BOICOT ALS PREMIS EN METAL.LIC ALS CAMPIONATS DE BOTIFARRA

Missatges de campionats ja pasats.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

BOICOT ALS PREMIS EN METAL.LIC ALS CAMPIONATS DE BOTIFARRA

EntradaAutor: QjQ » 22 juny 2006, 16:21

Plana tens tota la raó i no tan sols això et dono total suport , la botifarra es bonica per si mateixa i el millor premi es jugar-la be si a mes et donen un pernil pos mira, ens el mengem entre tots fen-ne una altre de botifarra. :)
I tot això dit en una sola llengua.
D’altre banda i ara que estan tan de moda, proposo a tots els butinataires de raó el boicot mes ferm a qualsevol Campionat del nostre joc on els premis siguin en metàl•lic.

“NO ALS PREMIS EN METÀL•LIC A LA BOTIFARRA”

"Non mos cansem de hèr eth ben; pr'amor que se non mos eslaiam pas, segaram quan arribe eth temps."

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 22 juny 2006, 16:58

Dons mira QQ, ja som dos!!!!! ...... pero sé que som molts més!!!!!
Igual que no es pot jugar al poker sense diners.... no es pot Jugar a la butifarra amb premis en metàlic.... en una aberració

Per la prohibició dels premis en metàli al joc de la Butifarra!!!!!!

Boicot total als campionats que donen premis en metàli!!!!!


plana

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 22 juny 2006, 20:56

Ostres ostres ostres, com està el pati, be QQ i Plana jo estic d'accord amb vosaltres que el premis en metàlic són propensos a les trampes i les males llets i totes aquelles coses que ha emplenat aquests forums i molts altres, però també heu de pensar que hi ha gent que sinó hi ha calers en joc no es fa com a jugador de botifarra , que els calers els motiva, i aquestos son tant jugadors de botifarra com vosaltres si que tenen uns altres parametres, pero ostres no hem de ser tant radicals (uff jo diguem aixo ja no em coneixo ) jo soc el primer de dir Botifarres amb Calers no Gràcies , pero per això no prohibiré mai que algu vulgui jugar a la botifarra per calers,

vinga nois de boicots ja en hem sofret un i la veritat no fot massa gràcia

apa siau
psc

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 23 juny 2006, 00:52

Boicots n’hem sofert i de boicots n’hem fet. l'hem fet contra els productes no etiquetats en catala i l'hem sofert contra els productes catalans, un primer que l'altre. El boicot es quelcom de legítim que om pot fer quant tot lo altre li es impossible. L’amic plana parlar de prohibició, jo no estic massa d’acord, encara soc de la generació del “ Prohibido prohibir”.

Estarem d’acord que en funció del premi, la perversió, l’adulteració del esperit esportiu es degrada. Segurament si tu preguntes si tothom te un preu, la majoria de nosaltres diríem que no, que nosaltres no el tenim................... Però no n’estic massa segur. 6, 60, 6000, 60000, 600000, 6000000, ......... on posem el límit?.

Si només per el honor per “l’honrilla” de guanyar una partida en el propi Butinet la gent s’enfada i es discuteix amb el company. Ara posem-hi un premi en metàl•lic........................................

Si per l’honra potser val la pena agafar-s’ho en serio. Coi els castellans en saben molt d’aixó, lo de “ barcos sin honra u honra sin barcos“, “ El Funteovejuna , todos a una”, etc . etc. Es el mateix fer-ho per diners?....................................................

Segurament amb el meu company haurem fet grans partides al Butinet, i infectes també.........., en les que l’única motivació ha sigut guanyar als contraris, coi per que pensem que en saben mes o simplement, que carai, per que tenim ganes de guanyar-los. Faríeu el mateix per diners?..........................................

L’esperit del ser humà es la superació, som per raons de raça, competitius, ens ensenyen de petits a tenir mes que els altres, a tenir la dona mes guapa, a ser el mes intel•ligent, però si val tot en aquesta afany?...................................

Les persones que es dediquen a organitzar trobades, son mereixedores de tota la meva admiració i respecta per treballar per els altres, per preocupar-se per els altres abans que per si mateixos i dedicar una part del seu preciós temps a fer feliços als altres. A vegades aquestes trobades surten be i es cobreixen les depeses i a vegades no surten igual de be i si perden diners. Alguna d’aquestes trobades i/o Campionats tenen premis en metàl•lic que son exactament les quantitats ingressades en les inscripcions deduïdes les poques despeses generades de l’organització, en aquest cas res a dir, prou feina hi ha a organitzar com per que a sobre et tinguis que preocupar per trobar un bon pernil o una bona espatlla per donar als guanyadors.
Però hi ha uns altres tipus d’organitzadors per els quals la trobada es converteix en negoci, on el nivell del premi es converteix en reclam i els qui assisteixen son per defecte "professionals de la buti", on tot es permès i el objectiu final es guanyar per el premi. Es contra aquest tipus de Campionat contra els que plantejo el Boicot.

Digueu-me romàntic, però jo crec amb el amateurisme en tots els aspectes de la vida menys amb aquells que et donen de menjar..............................

NIRVanna
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 19 set. 2002, 14:23

EntradaAutor: NIRVanna » 23 juny 2006, 14:23

Jo no es per portar la contraria, pero el boikot per a que?

Cadascú que organitzi el campionat com vulgui , tu despres ets lliure d'anar-hi o no. :P

A veure a vosaltres potser no hos fa falta els diners, pero jo vaig a un campionat guanyo i me toquen 300 euros i faig una festa!!!!! i com jo segur que hi ha un munt d'avis, amb les pensions que tenen...
Si que la gent fa trampes, pero per un pernil tbe n'he vist fer jo.


Adeu! 8)

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 23 juny 2006, 15:02

Penso què la gent què fa trampes jugant a les cartes, les farà igualment fent clic amb el ratolí (amb el skype obert o amb el mobil)... què a un campionat on el premi sigui un pernil o 600 € ....

El què no acabo d'entendre és perquè la botifarra ha de ser diferent què altres jocs on hi han importants premis en metàlic? (bridge, dómino, mus...)

Jo penso què cadascú és lliure d'organitzar el campionat què li semble bé, com negoci o com activitat lúdica, com també cadascú és lliure d'anar on vulgui, de pensar el què vulgui - inclós de proposar un boicot als campionats de botifarra amb premi en € -

En qualsevol cas, em sembla què l'organitzador d'un campionat amb premi en metàlic, on hi ha unes normes i uns àrbitres, no serà el responsable del comportament dels jugadors.

He vist campionats amb normes simples, amb normes de tres fulles, inclós "amb normes del poble" però mai he vist anunciat un campionat on "es permet tot" :wink:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 23 juny 2006, 15:35

Trampes amb Campionats de Botifarra en premis en metàl.lic , però nassos si he vist fer trampes al solitari com es que no voleu que fagin trampes a la botifarra, pero tingueu clar que això de les trampes bé amb les persones no pas amb les circuntàncies de cada moment,

vinga tengueu moltes manilles perquè així no serà necessari que recorreu a les trampes

apa siau

psc

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 23 juny 2006, 17:30

Bones,
Mira que bé! hi ha vida als foros!

Els campionats on els premis són diners no són el mateix tipus de trobada-campionat que pugui organitzar algú del ButiNET. No crec que sigui necessari boicotejar a ningú.
Altre cosa és que el post en qüestió vagi per la banda de criticar que es publiquin campionats -en aquests sants foros lliures de pecat- on els premis siguin diners. Això seria un altre tema de "profunda" reflexió.


Aprofito per recordar que la butifarra és un joc de cartes, inventada per un gironí de pro en algun bar i rumiant: ostia! quin joc podria inventar per "cardar" els calés a aquests tres passerells?

El plaer de jugar una bona buti no té preu, jo jugo sense calés peró no dic mai que no a una roda al preu que sigui (mai superior a 10 euros). :oops:

Són igual de divertides, hi ha una diferència peró, s'està molt calladet i pel joc, no valen les paraulotes i els copets a la taula i totes aquestes petites coses que en les partides menys series es permeten, com ha de ser.

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 13 jul. 2006, 18:10

Hola nois :
No perdem el cap tots plegats.
Ara quan guanyi el Nadal el campionat de Rolad Garros, l'hi donem un pernil, i al Federer que quedara segon l¡hi donem una espatlla, aixo si iberica.
Jo fa quinze anys que organitzo la el campionat de Vielha, sempre he donat calers, i mai he tingut cap problema, per que?
S'han de fer les coses amb ganes, s'han de fer be, i el que organitza mai s'ha de guanyar la vida. El que organitza un campionat ho fa per que li agrada, i perd el seu temps amb allo que l'hi agrada.
Boicot, je je je, heu preguntat als jugadors de botifarra que prefereixen?, pero no als de la trobada, si no als competidors, que tambe poden coinsidir amb els de la trobada per que no.
Ojo, que estic molt d'acord que el que vulgui donar vi o pernils que ho faci, veieu jo no faig boicot.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 13 jul. 2006, 21:20

be be , a veure si m'aclaro una miqueta tot aquest embolic

professional=persona que es guanya la vida amb l'activitat que realitza,
competidor= persona que practica una competicio tant a nivell amateur com a nivell profesional ,
vist aquestes males defincions (un que es un "garrulo" de muntanya i es perd amb les paraules tecniques)
una trobada d'amics els participants de qualsevol campionat sempre seran competidors, hi ha un competició en joc , mentres que uns personatges que es guanyin la vida jugant a la botifarra seran uns profesionals del tema ( i d'aquestos també en hi ha ) Llavors seria fer un campionat per a profesionals (amb mols calers en joc) i un campionat per els amateurs (competidors amateurs ) i ja està solucionat el problema

vinga a reveure
psc

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 13 jul. 2006, 22:18

Si, pero no.
Esta clar que tots els que juguen campionats la finalitat es guanyar, fins aqui be.
Dintre d'aquets hi ha una serie de gent que es senten bons jugadors, i volen demostrar la seva valua, i volen guanyar i ser els millors. Pero hi ha uns altres que saben que no son bons jugadors, i ojo volen guanyar con tothom per suposat tenen les seves posibilitats, pero amb aquell moment no poden ser els millors encara que gunyen el campionat, els mateixos ho saben. Hi per ultim estan aquells que van a jugar, volen guanyar com tothom, pero ni tan sols s'esforsen en jugar be o malament, els hi dona realment igual i son aquells que dic jo que van a pasar l'estona.
Cap d'ells es un profesional, ni crec que ningú es guanyi la vida amb la botifarra als campionats, i tots son competidors, pero a diferent nivells com acabo d'esmentar.
Oblideu-vos dels diners, dels profesionals, per que aixó no te res a veure amb la buti.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 17 jul. 2006, 11:46

Meno, meno, si mes no com diu en fritz em donat “vidilla” als foros. Ai señor ……………………

Com diu el Sr. Wittgenstein :
“.......el lenguaje es un conjunto vago y fragmentario de elementos, y un medio de comunicación indispensable para los individuos; pero tanto puede iluminar las cosas como oscurecerlas, ya que es la red a través de la cual pasa necesariamente cualquier otra experiencia. Los conceptos no son ni constructos mentales ni ideas abstractas existentes en el mundo, sino que deben ser capacidades que los individuos pueden emplear de una manera aceptable para el resto de su comunidad; dicho en términos generales, los conceptos no son sino una manera de realizar cosas”..

Coi de senyor i mira que jo no el coneixia de res, de fet tampoc el conec ara pobrisso, fa temps que fa malves va morir 4 anys abans de que jo neixes, i mira que ja en fa .............casum dena...................

En fi .........................

Es obvi que tothom ha de fer el que vulgui, Campionats amb diners, sense, amb pernils, sense, amb carrego, sense, lliure, obligada ( Oriental, occidental ) strip butis UIUIUIUIUIUIUIU., d’aquest no he estat a cap i ja van sent hora ehhhhhhh manel................

Però a veure, la gent ens formem, crec jo, la nostra opinió amb l’ informació i les opinions que rebem de molta altre gent de lo que diuen i de lo que fan...... No es el mateix que l’Oleguer digui que ell no jugaria amb la selecció Espanyola de Futbol ( faria boicot ) que ho digui en plana :lol: ; per posar un exemple, m’el perdones oi plana .........
Jo que evidentment soc mes el “plana” del futbol que el “Oleguer” de la Butifarra. Només puc dir el que dic QUE NO JUGARE UN CAMPIONAT ON ELS PREMIS SIGUIN DINERS ( fare boicot ....) i provar només provar de donar les meves raons ( Aiiiiiiiii Wittgenstein ) Com a conya adicional ni a Internet saben escriure el seu nom, ja tenia rao ja el home..............

Mireu si es ben cert que una bona espatlla o cuixa de pernil posem de Jabugo per fer-ho fàcil o de Guijuelo; pot costar mes que qualsevol premi en metàl•lic. I es cert tb que si em donen els calers igual mel compro de Olot coi que s’ha de fer país i potser esta etiquetat en català :lol:

Jo jugo a la butifarra per que m’agrada competir, per que m’agrada estar al voltant d’una taula amb tres amics o amigues, per que li trobo un punt de dificultat que em fa aprendre cada dia, per que i juga la sort però tb el saber-ne, per que m’agrada que em guanyin jugant be i m’agrada guanyar tenint cartes................

També m’agrada trobar-me amb gent d’arreu de Catalunya, que pensin, només en relaciò a la butifarra.........., com jo.

Per tan, sense treure els temes de polleguera, .......no solucionarem cap pensió alimentaria amb els premis en metalic, No restringirem les llibertats del ser humá si dic
EN QjQ NO ANIRA A UN CAMPIONAT O TROBADA ON HI HAGI PREMIS EN METALIC

I ja ta, total som 22.275 usuaris registrats no be pas d’un.....................

Per cert plana i manel, oi que em perdoneu el haver utilitzat els vostres nicks, com es diu a Butinet i sense ser una mariconada Smuacksssssssssssssss

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 17 jul. 2006, 21:08

jejejeejej.......ja tardem a fer una strip-buti.....a veura si surten voluntAriAs....que voluntaris sobrarian..,....pero podria ser interesant..

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 17 jul. 2006, 22:48

Mira que tal!!!!!! Arrivo ara mateix de Cadaqués, miro els foros, i veig que el meu amic QQ..... propossa una Estreep-Buti!!!!!!... Ja pots posar dia i hora, pero amb el "cuerpo serrano" que tinc...... nusé si quedarà gaire estétic... jejejejjej (si estés reservat el dret "d'admissió estética".... o entendría).

QQ, només puc dir que, en aquest tema, estem d'acord al 100%...... i després, que cadascú faci el que li sembli..... faltaria mes!!!!!!!!

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 18 jul. 2006, 21:35

res a dir, numes, subscriure en QQ,(amb el seu permis), i començar a fer cua amb el manel, (si l'estetica es limitada.. kgada...) juojoujuojuojujo

salut , força, i manillesssssssss

apa endavant la xerinola i els bons amicsssssssssssssss


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron