enquesta, voteu please

Missatges de campionats ja pasats.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

enquesta, voteu please

EntradaAutor: fritz » 14 feb. 2004, 17:33

Bones a tots:
Estem montant la primera festa de la butifarra, serà una gran festa.Peró tenim dubtes, que penseu que ès millor, campionat? o bé jugar per passar-ho bé i fer com una mena de butinet en persona?
No sigueu inpacients, quan tingui el programa fet el penjaré els foros perquè estic segur que tots voldreu venir :roll:
Ara feu el favor de votar, eh! si voleu donar arguments em fareu l'home? més feliç del mon mundial.


merciiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

primaveraa

festa de la butifarra

EntradaAutor: primaveraa » 14 feb. 2004, 18:39

Problema: no deixa votar!!!

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

Re: enquesta, voteu please

EntradaAutor: catim » 14 feb. 2004, 19:41

mita si es fàcil fer-te feliçççç, el meu argument és que ets encantador, i que espero que montis una de les millors festes de la botifarra!!! i si necessites ajuda ..... ja saps a la teva disposició.

Jo "jugar per jugar" , però almenys una amb tú. Un petò

catim

Chema
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 20 set. 2002, 01:07

EntradaAutor: Chema » 14 feb. 2004, 22:25

Bones. Jo he votat campionat per que penso que jugar per jugar ja es juga a diari al butinet, i un campionat, a mes d'oferirte la posibilitat de jugar, et dona aquell no-se-que d'emoció de tota competició sana i amigable, esclar. A mes a mes, qui es vulgui pendre el campionat com un "jugar per jugar" no imposibilitará els demes de gaudir de la "sana" rivalitat :twisted: .

De tota manera, feu el que feu, jo hi aniré igualment! :wink:

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

JUGAR PER JUGAR

EntradaAutor: CarlesG » 15 feb. 2004, 11:16

He votat jugar per jugar, per diversos motius:

1er.- Perquè ja he guanyat una vegada un campionat, i si ho torno a intentar i fracasso (com és segur que passarà) resultarà evident que va ser pura sort i casualitat, i potser fins i tot em faran tornar el trofeig.

2on.- Perquè (ho he comprovat estadísticament) als campionats em vénen pitjors cartes que les que tinc habitualment en les partides d'entreteniment.

3er.- Perquè als campionats sempre hi ha un punt (encara que només sigui un punt) de "mal rollo". Es més fàcil que el company s'emprenyi amb mi si la cago (que molt sovint ho faig), i s'emprenya s'emprenyarà més que si la partida és intrascendent.

4rt.- Perquè en un campionat, si perds, t'emprenyes amb tu mateix (i/o amb el teu company). I si guanyes, et vénen remordiments. (Una amiga meva, a la que estimo molt, em retreu que en un campionat ons ens vam enfrontar la vaig apallissar de forma immisericorde. Jo ni m'en recordo, la veritat, però cada vegada que m'ho diu jo voldria retrocedir el temps i perdre aquella partida, a canvi de que m'apreciés una mica més).

5è.- Perquè un campionat, si s'allarga, pot arribar a ser avorrit. (En el que vaig guanyar, després de la final ja no quedava ningú, el trofeig m'el vaig haver de donar a mi mateix. I jo que confiava que com al final de les etapes de les voltes ciclistes me la lliurés una noia alta i espectacular, amb un gran petó!).

I finalment, perquè organitzar un campionat és molt complicat, dóna molta feina, i tots ja en tenim prou.

Però si malgrat la meva inútil opinió, decidiu fer campionat, des d'aquest moment em reservo la millor parella. Que ningú no me la prengui!

CarlesG

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 16 feb. 2004, 10:37

Bones fritz:
He votat a favor de que es jugui campionat tot i que voldría fer petit incís. Campionat sí pero sistema suís no. Segons la meva modesta opinió sería millor jugar-lo eliminatori. Així la gent que va quedant eliminada pot jugar partides "amistoses" mentres que la gent que va passant les diferents eliminatories va jugant per aconseguir guanyar o estar en un lloc "d'honor". Mai he estat massa partidari del sistema suís doncs sempre l'he trobat poc competitiu al costat del sistema eliminatori on cada ronda és un verdader "match ball" la qual cosa li dona moltíssima més emoció.
D'altre banda jo també et vull oferir el meu ajut per la teva iniciativa i si necesites un cop de ma, doncs bé ja saps, el que faci falta company!.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 16 feb. 2004, 12:05

Be fritz jo soc partidari de jugar a la botifarra

tant més si es jugar per jugar com jugar campionat

nomès un petit encis

jo al contrari del Noi_bo soc partidari de qualsevol sistema menys el de eliminatories, ja que aquest manera de efectuar campionats la classificacio es questió de tenir bones cartes.
si s'ha de fer un campionat de eliminatòries millor jugar per jugar i s'acava el mal rotllo,

Be flitz nomès dessitjo que no el fagis abans de maig per així poder-hi assistir

arreveure
psc

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 17 feb. 2004, 21:32

Jo soc dels que he votat Campionat, que ja es curiós que les votacions es tinguin que explicar, sona a poc democràtic no? :lol: .
I diré el per que, si som poca gent 8/12 persones es pot fer amicalment tots contra tots però si ja som uns quants mes, cosa d’esperar de una festa organitzada per tu, també haurem de trobar una manera de organitzar-nos, per tant el campionat es una bona alternativa. Altre cosa es que et compliquis la vida a trobar premis i patrocinadors i coses d’aquestes que fan l’organització de un event un tema mes enllà del “deber”
Si es fa campionat evidentment en sistema suís, només faltaria fer el viatge i trobar te que a la primera t’eliminen i a sobre tots els altres jugant, no pas. :shock:
Grups nombrosos de persones poden provocar que uns vulguin esperar els altres per fer la partida amb aquells que els vingui mes de gust i això deixi molta gent sense jugar. No crec que sigui bona idea. Si vols fer-ho, prenem s’ho amb calma, potser no calen les set rondes, potser no cal fer “campions” o potser i seria una bona idea si ets un “tio” atrevit fer una trobada de dats “pre-donats”.
Ala “Valiente”.
Tu tu has buscat. :D

bruixota
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 28 oct. 2003, 22:02

EntradaAutor: bruixota » 18 feb. 2004, 11:04

Fritz, festa? a on? jo vinc, jajajajja :oops: :twisted:

Fritz, fes-ho com et vagi més bé, tant és que sigui un campionat o només juguem, total, ens ho passarem igual de bé.

Un petonet i una abraçada per a tothom.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 20 feb. 2004, 15:23

soc partidari de qualsevol sistema menys el de eliminatories, ja que aquest manera de efectuar campionats la classificacio es questió de tenir bones cartes.
si s'ha de fer un campionat de eliminatòries millor jugar per jugar i s'acava el mal rotllo,


Penso igual que tú alp2500 :wink: , un petonarro a tots :P :P

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 24 feb. 2004, 17:30

bones,
Mira que en sou de simpàtics, 10 a 10?jajajajjajajajaj
No tinc paraules, hauré de fer servir el vot de, com era Carlesg? val pos eso, no ho entenc 200 i "pico" lectures i 20 vots.Almenys segur que he batut el récord, la enquesta amb menys participació de la història...
Teniu temps fins el 19 de març, passat la trobada de Salou us donaré tota la informació, i també si al final hi haurà campionat o no.
Apa, moltes gràcies a tots, ens veiem.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 24 feb. 2004, 17:55

ara 11 - 10 !

Jo he votat que campionat !
Els motius .... si es fan partides per jugar, semrpe juagras amb els mateixos, i certes persones estaran molt solicitades i algunes ningu hi voldrà jugar, creant certs perjudicis butifarrils que poden ser desagradables.


Per cer fritz, la enquesta amb menys participació no es pas aquesta, es al DeepButi sobre quin tipus de botifarra obligada es juga mes :-p
tot un exit de participació .... cal recordar que al mateix temps es feien les votacions a butipubilla, que va tenir molts mes vots en mensy temps :-p

Ale, adeu!

Chema
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 20 set. 2002, 01:07

EntradaAutor: Chema » 24 feb. 2004, 20:05

fritz, nomès un petit comentari per animarte una mica : jo he visitat la página al menys11cops (un per cada resposta publicada) per tant, i si tothom qui ha votat ha fet mes o menys el mateix, la enquesta no t'ha sortit tant malament home!
Vinga, una abraçada, buti-compi. :wink:

Judes
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 02 març 2004, 20:15

Jugar per jugar

EntradaAutor: Judes » 02 març 2004, 21:16

Jo he votat a jugar per jugar, perquè amb el tema competició ja en faig prou amb el que hi ha durant la partida, m'agrada pensar que no haig d'arribar enlloc i que si perdo no passa res, jugo més relaxat i tinc més xerrera

Visitant

Campionat

EntradaAutor: Visitant » 21 març 2004, 23:28

Salut companys. Jo voto a favor de campionat...
Només una petició... que sigui pel sistema "Ronaldinho", o sigui
"Molto Obligatu"
je je je
Moltes manilles per a tots!!!!!!!!!!!


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants

cron