17è CAMPIONAT DE BOTIFARRA PONT DEL PRINCEP

Missatges de campionats ja pasats.
2kubitus1
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 27 març 2003, 02:15

17è CAMPIONAT DE BOTIFARRA PONT DEL PRINCEP

EntradaAutor: 2kubitus1 » 19 abr. 2006, 15:55

EL PROPER DISSABTE DIA 6 DE MAIG DE 2006

ES FARA EL CAMPIONAT DE BOTIFARRA.

PER A MÉS INFORMACIÓ " CAMPIONATS DE BUTINET ".

US HI ESPEREM A TOTES I A TOTS :D

2kubitus1
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 27 març 2003, 02:15

canvi de lloc

EntradaAutor: 2kubitus1 » 23 abr. 2006, 21:28

Un aspecte important que cal esmentar del campionat d'enguany, és el canvi d'ubicació. Es farà al Centre Cívic de Sta Llogaia d'Àlguema, en comptes del Grill Rich.Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb en Tejon o amb 2kubitus. Salut i manilles a dojo,...

2kubitus1
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 27 març 2003, 02:15

EntradaAutor: 2kubitus1 » 27 abr. 2006, 17:09

En el campionat d'enguany, la primera parella classificada del butinet tindrà, a més, com a premi especial, dos pernils, dues caixes de cava i dues caixes de vi. Animeu-vos i el dia 6 tots cap al campionat de botifarra del Pont del Príncep

2kubitus1
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 27 març 2003, 02:15

EntradaAutor: 2kubitus1 » 02 maig 2006, 15:04

Sí,sí,sí !!! Anem al Pont del Príncep

Salut i fins dissabte ! !

2kubitus1
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 27 març 2003, 02:15

EntradaAutor: 2kubitus1 » 05 maig 2006, 22:20

Hola a tothom!!: Demà dissabte a les 4 de la tarda, celebrem el 17è campionat de botifarra del Pont del Príncep a Sta Llogaia d'Àlguema. Us hi esperem a tots/ totes.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

gracies TONET

EntradaAutor: larvi » 07 maig 2006, 14:11

Gràcies TONET, gràcies primer de tot, per el magnific campionat que varem viure ahir al "Pont del Princep" (recordem 17 campionat), ple de molts amics, de bon "feeling" i de ganes de passar-ho b, gràcies per la abundancia, tant en premis, (renoi, tothom va marxar carregat fins la bandera), com en menjar, (botifarres, de dos pams, vi de bota, gelats, xai, pa de flca, i nu se pas quantes coses mes, que de tot en va sobrar un camió, que no tens mesura Tonettttt...joujoujoujouuojou) tot perque tots ens sentissim a casa, gràcies Tonet, no tant sols a tu, es evident, doskubitus , senyora, potamoll, en Fernando, i d'altres que no habia tingut el plaer de conèixer,pero que sense dubte van ser part important en la preciosa diada del "Pont del Princep" .

Gràcies TONET, per homenetjar, a qui ho te ben merescut, i fer-nos recordat a tots , que el que estimem sempre perdura, i perdurarà, (encara que em fessis posar la pell de gallina , i anegar els ulls ) , es bo recordar que tots, som com som, pero tenim el que tenim, i rebocar allo tant manit de que la imatge val per mil paraules... es MENTIDA.

Per un dia collonut, que ens obliga a tots a treballar molt per estar a l'alçada

Gracies TONET

[/b]

ones
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 06 oct. 2002, 03:02

FELICITATS

EntradaAutor: ones » 07 maig 2006, 20:58

Una gran trobada i un gran homenatge.
Un bon conductor i un equip fenomenal ,va fer que els que varem tenir la sort de venir ens ho passesim super :lol: :lol:
Un bon amic i una persona excelent amb una sensibilitat a proba de bombes.
El proper t'acompanyarem :wink: :wink: :wink:

xxxxxxxxxx ones xxxxxxxxxxx

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 08 maig 2006, 20:19

be Tejon, 2kubitos,potamoll, fernando i demès que no tinc el gust de coneixer , moltes gràcies per tot, un torneig divertit una mica apretats perpo valia la pena fins i tot un passerell com jo que vaig venir de "miron" . moltes gràcies per el tracte i moltes felicitats per l'èxit del campionant nomès un Però segur que es el darrer campionat que monteu a pont del princep perqñué nassos el primer dissabte del mes de maig el tenia marcat al meu calendari per anar a jugar a vilafant i ara em faràs canviar el calendari , no fotem , amb lo que costa organitzar i mes mantenir una cosa d'aquestes quan s'arriba al 17 campionat no es pot abandonar , i si necessites un cop de ma ja saps on soc, jo encantat

fins la propera

Peseca


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants