WINDOWS VISTA

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
lluisf
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 03 abr. 2006, 09:03

WINDOWS VISTA

EntradaAutor: lluisf » 01 jul. 2007, 23:35

aCABO DE COMPRAR UN ORDINADOR NOU AMB WINDOWS VISTA I NO HI HA MANERA QUE EM DEIXI ENTRAR A JUGAR. lA PAGINA OFFLINE CAP PROBLEMA, FORUMS ETC TOT BÉ, PERÒ NO PUC ENTRAR A JUGAR ONLINE. HE DESACTIVAT TOTES LES PROTECCIONS, TOTS EL FIREWALLS I RES. PER CERT TINC INSTAL.LAT UN NORTON. AJUDEU-ME PLEASE

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 02 jul. 2007, 00:47

Hola lluisf...

Jo tinc el Vista i no tinc cap problema amb el butinet.

Quin és el missatge q et dona al intentar conectar?

Si et diu "No s'ha pogut resoldre el nom de domini del servidor ", potser és problema de les DNS, revisa q esten bé configurades (panel de control - conexiones de red - conexio d'area local i amb el botó dret propietats - protocol tcp/ip propietats, si no la les tens i no saps quines has de posar demana-li al teu providor d'internet)

Si encara tens problemes torna per aqui.

PS: També pots provar a baixar-te de nou el programa i si et funciona t'estalvies tot l'anterior :P

lluisf
Contro
Contro

EntradaAutor: lluisf » 02 jul. 2007, 08:33

Moltes mercis Peach, provaré el que em dius. De tota manera t'informo a veure si em porta ajudar, el programa es queda clvat a la finestra d'entrada del xat, dient-me que tot és correcte i que està conectant, però no arriba ni a conectar després de hores. Jo crec que deu està "putejat" pel Norton que tinc, però he desactivat totes les proteccions i res... no em deixa desinstalar-lo.
Quan lo de baixar-lo de nou, creu-me que l'he desinstal.lat i tornat a baixar u munt de vegades i semre es queda al mateix lloc... bé a veure si hem podeu ajudar... GRÀCIESSSSSSSS

peach
Barretina
Barretina

EntradaAutor: peach » 02 jul. 2007, 10:55

Bon dia lluisf

aqui pots trobar un llistat de DNS per providors:

http://www.adslayuda.com/Generico-datosdeconexion.html

Sort!

peach
Barretina
Barretina

EntradaAutor: peach » 03 jul. 2007, 11:50

lluisf.. si encara no pots entrar prova de baixar-te el programa des de aqui

http://joc2.butinet.org/fitxers/2.0.2/b ... _2.0.2.zip

Sort!

lluisf
Contro
Contro

EntradaAutor: lluisf » 03 jul. 2007, 11:59

Gracies peach ho provaré, però crec que el problema esta en el firewall de Norton. En els missatges d'actuació firewall em surt les 150.000 vegades que he intentat entrar al butinet. Ara el problema es desactivar-lo que fa dos dies que soc incapaç. He trobat una forma de desinstal.lar tot el paquet i ho provaré a la tarda. Ja t'informaré.
Com sempre moltes gràcies pel teu interès

peach
Barretina
Barretina

EntradaAutor: peach » 03 jul. 2007, 12:09

weno... doncs mira aqui aveure si te'n surts....

http://search.symantec.com/custom/mx/qu ... 1515220236

sitges
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 27 oct. 2002, 13:28

Re: WINDOWS VISTA

EntradaAutor: sitges » 04 jul. 2007, 20:18

lluisf ha escrit:aCABO DE COMPRAR UN ORDINADOR NOU AMB WINDOWS VISTA I NO HI HA MANERA QUE EM DEIXI ENTRAR A JUGAR. lA PAGINA OFFLINE CAP PROBLEMA, FORUMS ETC TOT BÉ, PERÒ NO PUC ENTRAR A JUGAR ONLINE. HE DESACTIVAT TOTES LES PROTECCIONS, TOTS EL FIREWALLS I RES. PER CERT TINC INSTAL.LAT UN NORTON. AJUDEU-ME PLEASE

jo abans tenia xp i cap problema, ara tinc windows vista i em pasa el mateix que a tu, algú t'ha donat cap solució?

si em pots ajudat la meva adreça electronica és: i.bosch@farreras.net.

gràcies

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants