CAMPIONAT HESTA MAJOR DE VIELHA 2006

Missatges de campionats ja pasats.
GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

CAMPIONAT HESTA MAJOR DE VIELHA 2006

EntradaAutor: GRIJI » 22 ago. 2006, 19:58

Hola :
Fa uns dies vaig afegir el campionat, pero encara no esta actualitzat a la llista de propers campionats.
Es el dia 11-09 a les 15:00, nomes per la tarda.
4 campionat en un, cadascun d'ells amb els seus premis en metalic i els seus trofeos corresponens.
Suposo que aviat ho podreu veure a la llista de campionats, esta mes detallat.
Fins aviat.

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 12 set. 2006, 14:17

Bones a tots, especialment al ALP2500, s'ha acabat el campionat amb una pujada en el nombre de parelles inscrites, molt be.
Estic content, i tambe una mica emprenyat perque aquet anys no vaig poder tenir ben lligat del tot el campionat, si la veritat jogar i organitza a la vegada es molt dificil, pero bueno....
Ja seguirem parlant ALP, ara que ja saps mes o menys en que consisteix i el posible desenvolupament que es podria estreure d'aqueta formula, que encara te moltes posibilitats.
Adeu

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 12 set. 2006, 15:00

Bé Griji, em primer de tot ,t'he agrair l 'amabilitat que vas tenir envers la meva persona a l'hora d'explicar.-me el funcionament del campionat de vielha, si et soc franc soc una mica reaci a canvis amb aquestes coses però creec que el sistema en si no deixa d'esser interessant, aixó que s'ha de pulir algunes petites cosetes que em temps segur que ho faràs, això de poder jugar quatre partides o 40 manys si ets el mes paquet de tot està bé,


si algun dia amb en larvi el posem en practica a Alp nomès camviarem una petita cosa, calers no, és una de les nostres màximes

vinga a reveure
psc

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 12 set. 2006, 19:10

Gracies ALP, podies haver sigut mes critic i no ho has fet, gracies. Segur que podem desemvolupar el sistema, estarem en contacte i parlarem aqui en el butinet.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants

cron