QUE DIFICIL ES CASARSE !

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

QUE DIFICIL ES CASARSE !

EntradaAutor: Adonis » 27 març 2006, 04:02

¡QUE DIFICIL ES CASARSE!
Un noi arriba a casa , troba al pare i tot content li diu …….¡ Pare, tinc novia ! i ens volem casar aviat ! ... ¡ Enhorabona ! ( li diu el pare ) ¿ i qui es ? ... es la Mariona del forn ! … ¡ collons , amb tantes dones que i ha , t’has enamorat de la que no podies ! :shock:
Que passa pare ! … dons que de jove , vaig tindre un lio ...i ella es la teva germana ! :twisted:
El noi desconsolat va i trenca la relació . :cry:
Als sis mesos li comenta al seu pare que te un altre novia i si vol casar …
¿ I qui es la afortunada ? … es la Carmeta de “ cal butinet “ …¡ collons ! … mira que estas de pega … com tu diré … fa anys que la teva mare i jo pesàvem per un malt moment i vaig tindre un lio amb la seva mare … o sigui , que es la teva germana . :twisted:
El noi estaba immers en una depressió , per les coses que li pesaven , i pren la decisió de marxar de casa … al cap de dos anys torna i diu … ¡ pare , tinc novia ! ¡ Felicitats … li diu el pare … i qui es ? es la Francine i es de Nigeria … ¡ collons ! … amb la quantitat de països que te el mon i vas a buscar-la al lloc que vaig anar quant era jove de voluntari amb la Creu Roja … i tambe es una germana ! :twisted:
Va amb la mare i l’explica tot lo que a passat … i la seva mare li diu … ¡ FILL MEU CASAT AMB QUI VULGUIS … JA QUE ELL NO ES EL TEU PARE !


Per els amics/es del butinet ...cris7, ones, shanya, malik,baby, Cristinaa, catim,yoli1,Sofi,Cris,una,jenny,Annie,divina,sandramv,Eulàlia,carla,doloretes, Merla,Pili2,RosaLlivia, sonieta,casiopea,agnostica,Maartaa,fina,nifa,
gloria2,Angeles,Mati,marels,Morfeo,ural,lladonenka,fanny,Sefa

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 197 visitants

cron