Gort ha escrit:Gay,
a l'última partida a la primera taula els vostres adversaris el que no van jugar va ser gaire bé perquè van cometre una de despistes considerable![]()
... Cert que pel meu gust tothom xerrava massa (jo és que ja ho sap tothom, sóc un radical i penso que no s'ha de dir ni mu) però d'aqui a dir "no gaire net" em sembla que hi va força distància. Els vostres contrincants són persones conegudes i m'atreviria a dir que de tota solvència! Ah ... i no s'hi jugaven res perquè haurien quedat primer encara que haguessin perdut (a no ser per golejada brutal) o sigui que em sembla que veus fantasmes on no hi són.
Com s'ha comentat del dret i del revés, és impossible controlar a qui vulgui jugar brut. Hauriem de començar per posar una mampara que separés els jugadors com al bridge ... etc etc Deixa-ho còrrer, val més disfrutar i deixar als impresentables que se sentin satisfets de ser com són ...
GAY ha escrit:Mira gort poden tenir solvencia pero pero no va ser aixi,en fi nomes era un comentari que crec oportu dir-lo i em semblaria be de que hi hagues un jutge de joc i de fantasmes no en veig se el que dic i ho expresso sino agrada es altre problema.
Angeles ha escrit:Hola GAY,
Jo penso que si tenies algun dubte respecte a la serietat en el joc dels teus rivals en la última partida, era més "legal" haver aclarit amb ells el tema allà mateix que publicar un missatge als foros i posar dubtes sobre ells (jo no en tinc cap ni un, a l'igual que Gort, repecte a la serietat i el bon fer dels teus rivals).
Temes tan delicats com aquest, millor discutir-los cara a cara i amb una seguretat total, total, total.
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 7 visitants