Amb 6 de cavall, sota, 8....... sortire de cavall com dius tu PEIXET.
Quant NO sortiré de cavall es amb 6 de cavall i petitones.

PEIXET ha escrit:I a tu fritz, wapet MEU, nomes dirte q jo no critique la trunfada de tercera, es a mes, es la q normalment utilitze, sols q en aquest cas NO veig q el sis aclarisca masa (sortides de 3ª mes petites q el 7 mes aviat diuen q tens poquet).. tampoc el 8 cert, pero m sembla q almenys la soteta queda clara q no la tinc. I sí, en sis d cavall sota, normalment (puc tindre informacio q ho evite) sortire d cavall .. o no morfeo?ais quin caracter t este home! (per aixo.. mmm) ejejje
CarlesG ha escrit:e) Això és un joc d'atzar, per tant, deixeu-me alguna vegada fer una jugada de "fantasia". I si surt malament, critiqueu-me tan vom vulgueu, que ja hi estic acostumat.
PEIXET ha escrit:Sent haberte ofes mestre Formati...formati ha escrit:No fritz, no, no li expliquis ...![]()
... que quanta menys gent ho sàpiga millor ...
![]()
![]()
![]()
txemapenta, no preguntis: de la tercera.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Només q en aquesta expressió m habia semblat q ho recalcaves per algo.. imaginacions meues.. jejeje disculpes...
Pos segons els trunfos q tinga, i la situacio d la partida.. pot ser jo el pose.. pq? pq i si el company t 8 10 i 12??? no ho contemples? uiii .. sols el q t conve? jijiji .. a mes d q no tens en conte q el company tinga 8 11 i dotze... (ahi jo trunfe de 11)fritz ha escrit:Situació 1- Jo tinc l'as i el segon jugador no mata, ja sé que el quart jugador té manilla rei, no cal que posi l'as.
pos si no tinc cuatre trunfos de rei, tambe es probable q el pose.. pq.. i si el q trunfa t as 10 i 8??? uiiii mes flecos...ejejeje tampoc nomenes q tinga as 11 i 8.. mas de lo mismo....fritz ha escrit:Situació 2- Jo tinc el rei i el segon jugador no mata, ja sé que el quart jugador té manilla as, no cal que posi el rei.
peixet ha escrit:Pos segons els trunfos q tinga, i la situacio d la partida.. pot ser jo el pose.. pq? pq i si el company t 8 10 i 12??? no ho contemples? uiii .. sols el q t conve? jijiji .. a mes d q no tens en conte q el company tinga 8 11 i dotze... (ahi jo trunfe de 11)
pa, tingueu manilles i sortiu de ... de ... no sé, d'alguna cosa .
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants