BALL DE MASCARES - CARNAVAL 2006

Missatges de campionats ja pasats.
peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

BALL DE MASCARES - CARNAVAL 2006

EntradaAutor: peach » 22 feb. 2006, 19:19

Imatge BALL DE MÀSCARES – CAMPIONAT CARNAVAL 2006

Que no has pogut anar al carnaval de Rio? Tampoc al de Venezia? Ni tan sol al de Tenerife?
Doncs celebrem-m’ho a casa nostra!! (a més... qui juga a la botifarra en aquests llocs?)
Tria la teva disfressa i guarda en secret la teva identitat fins al final del Ball.

Dia: Dimarts 28 de febrer
Hora: 22.00 h.
Lloc: Servidor 3 (* instruccions per entrar)
Normes per inscriu-te: Per mantenir la teva identitat secreta fes clic aqui a "Publicar resposta" i entra amb el nick Arlequin (password: ballcampionat) i deixa el teu post amb el nick-disfressa (és recomenable fer clic a "Vista Preliminar" i comprovar el teu missatge abans de fer clic a "Trametre")
Inscripcions: Als fòrums (fins Dilluns 27 a les 22:00 h.)
Al servidor 3 (Dimarts 28 de 21.15 a 21.45)
Partides: 4 rondes a 101 punts. 30 minuts per ronda (tothom juga les 4 partides)
Durada aprox.del ball: Dues hores o dues hores i mitja (depèn del ritme i de la música, és clar)
Imprescindible: Apuntar-se i entrar amb màscara – nick disfressa (EnriqueVIII, Pocahonta….)
Premis: Bono-manilles** pels guanyadors i per la disfressa més original – votació post-ball als fòrums
Núm. Màx. de participants: 50 parelles
Organitza: Catim (linda que és ella d’acceptar organitzar aquest embolic...)

NORMES DEL BALL
1. La inscripció es farà individualment – no en parella com és habitual als altres campionats online
2. Al inscriure-us al Ball s’haurà d’indicar si pots crear partides o no.
3. L’organització del Ball assignarà a cada inscrit un número.
4. Es farà un sorteig per formar les parelles, es comunicarà pel xat i es confirmaran les parelles abans de començar
5. D’aquesta forma aconseguirem que sigui un veritable Ball de Màscares on ningú sàpigui qui és qui, ni amb qui juga (ens agrada el risc, oi?)
6. No seran admeses les disfresses que la organització consideri ofensives, despectives o de mal gust (us recordem que les normes del ButiNet no permeten suplantar la identitat en els servidors d'un altre usuari registrat)
7. Si bé és una iniciativa privada, el Ball es regirà per la normativa d’utilització del ButiNET
8. Crearà la partida la primera parella que s’anomeni i aquesta serà qui decidirà si serà obligada o lliure.
9. En finalitzar la partida la persona que ha creat donarà pel xat el resultat. (Ex: Catim: Robin Hood 101 – Kournikova 56)
10. Màxima puntuació per ronda: 120 punts
11. Qualsevol situació conflictiva que és produeixi en una partida es parlarà en privat amb l’Organització i no pas pel xat.
12. L’organització es reserva el dret de no incloure a la ronda següent a qualsevol participant que sigui considerat conflictiu.

Si bé és un Ball i com a tots els Balls es tracta de passar-ho bé.... és d’agrair que quan l’organització demani silenci per donar instruccions i començar les rondes es faci
S I L E N C I. (Silenci: abstenció d’escriure)

*Per configurar i poder entrar al servidor 3: Obre el programa i fes clic a: "Opcions", ves a la pestanya "Configuració Servidor", i fes clic a "Afegir". Ara escriu joc3.butinet.org. Fes clic a "Continuar" i clic a "Ok". Al conectar-te, on posa Adreça Servidor, amb les fletxes escull joc3.butinet.org enlloc de joc.butinet.org i... cap a dins!

** Bono-Manilles: conjunt de manilles vàlid per ser utilitzat quan cantin botifarra els contraris – (evidentment virtual)

Inscriu-te ja i..... shttttttttttt no desvelis la teva identitat (difícil eh!!!... però recorda... és la gràcia principal del ball)

kissies i petons
peach - mafalda - catim
peach l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 feb. 2006, 20:59, en total s’ha editat 1 vegada.

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

EntradaAutor: Arlequin » 23 feb. 2006, 12:41

corchos, a vore, ja he entrat, amb el arlequin, ara que?... m'inscric amb el nick;: Corto_maltés, i si esta registrat?, podré entrar el dia 28? aiaiaiaiaiaiai
que la liarem que som molt tontets a Malta.
On em respondreu a les meves questions?.
I si un la vol fer obligada i el seu company de torn la vol fer lliure?
Com que no arribarem a cap conclusio i el meu papa Hugo s'enfadara, deixem-ho aqui
o sigui resum, Nick inscrit o no : Corto_maltes ,original no es però m'agrada. i el atrakador va acabar amb gairebe tots els nicks originals
Aiiiiiiiiiiiiiii aquell "maleterudesiscents" o el genial "eskaralakakatua" on t'has ficat coi d'home?.
Si ja sabeu qui soc m'ho dieu que el cambiaré. :-)

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

EntradaAutor: Arlequin » 23 feb. 2006, 13:12

supercalifragilisti coespiralidoso. jejejejejej

si creieu que es massa llarg: podeu posar odin

Iniciativa genial!!

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

EntradaAutor: Arlequin » 23 feb. 2006, 13:49

Lady_Godiva

(maco el cavall, oi?)

Imatge

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 23 feb. 2006, 13:50

Corto-maltes , odin i Lady_Godiva HEU DE POSAR SI PODEU CREAR O NO,
i l'Arlequin us concedirà el poder participar en el ball!!!! :lol: per tan cal fer la inscripció de nou :idea:

ejem! podeu evitar guionets i nicks molt llargs?
per exemple CortoMaltes i LadyGodiva (sense guionets)

ahhh !! i el supercalif....... quedarà redüit a odin :roll: (és més curtet , no et sembla?)

asies
catim l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 feb. 2006, 14:02, en total s’ha editat 2 vegades.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 feb. 2006, 13:54

Corto_maltes .......... podries ser una mica mes disimulat !!! A la segona frase ja se sap qui ets :-p

Adeu !

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

EntradaAutor: Arlequin » 23 feb. 2006, 14:00

....Lady_Godiva pot crear (el cavall, no)

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

EntradaAutor: Arlequin » 23 feb. 2006, 14:03

Aniré volant al ball!!!!!!

DUMBO (soc petitet però puc crear)

Imatge
Arlequin l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 feb. 2006, 14:23, en total s’ha editat 1 vegada.

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

EntradaAutor: Arlequin » 23 feb. 2006, 14:10

Pinocchio

(soc un nen.... no puc crear jo) :cry:

Imatge

gloria2
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: gloria2 » 23 feb. 2006, 14:41

EDITAT per Carles: ............... aixo no hauria de ser anonim ???

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

EntradaAutor: Arlequin » 23 feb. 2006, 15:06

Jo sóc D’Artagnan que m'hauré de posar D_Artagnan i puc crear, quines coses de dir... hi ha alguna cosa que D'Artangnan no pugui fer?

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

ball de mascares

EntradaAutor: mafalda » 23 feb. 2006, 15:13

a la segona frase Carles? jo diria que a la primera :wink: :lol:
mafalda

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 feb. 2006, 15:19

Era per ser amable i no furstrar-lo/la :-p

Adeu !

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

EntradaAutor: Arlequin » 23 feb. 2006, 16:04

soc la gateta i no puc crea,soc blanca com la neu, pro tinc las urpes bent afiladesss, jejejejejej
[/list]

Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

ball de carnaval

EntradaAutor: Arlequin » 23 feb. 2006, 16:30

sisplau podrien inscriura guifréelpelós


Imatge

No puc crear.

Gràcies.
Arlequin l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 feb. 2006, 17:11, en total s’ha editat 1 vegada.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

cron