CLASES DE BUTIFARRA

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

CLASES DE BUTIFARRA

EntradaAutor: base » 20 gen. 2007, 17:55

YA SE QUE ABRA MAS DE UNO QUE SE RIA Y MAS DE DOS QUE SE CREAN QUE LO SAVEN TODO A LA BUTI, YO ME OFREZCO PARA QUE CON MIS CONOCIMIENTOS QUE CREO SUFICIENTES, APRENDAMOS ALGO MAS; PARA ENSEÑAR A QUIEN LO DESE A MEJORAR SU JUEGO A RESPONDER DUDAS SOBRE JUGADAS, Y APRENDER A LEER EL JUEGO BASANDONOS EN LAS NORMAS DE LA BUTIFARRA ( OBLIGADA) PUES EN EL MODO LIBRE LAS NORMAS DEL JUEGO NO SIRVEN PARA NADA,
SE PODRIA HACER EN EL CHAT DOS O SI ES PRECISO EN EL TRES DEL BUTINET, PODRIAMOS HACER UN POCO DE NORMAS DE JUEGO, COMO QUE CARTAS DEFENDER, QUE SALIDAS HACER ETC... Y PARA ACAVAR ALGUNA PARTIDA PARA IR PROVANDO SOBRE EL TERRENO, BUENO A LOS QUE DESEEN FORMAR PARTE DE ESTA INICIATIVA GRACIAS A LOS DEMAS DECIRLES QUE SI LES PARECE RIDICULO ES SU OPINION PERO QUE NO MOLESTEN A LOS QUE QUEREMOS MEJORAR NUESTRO JUEGO Y HAGAN HONOR A SU BUEN COMPORTAMIENTO QUE DICEN TENER.

EL DIA Y HORA SE CONCRETARAN EN ESTA MISMA PAGINA CUANDO SEAMOS UNOS CUANTOS :P

lexus
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 23 ago. 2006, 09:52

EntradaAutor: lexus » 20 gen. 2007, 20:56

Molt bona idea!!!!!

Especialment això d'"aprender a leer el juego..."

En el curs superior, suposo que aprendrem a escriure.

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 21 gen. 2007, 17:37

...
rimbombante l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 feb. 2010, 11:52, en total s’ha editat 1 vegada.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 21 gen. 2007, 17:59

Benvolgut Base,
Penso que molt millor que escriguis aquí les jugades, on vas a parar! que no veus que si ho fas en un xat hi ha la possibilitat que no quedi per escrit?

Seria injust per les noves generacions de Butinaires (als més vells ja no se'ls pot ensenyar res) que no podran gaudir en un futur dels teus coneixements sobre la Buti.


Això sí, fes-ho sempre a tàctiques avançades siusplau.

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

per en lexus

EntradaAutor: base » 21 gen. 2007, 20:55

lexus ha escrit:Molt bona idea!!!!!

Especialment això d'"aprender a leer el juego..."

En el curs superior, suposo que aprendrem a escriure.

per dir chorradas mes val que no diguis res

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

per rimbombante

EntradaAutor: base » 21 gen. 2007, 21:00

no confundas entrar a aprender con creerse que se sabe todo,"lo que te pasa a ti", no confundas entrar en un lugar a aprender y conversar partidas que entrar en una partida que pone expertos y jugar como un principiante, eso es para mi es burlarse de los que juegan en la partida, por eso a mas de uno lo envio donde se deve, para decir estupidices mas vale que te quedes jugando haber si te sirve de algo.

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

PER FRITZ

EntradaAutor: base » 21 gen. 2007, 21:07

fritz ha escrit:Benvolgut Base,
Penso que molt millor que escriguis aquí les jugades, on vas a parar! que no veus que si ho fas en un xat hi ha la possibilitat que no quedi per escrit?

Seria injust per les noves generacions de Butinaires (als més vells ja no se'ls pot ensenyar res) que no podran gaudir en un futur dels teus coneixements sobre la Buti.


Això sí, fes-ho sempre a tàctiques avançades siusplau.

FRITZ BEIG QUE PARLES MOL AL FORUM I SEMPRE PER FOTRE MERDE,NO TE VIST MAI AL CHAT JUGANT I NI GANES LA VERITAT, EL TEU SARCASME MEL PASO PELS CULLONS SAPS JO HE TINGUT UNA INICIATIVA PER QUI VULGUI SI NO VOLS EM SEMBLA MOL BE PERO PER DIR TONTERIAS ,TAN QUE TE LAS DONAS DE NO SE QUE , SERIA MILLOR QUE ESTIGUESIS CALLAT,PERO BUENO AQUI FINS EL MES TONTO FA ENCENEDORS, PERQUE NO MONTEU UNA ASOCIACIO TU I EN RIMBOMBANTE ,SERIA MOL DIVERTIDA, US DONO UN NOM PER SI US CONVE " CHORRADAS A DOJO"

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EN DEFENSA D'EN BASE

EntradaAutor: CarlesG » 21 gen. 2007, 22:06

No sé per què tant rebombori amb el Sr. Base, a qui he donar la raó al menys en dos aspectes:

1er.- "per dir chorradas mes val que no diguis res". Sí senyor! I amb faltes d'ortografia, encara menys.


2on.- "EN EL MODO LIBRE LAS NORMAS DEL JUEGO NO SIRVEN PARA NADA". Com a defensor del sistema obligat, confesso que no sabria trobar un argument millor que aquest per demostrar la seva superioritat sobre el lliure.

Endevant, Base!

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 22 gen. 2007, 01:48

I Posats a proposar classes i cursets jo demanaria que algú n’organitzes els següents:

1.- La Tolerància, una virtut escassa
2.- La Humilitat, aquesta gran desconeguda
3.- Com acceptar opinions diferents sense arribar a l’insult
4.- L’art de fer i conservar amics
5.- Educació i les seves avantatges
6.- Com convertir una situació tensa en favorable (aquí CarlesG té sobresalient)
7.- Diàleg i comunicació
8.- El plaer del somriure
9.- Com evitar la temptació de contestar post inadequats (aquí m’apuntaré jo la primera)

I proposaria l’ obligació a tenir els certificats d’assistència i l’aprovat de tots aquests cursets abans de que algú pretengués donar lliçons als altres del que sigui.

Tantes coses proposaria ........

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

per Angels

EntradaAutor: base » 22 gen. 2007, 11:02

Angels pienso que no hay necesidad de ningun certificado ni nada por el estilo ya que es una cosa no lucrativa y sin obligacion para nadie el que quiera entrara y el que no quiera no entrara.

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

Re: EN DEFENSA D'EN BASE

EntradaAutor: Gort » 22 gen. 2007, 11:28

CarlesG ha escrit:2on.- "EN EL MODO LIBRE LAS NORMAS DEL JUEGO NO SIRVEN PARA NADA". Com a defensor del sistema obligat, confesso que no sabria trobar un argument millor que aquest per demostrar la seva superioritat sobre el lliure.

Discrepo rotundament.

En tots els jocs les normes serveixen per saber què es pot fer i què no.

Una cosa radicalment diferent és què a alguns ens agradin més unes normes que unes altres. Per això juguem a la botifarra i no al parxís ... perquè les normes de la botifarra ens agraden més que les del parxís.

Jo sóc, com tothom sap, obligat empedreït, perquè m'agrada més el tipus de deducció que puc fer amb les normes obligades que amb les lliures.
Però això no m'autoritza, ni a mi ni a ningú, a desacreditar un altre joc amb unes altres normes.

La botifarra lliure no és ni millor ni pitjor que la obligada. És diferent. Això ja s'ha discutit als forums fins a la sacietat.

Hi ha bons i mals jugadors. Lliures i obligats. Coneixo dotzenes de jugadors lliures dels que ja m'agradaria saber-ne la meitat que ells. I coneixo dotzenes (bé, forces més) de jugadors obligats que no en ténen ni idea.

Hi ha arguments per dir que ens agrada més un sistema que l'altre. Però desacreditar-ne un em sembla fora de lloc. I fer-ho amb una frase tan errònia com la del post encara més.

Apa, tingueu manilles.

Per cert, de la resta ... només puc coincidir amb un parell d'amics que opinen que ens trobem davant d'un fenòmen antropològic genial :P :P . Que no decaiga.

acopdegarrotix
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 14 nov. 2002, 17:17

EntradaAutor: acopdegarrotix » 22 gen. 2007, 11:47

“Pos” ja em costa ja, però tinc que donar tota la raó amb en Gort, li han canviat el oli?. Li han posat juntes noves..........?.
De fet se que tu i el teu amo penseu així des de sempre
Ara m’hauré de canviar el oli jo.
Sense deixar de declarar la meva opció personal en l’obligada, alguns dels millors jugadors i jugadores, que alguna hi ha, que conec, juguen lliure. Hi ells han estat creadors de tècniques i estratègies summament brillants e innovadores
Tens raoooooooooooooó Gort.
Però jo seguiré jugant obligada sense carrego.
:P

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 22 gen. 2007, 13:05

Confiava que fins i tot els robots puguessin captar la meva ironia. Home! ningú més que jo no pot estar convençut de la necessitat i la utilitat de les normes! (si no fos així, hauria de canviar de feina!), i això es pot aplicar a tots els ordres de la vida, i a tots els jocs, i dins d'aquests, a tots els sistemes, i encara diria més, dins de cada sistema, a cada forma particular de jugar hi ha també "normes" diferents.

Per tant, és evident que la superioritat d'un sistema davant de l'altre, no ve donada per la inutilitat de les normes, sinó per altres raons més profundes, que ja s'han debatut àmpliament en aquest fòrum.

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 22 gen. 2007, 13:35

CarlesG ha escrit:Confiava que fins i tot els robots puguessin captar la meva ironia.

Podem ... i havíem :roll:. Però es que no parlem amb desconeguts nosaltres :P :P :P

8) 8) 8)

base
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 79
Membre des de: 28 set. 2005, 10:49

PER TOTS ELS LLESTOS

EntradaAutor: base » 22 gen. 2007, 16:13

AQUESTA PREGUNTA ES PER ELS LLESTOS DE TORN¿ EM VOLEU DIR ON SE A ESCRIT QUE ES MILLOR LA BUTIFARRA OBLIGADA QUE LLIURE? PER QUE JO NO U TROBO, YO NOMES CONSEGUEIXO LLEGIR QUE A LLIURE LAS NORMAS TIPICAS DEL JOG NO SERVEIXEN DE RES I COM SOU TAN LLESTOS SUPOSO JA SABREU PER QUE... APA CONTINUEN FEN CATEDRA CATEDRATICS.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 47 visitants