mmm... "como dijo Jack el Destripador... vamos por partes!" :Þ
Masos:
a) en tots els campionats hi ha un reglament........l'únic que has de fer es seguirlo. -----> evidentment jo i la gran majoria ja ho fem, només deia que majoritàriament i sobretot a nivell de Campionats Internacionals de Butifarra es fa servir la interpretació oriental. Jo m'adapto fins i tot a una pedra!
b) el fet de servir lliure..........no vol dir enganyar ni fer pirules ni res de res...........es pura estrategia. ---->No és estratègia es tracta més aviat de interpretació d'una norma, fet que no el fa erroni per si sol, és clar! només que el resultat SI que esdevé un engany!
c)No se pk esteu empenyats en que el vostre sistema es l'únic, l'inimitable, l'incomparable, l'inigualable...........en fi.......el millor---> no no no estem dient que sigui res fora de serie com ja he dit és qüestió de interpretació, el que jo deia es que éssent les dos formes de jugar interpretacions de la mateixa norma i pertant en un principi vàlides una (ara ja parlo clar) puteja als altres mentre l'atra no, perque éssent sincers poca gent comença la partida (el gatito si és cert) dient: eps! que jo no tiro sempre la més baixa! sinó que quan et trobes a mitja partida i els dius però si abans has tirat la carta X com si no en tinguessis més llavors es quan se t'enuncia (amb bones o males maneres) ei ei que jo jugo aixi i punto!
Una abraçada Masos maka!
Hilbert:
(no te llamaré egoista jeje) pero es que me lo has dejado bien... cuando dices:
"aún teniendo tan fácil solución como sería una pregunta y 3 respuestas antes de empezar." ----> lo veis??? lo veis???? solo 3 respuestas!!!!!!uno ya se calla su forma de jugar!grgrggr nos quieren engañar!!!!! jajajajja

Lo siento gatiiiiito es broma!!! un besitu en los bigotes!! mmmmuà! Por lo demás, si con los que juegas no nos importa que practiques puenting con nosotros, estoy deacuerdo contigo
jiji/montse