Ais, jo ja ho deia que em matarien.Weno sommi, ara noi:bo em faras escriure mes del compte

per que tot aixo es molt llarg.
Preguntes a lo Perry Mason:
1.- El fet de cuant vaig apendre a jugar a la butifarra te algo que veure amb si en se o no en se?......Per que jo he vist per aqui gent molt jove (molt mes que tu i per descomptat que jo) i que juguen......marededeu com juguen.
2.-El fet d´haver fet mes partides al bar o a la butinet, lo mateix....o es que al bar es juga mes be?
Nota: Está ple de padrins que jugant molt be i de padrins que jugant molt malament, pots triar.
3.- Evidenment es mes díficil la butifarra occidental.El per qué també es prou evident, de fet si hi pensesis una estona ho descobriries tu solet
Continuem.
La historia de la meva vida es molt llarga i aburrida i no tinc ganes d´explicarla .... jejejejjee.
Peró t´explicaré un trosset petit:
Cuant jo vaig entrar a butinet ja sabia jugar i jugava com tu, oriental i res de carregar de cara al company, i cuant em feien una jugada lliure m´enfadava moltisim, peró que moltisim.
Fins..... un día llegint aquestos foros Masos explicava la jugada famosa del rei i la petita.
Incis: jo soc de mires bastant obertes i escolto a la gent i si diuen algo que no hi estic d´acord, abans de fotrem com una moto i tirar-ho tot per terra penso el per que.
Dons bé vaig rumiar la jugada i ves per on em va agradar i vaig entendrela perfectament i de fet la vaig trobar més llógica que la oriental.
I bé a partir d´aqui em vaig anar mirant com jugaven els occidentals i ja veus m´agrada mes.
Mes coses: Jo crec que el jugar oriental o occidental es una qüestió de gust, si t´agrada mes una o una altre.El arrivar a afirmar que una butifarra ha degenerat en altre me sembla ( i ara no t´ofenguis, mai voldria ofendre a ningú) com a poc ser estret de mires.Em aquesta vida tant dura que dius tu , per sort, hi ha gent amb gustos diferents i amb punts de vista diferents sobre les coses, ohhhhh que trist seria si no fos aixi, i tots son molt i molt respectables.
Mes coses: Hi ha dos maneres i variants de jugar a la butifarra i cap té la exclusiva de ser la "verdadera" (que coi es aixó?), sino que entre totes enriqueixen el joc.Tu sempre has jugat oriental, perfecte, peró a molts llocs sempre han jugat occidental, (fins i tot els padrins jejejjejeje) i a veure atrevirse a dir que una ha degenerat, tela.
ARA UN REPTE PER TU: A veure, cuant jo creo una partida a butinet i jugo amb orientals, per deferencia la monto obligada i si jugo amb occidentals la monto lliure.Si passa que la monto lliure i hi ha un oriental que ens demana de jugar obligat, els altres jugadors ho fem.Tu ho has fet mai aixó?
UN ALTRE REPTE: Pensa una estona amb les jugades lliures.I no em vinguis amb cuentos de que les cartes es tiran per si, per que tindries de saber perfectament que no es aixi.Seu i intenta ser obert de mires i rumiar una estoneta.
I ARA LA PREGUNTA PERRY MASON:
Jo puc jugar de les dues maneres sense cap problema,
¿i tu? ¿pots?
Sempre de bon rotllo......petonets per tots.