Trobada "informal" a Girona 27 de març

Missatges de campionats ja pasats.
catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

Trobada "informal" a Girona 27 de març

EntradaAutor: catim » 23 feb. 2004, 12:54

Recordatori: La penya de butinaires de Girona ( Gridó, Bruixeta i Catim) hem organitzat una trobada "informal" :shock: (però cal anar vestit) el dia 27 de març.
:!: Dinar ( 9 euros)
:!: Hora: Hi serem a partir de les 13h, el dinar a les 14h.
:!: Tarda: butis fins ....
:!: els que s'animin, el vespre sopar més informal (jeje)
:arrow: LLoc: Tenis Girona


El pagament es farà aquell mateix dia.

:P ANIMEU-VOS !!!
Cal apuntar-se abans de divendres!!!!

En entrar hi ha una barrera, cal dir que sous ELS BUTINAIRES i oilas!!! podreu aparcar dins del recinte.
catim l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 març 2004, 13:43, en total s’ha editat 1 vegada.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

Informal?

EntradaAutor: CarlesG » 23 feb. 2004, 16:41

Informal vol dir que no s'ha de portar corbata? Llàstima, perquè pensava estrenar la que inevitablement em regalaran el "dia del padre".

Informal vol dir que no hi haurà campionat? Bé, sobre això ja vaig opinar en l'enquesta del Fritz, però el resultat de la votació ha estat molt renyit (50% contra 50%). Suposo que el vot de qualitat del/la President/a ha estat decisiu. En tot cas, me'n alegro perquè ja no sé on posar les copes. :lol:

Hauria de declinar la invitació d'acord amb el principi marxista (de Grouxo Marx): d'un club on m'acceptin a mi ja no m'interessa ser-ne.

Però, bromes a part, compteu amb mi, si d'aquí al 27 de març he aconseguit reunir els 9 euros del dinar. (Per cert, algú em pot fer un préstec?, és que últimament he tingut moltes despeses).

CarlesG

twinki

tankil carles

EntradaAutor: twinki » 26 feb. 2004, 19:08

Tranquil Carles que ja et deixem els 9 euros nosaltres.

Ja parlarem del traspás del negoci familiar d'aquí un temps pq 9 euros els tenim fins i tot nosaltres...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

Re: Trobada "informal" a Girona 27 de març

EntradaAutor: catim » 22 març 2004, 13:53

:!: :!: Recordeu, Dissabte 27 de març hi ha una trobada a Girona.

Cal apuntar-se abans de divendres!!!! (els que no ho heu fet) per tal de confirmar l'assistènica al dinar.

bruixeta, gridó i catim


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

cron