La vagina .

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

La vagina .

EntradaAutor: Adonis » 22 abr. 2006, 03:00

:D Hola amics /es : Us explicare un cas que li va pesar a un conegut de la Cerdanya , molt bona persona i una mica innocent . :shock:
Va agafar el tren a Puigcerda per anar a Barcelona i al pujar al tren , de sobta veu una noia que portaba una mini-falda molt exagerada … això el va afectar …ell no esta acostumat a veure “ pernil de jabugo “ … i que va fer … s’asseu enfront de la esplendorosa “rossa dels pernils” . Encara que no volia , no va ser capaç de retirar la mirada de aquelles meravelloses cuixes , feia postures per veure si veia “ el túnel del Cadi “ i de cop ella es belluga i obre les cames …. OHHHHHHH… ¡ No portaba roba interior ! :evil:
La noia s’adona que ell la mira amb uns ulls de vedell les seves parts intimes i li diu ... ¿ Escolti bon home voste m’esta mirant la vagina ,oi que si ? :P
Si ! disculpi ... aixecant la mirada ... contesta ell . :( :(
Esta bé , no pateixi ja estic acostumada .... miri això ... faré que la meva vagina li llenci um petó . ( Increiblement , la vagina contreu els seus llavis i li llença un petó amb so inclòs ) ¡¡ muakssssssssspffffffff !! ... ell totalment sorprès , pregunta quina altre cosa pot fer ? :twisted:
La noia li diu ... tambe puc fer que li faci una aclucada , com tancar un ull !
No s’ho podia creura , i mira sorpres com la vagina li fa un parell de acuclades . :roll:
Estaba al-lucinat i vermell com un tomaquet ... la noia veien l’apuro li diu ...... :roll:
Vingui segui al meu costat ! ... ja que ella al fer les exibicions va entrar amb calor. :oops:
Ell s’asseu al seu costat i la noia li pregunta ... ¿ Y vol ficar un parell de dits ? :shock:
Paralitzat per la sorpresa li respon ... ¡¡¡ NO FOTIS !!! ¿ QUE TAMBE XIULA LA CABRONA ? :shock: :shock:

Al meu estimat amic de la Cerdanya … Antoni . 8)

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 182 visitants

cron