Benvolgut Invitat:
Caram caram, ha començat la Uni?.
Mira invitat, fa dos anys que ser de tu, que ser que et defenses del mal comportament dels teus companys i que tens raó. El dret de les majories no està, segons el meu entendre, per sobre del dret de les minories, per molt que el Bush s’escarrassi en fer-nos combregar.
Ara be, en tot col•lectiu hi ha gent que vol fer un xic mes per els altres i aquest en el Butinet son la gent que porta l’arroba o el signe “+” son gent com tu i com jo, amb els seus defectes i amb les seves virtuts, com tu i com jo. Però en cap cas son com tu els qualifiques “Retrassats” Marededeuuuuuuuuuu senyor. Retresat ho pot ser un estudiant que emprant el seu temps de us de una eina, malauradament escassa com es d’informàtica l’usa per jugar a la Buti, coi encara que divertit, avui tens altres obligacions. En fi Invitat. La raó que tenies la perds insultant a gent que no s’ho mereix, a gent que fa cada dia tot el que pot, sense cap altre interès que els servei els altres.
Has procurat tu fer quelcom, per evitar que els teus companys facin el que, tu saps que fan?. No, no estaria be vist. Però si ho esta insultar a qui tu no coneixes.
Noi no demanis als altres el que tu no ets capaç de fer.
No som tan il•lusos per pensar que enviar amb el rector copia dels xats que rebem des de la pròpia universitat serveixi per res, però tu si saps qui son, tu si pots kikejar-los o bannejar-los en benefici de la majoria. La teva falta de valor, ha fet que insultessis a gent que es “mulla” cosa que tu no fas.
En fi
El mon es cruel i tu com a jove que ets, ets un incomprès.
Que hi farem.
Nosaltres farem la nostra.
I malauradament el Butinet sobreviurà sense la Universitat de Lleida.
Però coi on son els lleidatans que permeten que la seva Universitat els deixi així?
Au prou son les 15:35 de la matinada i tots els arrobes i cuadradillos son a dormir ben merescudament.
Reflexionem-hi
O no, com deia una no-amiga