morfi ha escrit:Tant "mateig" plana no el deus fer servir massa.
culdetaverna ha escrit:
Em vé al cap una dita molt catalana: "veure la palla en l'oju ajenu i no veure la viga en el propiu".
Viam: penseu que fins ara, una part del poc català que sé, l'he aprés xatejant al ButiNET aquets darrers quatre anys. Cert que abans llegia la prensa en català, pero no es el mateix llegir que intentar escriure.
Fòrum: Campionats Publicat: 06 Oct 2006 19:47 Assumpte: lliga de la buti al novembre
(Ho sento, és superior a les meves forces).
Nosaltres n'hem après aquí Gramàtica, però potser et serà més simple en aquesta altre Gramática.
De res
Fòrum: Varietats Publicat: 10 Nov 2006 21:11 Assumpte: Discussions Lingüístiques
Doncs marzebetiko, tu escriuràs així, però pels que estimem la nostra llengua, la teva manera d'escriure és un autèntic insult. A mi a escola em prohibien parlar en la meva llengua, la que es parlava a casa meva, la que he mamat. Tu deus tenir la sort d'estudiarla ... i en contes d'aprofitar-ho la maltractes, la destrosses i, de pas, fas venir mal de cap als que et llegim.
Ho considero trist, molt trist.
És evident que a tu t'importa un rave, però si de veritat t'interessa saber perquè a la vostra lliga sou tan poquets malgrat tanta propaganda i perquè als teus campionats no s'hi apunta ningú, reflexiona una miqueta i pregunta't si no podria ser que no ens agrada que ens maltractin les coses que estimem.
Escriure correctament és una mostra de cultura i de respecte. El contrari és el contrari. Per si no ho entens, que tot podria ser, escriure incorrectament és una mostra d'incultura i una falta de respecte.
Apa, ja m'he quedat descansat.
Fòrum: Varietats Publicat: 12 Nov 2006 22:28 Assumpte: Discussions Lingüístiques
Jo no volia pas posar res, peró es que no hi ha qui ho aguanti.
mucxho menois lo musmo
No es que destroci el català o el valencià, es que ho destroça tot.
Fòrum: Varietats Publicat: 16 Nov 2006 16:44 Assumpte: Com un pati d'escola
Que perquè estic tant beligerant? Doncs perquè m'acaben de canviar uns cargols rovellats, em fa mal tot i quan vinc aquí per distreure'm una mica em trobo un fòrum ple de BAJANADES
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants