peach ha escrit:xutt ha escrit:-Sol per aclarament de la partida en qüestió hos diré: Després de 5 jugades "totes guanyades" ( No vaig aguantar més les inpertinencies d'en BASE i vaig plegar).
... anava jo una mica perduda entre espasses i copes, però... això si q ho he entés...
CarlesG ha escrit:...seguir veient jugades genials del BASE, amb qui em penso no havia jugat mai, però a qui he vist protagonitzar xous al xat general per jugades molt més innocents...
peach ha escrit:CarlesG ha escrit:...seguir veient jugades genials del BASE, amb qui em penso no havia jugat mai, però a qui he vist protagonitzar xous al xat general per jugades molt més innocents...
... això també ho entenc molt bé...
acava de parlar la verge maria, tenim que dir amen? a ves a fer la teva feina i deixa de di bestiesas, el forum es per aquestas cuestions, no per tenir que escoltarte a tu i las tevas rengunias catim.catim ha escrit:Al llarg de la vida del butinet, hem vist que les persones que en formem part tenim sovint tenim punts de vista diferents, cosa ben normal i corrent.
Comentar sobre si abarrotem o no em sembla perfecte.
Però, com es pot menysprear així a les persones que han dedicat i dediquen temps al butinet desinteressadament?
Proposo que ningú més contesti aquest post ni cap que pugui escriure el sr BASE, penso que és el que es mereix. Jo ho penso fer.
a reveure catim
catim ha escrit:Comentar sobre si abarrotem o no em sembla perfecte.
amb gentuça com tu i companyia no se si tindre cor, perque, que yo sapigue fins que eu fotut el nas peach, catim i mafalda per aquet ordre yo no habia faltat a ningu es mes era respectuos amb totom que es el que mereix la gent que no es com voslatres.mafalda ha escrit:Evidentment es un post per tactiques avançades, aixo si base es sent capaç d'escriure dos llineas seguidas sense insultar o menysprear a algú
mafalda
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants