Barça..... poder si que es més que un club!!!!!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Barça..... poder si que es més que un club!!!!!

EntradaAutor: plana » 20 jul. 2006, 16:43

Barça.... poder si que es més que un Club!!!

Vista la sentencia dels tribunals, es tenen que fer eleccions urgentment...... i poder els responsables quedin inhabilitats de per vida!!!!!!

Aisenyor!!!: Tan de poder que té el Barça, no es podia preveure aquesta situació???..... saben la quantitat de gent que està esperant la mes mínima oportunitat per cercar els tres peus del gat???????.

Amb altres circunstàncies, poder es podria tenir por del resultat de unes eleccions, pero ara: dos lligues (ja fà mesos que tots sabem qui seria el campió). Una copa d'Europa, (almenys semis o final ja fà mesos)...... etc. etc. Seccións (excepte basquet) amb resultats exultants!!!!!!........

Perque no es convoquen eleccions, i evitem aquesta situació desastrosa??????.

Si els Estatuts no eran clars, perque no es fà una Assamblea Extraordinaria (que es sobirana), i es modifiquen??????

Qui son els encarregats de "pensar" a can Barça???????...... o es que es el preu que tenim de pagar, per ser mes que un club!!!!!....... els que voldriam que fosim només un club!!!!!!!....... pero el millor!!!!!!!!!!

Després de mes de 100 anys, poder aquets son els dirigents que ens mereixem............ pero jo em revelo!!!!!!!!!

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 22 jul. 2006, 22:06

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:09, en total s’ha editat 1 vegada.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 23 jul. 2006, 10:52

Si Abril74, ya l'he lleixit l'article del diari, pero jo em segueixo preguntant: Sabent la quantitat de "voltors" que estan esperant saltar a la "femoral" del Barça, perque coi no es convocan eleccions al juny...... i cap problema??????. Només volia dir aixó jo.....

ahhhhhhh, ....i Visca el Barça!!!!! (naturalment)

salut


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 111 visitants

cron