Carles ha escrit:Doncs tenia en ment fer control de avandonaments primer de tot, i tot seguit tema campionats online i ranking.
Per desgracia estic com bastant liat però sense el com amb la universitat, i encara no ho he pogut fer
Adeu !
Carles ha escrit:Hola !
Com que he "acabat" l'actualitzador, estic pensat a veure amb que em fico ara .... i eh decidit fer una mini/enquesta ...... per veure que opina la gent :-p
- Missatjes privats: poder parlat en privat entre els participants del xat. Evidentment desactivat mentres es juga, i que si no es vol no et pugin molestar.
- Crear partides al servidor: que el servidor pugi crear partides. Aixi no cal obrir ports.
- Control d'abandonaments: que al costat del nick surti un numero que indiqui el % de partides abandonades per un jugador.
- Ranking de jugadors: ranking (opcional) de jugadors, que vagi guardant les partides jugades i amb això elavori un ranking.
- Campionats online: fer campionats online .... que mes dir ? :-p
- Diversos canals al xat: per exemple: experts, intermig, principiant.
- NOVA: Observar Partides: poder veure una partida que s'esta jugant.
Si votes alguan altre cosa, especifica-ho :-p
I si te costa decidir entre varies, si vols apart de votar, ordena quines per tu son les coses mes importants.
Adeu !
PD: No te cap "valor" apart del orientatiu, vull dir que no farè primer lo que surti, ni que pot ajudar a decidir-me.
batet ha escrit:Hola:Poguer veure partides q estan Jugant es una bona opcio.En molts altres jocs es pot fer,inclus en Sims de velocitat, Tambe podries incloure que si algu te que marxar de una partida que jugues el que fa mes estona que mira.
El rankinng de jugadors i control de abandonaments es mes delicat.
Un podria haber guanyat moltes partides pero no vol dir que sapigue jugar.
sort.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants