Si no recordo malament, en aquest foro............. que nomes servia per fer inscripcions ........ hi havia una foto teva.
Coi tio si fos “homo” m'ho pensaria................Era potser una inscripció per el campionat del Club Lambda?
25-03-2006
PRIMERA BOTIFARRADA GAI (BARCELONA)
Equivocada de lloc?
Oi que no ?.
No m'agrada contestar estil (S/C), per tan no ho faré.
Insisteixo, per a fer inscripcions hi ha un mètode molt millor que es enviar al organitzador butimissatges, que per aixó i per altres coses es per lo que hi son.
Cada post desencadena múltiples camins de controvèrsia i de diferencies. Quant l'obres no sabràs mai com acabarà i si el tema del que s’acaba parlant te res a veure amb el inicial. Entre d'altres coses jo es un dels al•licients que hi trobo.
Quant un post es tira a la paperera, però el tema continua obert de manera diferent, jo continuo pensant que puc tenir un criteri diferent del teu i per tant contestar allà on cregui convenient en us de la meva llibertat d'expressió. Si lo de “realissima gana” us fa enfadar, pos coi, admeto que no es massa afortunada, però es entenedora en el context en el que se’m diu que ho posi en un altre lloc. Si ho hagués volgut fer ja ho hagués fet. Es així de senzill.................
A mes mira en els foros no es com en el xat, tot queda escrit i es pot llegir i re-llegir, contestar i tornar a escriure fins que el tema s'esgota i la gent deixa d'escriure-hi. Quin problema hi ha?
Ojala poguéssim respondre amb en Jimenez Losantos com es mereix i per el mateix medi.
Oi que si? Pos eso