sofartes ha escrit:kuldetaverna ha escrit:sofartes ha escrit:Torná a la sortida del company, Estic d´acord en quasi tot es peró si al apartat c, que dius si tens manilla i As surt de manilla , es millor que surtis d´As ho veurá mes clar no creus? Salutacions Sofartes

I si el company té fallo directe? falla el teu as o ja sap que tens la manilla?

Amic meu si cerquem tres peus al gat ja no nem bé si al meu company te fallo directe aquet pal (i les posibilitats son minsas) nomes li costará u trinfo. pero amb la resta de situacions normals incluid Botifarra si mes no sempre sabra quin pal es el teu. Tan de bó el meu company sempre tingui en aquesta juagada fallo directe. LLogicament per aqui es una mica feixuc esbrina el que et dic pero pensa-ho despres d´analitzar milers de partides tothom está d´acord que es una bona jugada. Salutacions Sofartes
No sofartes, no es tracta de buscar tres peus a ningú, es tracta de sentit comú, si tens manilla as sempre primer la manilla i per varies raons. Si surts de manilla el company podrà carregar figura; si jugues l'as de cara et mancarà informació ja que el company no jugarà la mateixa carta sobre ferma que sobre una que no ho sigui; si té fallo directe tindrà un descart i no haurà de fallar.
És cert que en butifarra la cosa varia peró no parlem pas d'això, entenc que parlem del cas que exposava en CarlesG.
I sofartes,
tothom és molta peró molta gent. Jo conec molta gent que han jugat
milers de partides i juguen com el primer dia.