EntradaAutor: ROBER_CS » 06 nov. 2006, 01:12
Aquest post va dirigit a xals_6, marzebetiko i pablo91:
Gracies per contestar al meu post. Veig que marzebetiko i pablo91 sou ondenses, paisanos de la meua provincia, i m´alegra veure que gent de la meua provincia es posa a organitzar algo referent a la buti. Sempre es bo ampliar fronteres.
Només volia agrair-vos la vostra invitació però a aquesta lligueta no em puc apuntar pq en el anterior post vos deia q jo en cap de setmana dificilment podría jugar. He llegit que per a la pròxima, el any que be, tindreu en compte algunes de les meues puntualitzacions i tal vegada pugueu incorporar alguna, i entonces potser puga jugar mes gent. A mi sobretot m´interesaria el poder disputar les partides entre setmana (posant-se d´acord amb la parella oponent, es clar), perque penso que a vosaltres, si es juga en divendres i en cap de setmana i fins el próxim cap de setmana no es juga, tampoc vos farà falta el resultat fins al diumentge de cada setmana, perque suposo q el calendari ja està establit desde inici i en teoría te igual jugar un dimarts q un divendres (sempre que les dos parelles que s´enfronten estiguen d´acord), i sempre que vosaltres disposseu de tots els resultats abans de les 0h del diumenge.
En fin, no res, q ja veurem si a la pròxima lligueta es factible el incorporar algunes modificacions pel be de tot el món, per ampliar possibilitats de cara al joc, i per intentar fer algo cada vegada més perfecte.
Que vagi molt be la present lligueta i a veure si m´informeu per ací de quantes parelles s´han apuntat al final i aixisabré quant durarà la lligueta. També sería interessant per a mi saber on publicareu cada setmana la classificació i aixi ens mantindrem informats.
Vinga, un abraç i que vagi be. Ciaooo!!