me canviat l'ordinador i ara no me puc conectar al servidor

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
elpuig
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 28 oct. 2006, 17:52

me canviat l'ordinador i ara no me puc conectar al servidor

EntradaAutor: elpuig » 25 gen. 2007, 15:13

hola me comprat un ordinador nou amb el sistema windows xp home edition, i me baixat el programa del butinet per poder jugar pero a l'hora de conectar no me deixa jugar conectat al servidor, ja e intentat de fer un parell de coses pero no funciona res del que faig i no se com aconseguir entral al servidor per poder jugar i crea partida, si algu me pot ajudar estare molt agraïd, gracies

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 26 gen. 2007, 14:08

Bona tarda,

Quin misssatge et dona ?

Si el missatge es:

"No s'ha pogut resoldre el nom del domini del servidor", mira't aquest post

http://www.butinet.org/forums/viewtopic.php?t=1000

i fés el que diuen Mafalda, Carles i Trutx.


Si el missatge es diferent, mira de baixar-te el butinet desde:

http://joc2.butinet.org/fitxers/2.0.2/b ... _2.0.2.zip

i reinstalar-lo.


En tot càs diguens quin missatge et surt així com si tens algún firewall diferent del XP.

Salutacions i sort.

elpuig
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 28 oct. 2006, 17:52

EntradaAutor: elpuig » 26 gen. 2007, 20:54

el missatge que me dona quan obro el butinet per a conectarme es :
Nos'ha pogut connetcar amb el BUTINET Updater. Revisar la connexio a internet o provau mes tard.
Ja intentat de fer lo que me deies josep1945 pero segueixo igual e posat la ip i tot lo altre on deia la mafalda en un altre missatge del forum pero segueixo igual i també e intentat de baixa-me'l de l'altre pagina que me dius pero no me deixa instalar-lo. Si me podeu ajudar us estare agraïd.
Gracies

elpuig
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 28 oct. 2006, 17:52

EntradaAutor: elpuig » 27 gen. 2007, 13:14

torno a ser jo gracies josep 1945 pero con que ho avia provat de fer tot i no hi havia manera de resoldre el problema, e estat mirat i al final e trobat la solució, i era que el antivirus del ordenador nou no me donava accés a internet desde la finestra del butinet i miran la configuració del antivirus per casualitat me trobat una finestra on podia donar accés al butinet.exe a internet ja que a la finetra possave accés restringit pero la e obert i ara ja me puc conectar.
Pero ara tinc unaltre problema i es que no puc crear partida, aixó que ja e obert el port 9113 pero continuo sense poder crear partida, a i també vaig mirar alló de la ip i amb la informacó que me dona e obert el port .
Podria ser possible que el mateix antivirus sigui el que me proïveix que ningu pugi conectar-se al meu ordinador tot i que tinc el port obert?

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 29 gen. 2007, 15:53

Hola, bona tarda.

Per poder crear partides, si tens router i/o firewall (tallafocs), s'ha d'obrir el port 9113, amb protocol tcp i dirigit a la ip del teu pc.

Per saber la ip del pc: Inicio - ejecutar - escrius cmd i aceptar - escrius ipconfig e intro.

Et diu la ip del pc (dirección ip) p.e. 192.168.1.33
Mascara de subred ... 255.255.255.0
Puerta de enlace predeterminada p.e. 192.168.1.1

Si tens router mira les ajudes per obrir ports que hi han a www.adslayuda.com o www.adslzone.net

Si no tens router i només tens el firewall del xp, has d'anar a centro de seguridad, obrir la administració del firewall de windows i allà, clicar a la pestanya de excepciones:

Agregar puerto, nom = qualsevol (jo poso port 9113) numero 9113 i marcar la casella tcp

Agregar programa, i dins la lista que et surt, seleccionar el butinet

Clicar aceptar i aceptar i provar de crear.

Si tens tallafocs (firewall) diferent del del xp, Norton, McAfee, ....
has d'anar a la pantalla corresponent del tallafocs i donar permís als programes del butinet (entrantes y salientes ... en el Norton), (en el McAfee ja t'ho demana quant et conectes ...), i si es d'un altre marca, mira a www.adslayuda.com - apartat cortafuegos.

Salutacions,

Agregar


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 101 visitants

cron