CAL QUE SIGUI OBLIGATORI LOGINAR-SE ???

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Sense_nick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 18 set. 2002, 17:30

CAL QUE SIGUI OBLIGATORI LOGINAR-SE ???

EntradaAutor: Sense_nick » 05 nov. 2002, 14:56

L'altre dia publicant una resposta a un tema, se'm va plantejar una qüestió, que ara volia que em digues la gent que en pensa.

:arrow: CAL QUE SIGUI OBLIGATORI LOGINAR-SE PER TAL DE PODER PLANTEJAR UN TEMA O PUBLICAR UNA RESPOSTA ????

Jo crec q seria interessant que fos així. Ara és molt facil q un entri com a invitat i comenci a escriure tonteries que no toquen al mon. no s'ha donat massa el cas, però podria ser. Al menys fer-ho de tal manera que al menys els gestors de la pàgina puguin saber qui es el subjecte. Se q no es facil, per no dir impossible, si un es vol amagar ho farà, amb una identitat falsa, però crec q tothom te altra feina que dedicarse a això.

Bueno, q en penseu ????[/b]
Sense_nick l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 nov. 2002, 21:11, en total s’ha editat 2 vegades.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 05 nov. 2002, 17:21

- Jo estic d'acord amb tú sense, segons quins temes es puguin publicar, seria bo si es te algún dubta es pogues adreçar a l'autor/a, vinga un super petonarru per tots/es. :wink:

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 05 nov. 2002, 19:31

ejem ejem m'agrada que em facin akesta pregunta.. :twisted: .. jo el que trobaria correcte és que per llegir els foros tant li fés loginar-se com no però que a l'hora de intervenir obligatoriament et fessin loginar-te (julins amb la paraula sembla que t'estiguis fent l'arikiri i total és una firmeta jeje) no cal que es deixi a voluntat em sembla que tots som prou grandets com per fer-nos responsables de les 4 paraules que podem escriure arreu! a més a més hem de tenir en compte que no ofèn qui vol sinó qui pot i un "anonimo... ejem ja em diràs que carai ha de poder!" jejeje

Fins aviat loginats del meu korasson!


montse/jiji (això si que es una firma!) :roll:

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

loginar-se? etiquetar-se? alienar-se?

EntradaAutor: petri » 05 nov. 2002, 22:05

No sé..., no sé, i tan bonic q és petjar per les rambles de les flors sense sentir-se espiat, sense sentir-se malferit, anònim, deambular malgirbadament, quasimodament buscant l'estrellita' -sense vertiginosos finestrals a notre.dame- quasi bé lliure al costat de canaletes. Loginar-se, etiquetar-se, i si això ens coarta la poca llibertat que ens queda???. Valga'm déu!! La llibertat és cada cara nova mentre no li ha estat permès de parlar.te. La llibertat és tothom que tens davant teu i que no et coneix. La llibertat és el marc de gent q encara no t'estreny, on encara no t'ofegues. (glu..,glu... :twisted: ) Ets lliure mentre els altres no compten amb tu. Ets lliure on no t'estimen..., el vehicle principal de la manca de llibertat és el teu nom, el meu nick, el vostre login. Qui no el sap no té cap poder damunt teu. Però molts el sabran, cada cop més:mantenir-se lliure contra el poder de tots aquests és l'objectiu gairebé inassolible de la teva vida. :twisted:
Crec fermament q hom és prou responsable de les seves intervencions al fòrum, tothom és prou grandet i maduret i és per això que advoco per un fòrum sense etiquetes exigides, amb la llibertat de poder decidir si et vols loginar, amb la llibertat de poder petjar per les rambles estrenyent lligams o desfent-los.

ahhhhhh,,,... això és fora de fòrummmmm però si no ho dic rebentooo!! :oops: Etiquetatge en català!! i guanyarem tots/es!!! :twisted: :twisted: :twisted:

petons.petons.i més petons!!!
petri¥


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants

cron