What’s upppppp!!¿¿?? Què paixa??? Petrisalutacions gent!!!
Abans de res em presento per tal ke no hi hagi malentesos.
Sóc en petrifill, sí.. sí.. com ho sentiu, el fill d’en petri; d’en petripesat, el d’aquí dalt, l’incombustible, el marcianituu de la tele verda. D’ençà ke la mamà la deixat fa i diu coses ben estranyes i és més, té els sants petritrons d’immortalitzar-les. ..les paraules se les emporta el vent, però això, aixoooOOÒ d’aquí dalt, aquest escarafall de banalitats no hi ha petriamnèsia ke ho solucioniii

. Snifff,, realment els té triangulars! (i dic triangulars pk el molt carallot és pensa q pertany a una mena de lògia massònica!).

Em quedo petri-ficat quan vec fins on pot arribar el baliga-balaga del papà. Des de ke s’ha assebentat pel CATinf24H que en el futur es podrà curar l’alzheimer..–i de pas el seu- ja no hi ha rei a la cort ke l’aturi, i cada cop xoxeja més, xipolleja vagament amb els seus petripensaments

. S’ha convertit en un asceta estrambòtic, en un petrimístic de la virtualitat. L’intesné és el seu SI bemoll, el fil musical del ke va estirant

. I és per això melodia ke no hauries de ser tan condescendent amb ell, no li facis massa cas, i per sobre de tot no li donis corda!!!!!!!! àcies waaapetona,..

El papà em sembla q viu obsessionat, es pensa ke aquesta bombolla tecnològica omplirà el buit ke la mamà ha deixat.

Ummmm,.... petriil.lús!! De fet ara ja no menja, ni dorm, ni tan sols rondina... com ho feia abans. I a més deixa tirats el mitjons petripudents en qualsevol racó de la casa. Fins i tot li ha canviat el riure, s’ha tornat més .. com us ho diria.. el seu riure s’ha tornat més cursi,,? síí.. síí ...cursi!! Com de nena pija

. Nu zé, s’ha deixat arrossegar per la dolce far niente però en versió butifarra, és a dir, enganxat dia i nit al butinet. En mal hora liliana li vas ensenyar a jugar a la butifarra...!! (després us explico qui és aquesta.. ) Carammm, podíeu haver perdut el temps jugant als escacs o aprenent el bridge, o pk no us grapejaveu tot ballant el jive o el fox-trot??----

ostres, -m’allarguuu massa- ...ja acabo....

Els primers dies van esdevenir els més txungos, va ser després de la separació, la mamà se’n va anar a viure a bali, va fugir esperitada dient q volia buscar emocions fortes... (ke vulgar déu meu!) i q no es volia instal.lar en la mediocritat (...veus això ja fa més per ella). Fa mesos ke no sabem res de la mamà,,

;-((( . El papà es deprimiiiiií moltíssssímmmm, i va acabar en un cauWEB ianqui jugant a cartes, a pokernet.org. S’entestà ke les partides les havia d’acompanyar d’un bon beuratge de suc de borbó, un destil.lat darrera l’altre fins l’avorriment i fins ke el nostre veí i metge li féu veure ke tenia el fetge gros com el foie d’un ànec.
El papà no s’entenia a raons, ....ell perjurava ke les transaminases disparades de l’analítica eren el fruit d’una esteatòsi hepàtica diagnosticada temps enrera, quan li sobraven uns quilets; i ens repetia calmosament que ell sempre havia tingut el fetge gras i q ell estava sa com un baobab subtropical

. Fa uns mesos la liliana li va fer una ecografia i de pas es van fer amics, crec ke més ke @mics...hehehhe, la liliana li ha ensenyat a jugar a la butifarra i se l’ha emportat algun dia al gimnàs a fer cycling. La liliana té les dellonces molt ben posades

. Però ara el papà ja s’ha cansat de la liliana... diu q molt de cos danone..però massa materia gris petit suïsse’, el papà s’ha cansat d’ella i ara només en té a mi, i si ja és prou díficil ser un infant, ara a més m’ha tocat la rifa de nadal, m’ha tocat atzarosament fer-li de pare, ser pare del meu brel petripreferit. M’he convertit en la seva ombra, el seu altre jo particular.. tanmateix me l’estimo molt.. sí.. sí... ke faria sense vos?---

papà: ne me quitte pas!

Ara diu q vol anar a Manresa el dia del meu cumple”, noooo!!! Que se t’hi ha perdut a manresa, galifardeu??? ....Això noooOOOOOOOO! M’ho vas prometreeeeee!

Li punxaré les 4 rodes del cotxeee!!
Uiiiiuuuuii, us deixo.... q sona el petritelèfon,,
smu@@@@@@@@ksssssss!
petrifill