Noi_bo,
no et puc contestar respecte a la versió 1.0.8 perquè això només ho sap en Carles ... tot i que em consta que està molt avançada a falta de petits detallets.
Pel que fa als robots ... la veritat és que ja juguen "raonablement bé", segur que hi ha una miqueta d'amor de pare, però els què els han tastat així ho certifiquen. Alguns dels petits detallets que esmentava abans impedeixen encara la seva distribucio pública. De moment l'inconvenient més gran és que, a diferència del seu germà gran, encara no aprenen i això els limita força. I de vegades s'els descontrola un xip i denuncien renuncios inexistents

... m'ho estic mirant però no hi ha manera ... deu ser un xip salvatge ...
Si necesites qualsevol cosa (diners apart jejeje) ja ho saps company.
mmm ... jo no sé com ho veieu, però fins a quant penseu que el voluntarisme i altruisme d'en Carles -i el petit equip que lidera- podrà mantenir un esforç com aquest que ademés costa diners? Els dominis no els regalen, els servidors i les línies tampoc ... però sobretot les hores de dedicació, tot i que el reconeixement constant de tots nosaltres respecte a una feina tant admirable ja deu "pagar" prou ... em temo que arribi un moment en què la versió 1.0.9 es quedi en el calaix de les intencions.
Perquè
"diners apart"? Jo personalment crec que tot servei, si és de qualitat, si volem que sigui de qualitat, té un preu. Sóm més de 2000 usuaris registrats i segur que molts encara no ho estan. Una petita contribució econòmica seria tant descabellada? Si anem a jugar a un bar o a un club com a mínim ens prenem una beguda ... tampoc seria res de l'altre món pagar per un servei que apreciem.
Em consta que la creació del ButiNet no obeeix a criteris econòmics, però en algún moment caldrà triar: o paguem per un bon servei o no tindrem un bon servei. Valdria la pena anar-hi pensant, aportar idees, sugerències, ...