Hola Borry,
Lo de l'ajuda a Nul.la estic rotundament d'acord amb tu i casi seria partidari d'eliminar-ho com a opció. Quin mal hi ha que quan t'equivoques (qui no s'equivoca????? a veure) et digui que allò és il.legal

.
Precisament, m'he fixat que amb la gent que he jugat i eren bons de veritat, la majoria mantenen l'ajuda a Mitja (que jo trobo que es lo millor). I quan veig algu que té l'ajuda Nul.la ja tremolo

i si puc evitar-ho no hi jugo.
Pero pel que fa a lo de declarar la qualitat o nivell del jugador ... mmmmm ... no sé que dir-te. Em sembla una mica elitista i jo crec que no s'hauria de fer. Al menys, no com una propietat més del jugador. Per un costat, un mateix no pot dir si és bo, molt bo o dolent ... jo a vegades penso que sóc bo, altres vegades que sóc molt bo, altres dolent i altres moooooooolt dolent.
Que els altres et votin tampoc em sembla gaire agradable i poc objectiu. Potser la millor idea (pel meu "gust") seria fer el que em sembla que ja tenen intenció de fer (que algú em contradigui si vaig errat) ... lligat amb el tema del registre de nicks. I és que a l'obrir el ButiNET ens haguem de "loginar" i es pugui mantenir un servei d'estadístiques sobre la propia persona al servidor (número de partides jugades, guanyades i perdudes, max. puntuació a favor i en contra ... i el que sigui).
Això et podria donar una idea de com de bo o dolent, o el nivell de cada un dels participants i és un mètode completament objectiu.
Adeeeeeeeeeeeeeeu