A veure, em sembla que hi ha una mica de confusió, com a mínim de manera d'enraonar.
jaro ha escrit:-desde lordinador del router (laltre) si se pot crear, pero jo vuic crear del meu...
A mi això em desconcerta. Que vol dir "
l'ordinador del router"????
Els ordinadors no són un del router i un altre no ... si del que estem parlant es que tens a casa dos (o més) ordinadors, tots estan connectats al router, tos són idèntics.
O vols dir alguna cosa que se m'escapa i que necessitem per ajudar-te?
Després, la peach i QjQ l'acaben de liar (si em disculpeu

).
peach ha escrit:si ja tens un ordinador amb el port 9113 obert, a aquest segón li has d'obrir el 9114
QjQ ha escrit:Si has obert els dos ports als dos pc's
Els ports no s'obren
en els PC's.
Obrir un port vol dir dir-li
al router que quan arribi una comunicació per el port 9113 l'enviï cap al PC amb IP 192.168.1.2 (per seguir amb l'exemple numeric del QjQ que és força standard).
No es pot obrir un port a dos PC's, això es contradictori. Un port obre una relació amb una IP i només una.
En resum ... (els numeros poden ser els que vulguis, 9113 o 9333 com be diu QjQ)
al router has d'obrir el port 9113 associat a la IP 192.168.1.2
i obrir el port 9114 associat a la IP 192.168.1.3
Quan crees desde el PC que tingui la IP 192.168.1.2 ho has de fer amb el port 9113
Quan crees desde el PC que tingui la IP 192.168.1.3 ho has de fer amb el port 9114
I cuidadin ... molt probablement els teus PCs agafin una IP diferent en funcio de quin poses en marxa primer!!!! O sigui que has de mirar quina IP tens avui per saber quin port has de fer servir.
Ja se que dic el mateix que volien dir peach i QjQ ... però potser t'aclareixo algo?

I si no ... ho hem intentat

.
Apa, tingueu manilles.