Campionat a la paperera

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

Campionat a la paperera

EntradaAutor: morfi » 06 març 2006, 18:30

Voldria expresar la meva opinió sobre el fet de que el post del Campionat de dones del 8 de març hagi estat enviat a la paperera.

Sencillament no ho considero correcte i m´explicaré.

Fins a cert punt el post era un escrit a on s´anunciava un campionat com altres.Degut al fet de que la cosa es va embolicar a males el post a anat a parar a la paperera .......SENCER.

Considero que es tenien de enviar a la paperera els escrits que no tenien res a veure amb el campionat, peró no els escrits referents al mateix campionat i als participants inscrits.Ara ha desaparegut tot el campionat.

No ho trobo be.

:?

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 06 març 2006, 18:53

Bones,
Estic amb tu morfi, no ho trobo correcte.

cuca
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 19 set. 2002, 08:48

Re: Campionat a la paperera

EntradaAutor: cuca » 06 març 2006, 19:17

no entenc q un campionat q s órganitza nomes amb l ´anim de pasar una bona estona porti tanta polemica. Crec que hi ha gent q vol veure coses on no hi son.


anims catim i endevant maca

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 06 març 2006, 19:25

Ja ho diuen que mai plou al gust de tothom, però penso que un post on es parli d'algú irónicament i posant coses escrites que potser es podríen haver comentar amb tota la confiança, penso que el millor lloc on ha d'estar és precisament en la paperera (es on menys gent el veu).

I que allí es quedi. No té res a veure amb el campionat. Per informar d'aquest la mateixa catim ha obert un de nou.

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 06 març 2006, 19:49

No es ben be aixó al que jo em referia. I tampoc he obert el escrit per tornar a caure en la mateixa polémica.

Peró vaja al menys aquest post està ben lluny del post del campionat :wink:

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 06 març 2006, 22:06

estic d´acord amb tú morfeo , però com diu l´Angeles la catim ha obert un altre post pel campionat , a veure si ara tot transcorre correctament, HI HAGI PAU! :wink:

10RONNIE

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 març 2006, 22:17

:shock: :shock: :shock:

Es ben fàcil: si ningu hagués contestat, s'hagués esborrat l'últim missatge. Un cop la gent ha començat a "desvariejar", no em puc posar a veure i/o jutjar quin post és de campionat i quin no.
I dels que comenten coses dels campionats i coses polèmiques, que se'n fa ??

Solució: tot sencer a la papelera, i se'n comença un de nou ... no crec que sigui pas tant greu.

A més, no es poden enviar rèpliques a la papelera, només posts sencers.

Adéu !

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 07 març 2006, 19:24

A vore Carles que ahir era molt tard i tenia soneta i no te vaig contestar

:twisted: :twisted:

No contestar segons quins comentaris a vegades resulta molt i molt dificil, casi insoportable :roll:

Greu tant com greu pos no, greu sería una hepatitis per exemple.Tirar el post a la paperera es una anecdota simplement.

Peró claru a parts de les informacions del campionat hi havien una colla de bromes molt simpàtiques i alguna que altre foto :twisted: :twisted: que ja hem perdut.

Tornar a publicar el post del campionat es sencill, peró tota la historia que li va al darrera es perduda.

I ja está. I greu no es :mrgreen: :roll: :roll:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 39 visitants