PARELLES DIA 30 DE NOVEMBRE A SANT JOAN DE VILA

Missatges de campionats ja pasats.
rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

PARELLES DIA 30 DE NOVEMBRE A SANT JOAN DE VILA

EntradaAutor: rous » 16 nov. 2002, 22:37

Hola butinaires!!!! :wink: molt bones, m'estic trovant que bastanta gent encare no te parella per el campionat del 30/11/02, a banda de preguntar als @ si saven qui busca parella, teniu tb l'opció de poder trovar-la aqui mateix :P , poseu el vostre nick i alguna referencia on es pogui contactar amb els interessats si voleu i segur que trovareu parella molt aviat !!!! :wink: un petonarro a tos i totes amuakkkkkkkkkkkassssssssssss.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 24 nov. 2002, 17:50

-Buaaaaaa, ja veig que aquet foro no te exit, en canvi no es para de fer parelles, pero ara necesito la vostra col.laboració, hem lograt aparellar bastanta gent suelta :P , be pq la seva parella li ha fallat :evil: , o pq encare no estaven decidits a venir :shock: , de moment tot perfecte :lol: , pero ara tinc tres persones que no troven parella, una perque no es el 100% segur de que pogui venir i no pot comprometres fins el dijous altre pq encare no sap si la seva parella vindra, i altre per que de moment no tenim mès gent desparellada, si algù de vosltres es trova amb el mateix problema plis, fer.ho saver aqui o diguem-ho al xat a veure si aconseguim que tothom pugui jugar com a Monlàs, gràcies per a vostra col.laboració, uixxxxxxxxxx sou un encant butinaires amuakkkkkkkassssssssssssssss.ç

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 25 nov. 2002, 23:42

Bones! jo vaig a Sant Joan de Vilatorrada, pel dinar tinc parella (he d'aguantar a la dona, grrrrr), però per jugar no en tinc.
Soc un xic exigent :wink: , busco parella per jugar però posso dues condicions:

1- que sigui simpàtic-a
2- que em mati però que no em renyi, soc novell

Tant si en trobo com si no, segur que m'ho passaré de conya.
Ens veiem a Sant Joan, smuacksssssssssssssss

Salut!


p.d.: i no es una amenaça, es una realitat !!!

ROUS ETS COLLONUDA !!!


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

cron