MESTRES I ASSIMILATS

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

MESTRES I ASSIMILATS

EntradaAutor: Quiquet » 20 març 2006, 19:15

A vegades em pregunto que ho deu fer que una persona creí una partida que es digui SOLS BONS, NOMES MESTRES, BONS I RAPITS, BONS, etc etc.
Jo la veritat es que m’estimo força, coi soc ros, alt i amb els ulls blaus, espero que la meva dona i les meves filles i els meus amics tb m’estimin però d’aquí a dir que soc bo, molt bo o mestre i va un rato llarg.
A més no es tan sols això. Hi ha una determinada complicitat amb els que veien el títol d’una partida l’escullen abans que un altre com per exemple “som-hi” , per dir-ne alguna.
Deu ser un tema de marketing incomprensible per a mi. Una auto complaença, en dir em cridennnnnnnnnn. Jo soc tan bo com ells o soc tan mestre com ells....................... pos entrem-hi.
El que crea, MESTRE entre MESTRES crida els seus iguals........... tites, tites tites................
Es creu a mes amb el dret d’expulsar als ignorants, als que no estan al seu nivell o d’abandonar partides pq considera que la resta no estan a la seva alçada.
Sense massa esforç, ho reconec, he buscat paraules d’altres per ajudar-me en el que volia dir.......

Bienaventurado el que comienza por educarse antes de dedicarse a perfeccionar a los demás.
Juan C. Abella [/b][/color]

Del hablador he aprendido a callar; del intolerante, a ser indulgente, y del malévolo a tratar a los demás con amabilidad. Y por curioso que parezca, no siento ninguna gratitud hacia esos maestros.

Khalil Gibran (1883-1931) Ensayista, novelista y poeta libanés.

En el camino a la sabiduría, el primer paso es silencio; el segundo, escuchar; el tercero, recordar; el cuarto, practicar; el quinto, enseñar a otros.
Salomón Ibn Gabirol

La sabiduría consiste en saber que se sabe lo que se sabe y saber que no se sabe lo que no se sabe. Proverbio chino


En fi reflexions que aniran sens dubte cap a varietats, i que tindran el privilegi de no ser llegits per els mestres aquets. Ostres de fet m'encantaria que algú em donés un argument per crear partides sota aquest nom.
:lol: :lol: :lol:

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 març 2006, 08:33

Amic QuiQuet: dons no t'ho perdis!!, a mi m'han fet fora (en la meva obstinació fins a tres vegades) perque s'em và ocorrer entrar a una partida que posava "ajuda nula"!!!!! i jo em pregunto: que preten una persona que posa ajuda nula?..... i que obliga a jugar a la resta de jugadors sense ajuda?... 1 Pensa fer "trampes"?... 2 Creu que sense ajuda, l'hipotétic nivell serà mes gran?....3 Busca que t'equivoquis per poder cantar "renunci"?....o 4 no sap el que fà?????

Aisenyor!!!!!

apa, siau

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 21 març 2006, 19:12

Hola, molt bones.

Després de llegir el que has escrit, en el que estic totalment d'acord, et donaré dos arguments, un per crear partides amb aquest nom i un altre ... per no fer-ho.

Segons el meu parer, acabes de donar una lliçó magistral i tens tot el dret de poder crear una partida, peró no amb el nom de mestres sino amb el de Catedràtics ... encara que hi afegiría ... educats.

Peró, si ho penses bé ... quí se t'hi apuntaría ?, com tú som molts que no ens apuntem a aquestes partides i consequenment, només queden ... aquells amb els que habitualment no hi jugues ... per tant, per que molestar-se a crear una partida d'aquestes .... ?

Moltes salutacions i felicitats pel escrit,

josep1945

animal
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: animal » 21 març 2006, 20:18

Bona nit a tots. Fer-vos una pregunta: s'accepta anomenar una partida "bons ràpids" amb l'objectiu de que no hi entri algú que tot just està aprenent a jugar?
Que "aceptamos pulpo" ?
animal

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 22 març 2006, 04:28

Home!!, jo que no puc crear partides, m'apunto a totes les que es crean, i el nom en general tant s'emenfot, pero reconec que m'agrada especialment entrar en aquestes de super mestres, perque se que jo soc dolent a matar, i potser per la meva mania de ser toca pilotes, reconec que com mes gran es el nom, com mes nivell es busca mes content estic d'entrar.
La moraleja del tema es que en general el que jo sigui dolentot passa desapercebut, aixi que ...coño !!! no seran tant bons !!!.
De tota manera els que juguem sempre partides publiques tambe sabem amb qui val la pena (no per bo o dolent), sino per el bon rotllo que sempre es el que es busca, no?.
Alguns butinetaires son bons realment, pero es un pal jugar amb ells per les bronques i el menyspreu que mostren si algu s'equivoca, sigui company o rival, aixi que de mestres tampoc en tenen res, no hi jugues i prou.
Collons quin rotllo, total per no dir res, apa adeu !!!!

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 22 març 2006, 12:18

Benvolgut animal, tothom crea les partides amb el nom que vol, faltaria mes..............
Només era una simple reflexió sobre quelcom que a mi personalment m’ofèn.........
Per a posar un exemple, ahir un personatge de Butinet em deia a dins d’una partida “No tens ni idea” total per que amb Buti cantada per els contraris i no tenin res, quasi ni figures, als meus dits no obria pals nous........... i persistia amb el meu pal llarg a l’espera del que hagués fet buti tingues que sortir i declarar el seu joc. En fi una opció de joc............. He de dir que ens van fotre un pal. Tenien les 4 manilles i tres assos, tampoc calia saber-ne massa  :lol: Guanyavem de 93/72 i varem acabar perdent aquí. Mes que en perdérem........ però clar no amb aquest company.................
Jo no vull pas entrar ara a valorar la decisió, ni si es millor sortir de 12 defensant el as o no fer-ho, ja hi ha altres llocs en aquest mateixos forums per debatre això. El que defenso es el respecte, aquest es un joc, que si es ric, ho es precisament per les diferencies de criteri en jugades que uns faríem d’una manera i que d’altres les farien d’una altre. En la diversitat hi ha aprenentatge................
Tu pots demanar, .......coi demanar es cortesia, el pq el teu company ha fet determinada jugada, i estar-hi o no d’acord, però per simple que sigui el seu argument es la seva raò i es mereix tan de respecte com la teva oi que si?
Pos d’això es de lo que va aquest “tema”.
Entenc que el creador d’una partida pública, les privades ja s’autoseleccionen, vulgui que els que entrin siguin d’unes determinades característiques, però els BONS es pot substituir per VETERANS o AMB EXPERIÈNCIA, o etc etc. Els MESTRES si que no sabria pas per a que substituir-ho..........
I així tantes i tantes maneres que hi ha d’anomenar una partida. De fet el nom només es una part, ja prou indicador del que et trobaràs , però nomes una part.
El realment important es la companyonia, el respecte als perdedors i el saber guanyar. I per damunt de tot la voluntat d’aprendre.
El si ets bo o dolent, savi o aprenent, només tu podran dir els altres que juguin amb tu..............
I segurament molt de nosaltres per damunt del coneixement valorem el pasar una bona estona i si pot ser guanyant, pos millor que millor
:lol: :lol: :lol: :lol:

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 01 abr. 2006, 03:27

Quiquet ha escrit:El si ets bo o dolent, savi o aprenent, només tu podran dir els altres que juguin amb tu..............
I segurament molt de nosaltres per damunt del coneixement valorem el pasar una bona estona i si pot ser guanyant, pos millor que millor
:lol: :lol: :lol: :lol:

els que creen les partides amb aquests noms són molt narcisistes i subjectius clar, i per sobre de tot es valoren a ells mateixos :oops:

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 06 abr. 2006, 01:39

El nom de les partides a mi ni fu ni fa .Si tinc ganes de jugar entro on sigui.

El que si em fa respecta es en les partides que posa ADSL.

Aquestes si que no entro pq suposo qe vol dir ¡¡¡NO VOLEM POBRES¡¡¡


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants