De fet si que n’hi ha una de solució, clar que tu com que l’oli t’el paga el teu amo, ......en Gort es un robot per els “novatillos” ………..no la tens en compte, i es la següent:
Donar valor al registre de nicks, .......dit en plata, fer pagar per el registre i el manteniment del nick. Mes peles per el registre i menys per el manteniment, coi no ens passéssim ara........A partir d’aquí s’estabilitzaria el registre o en tot cas els hi costaria molt car amb els que abusen dels abandonaments de partides o tenen un comportament diguem........ inadequat al Chat general, anar creant nicks nous i conservar el seu anonimat.
Un cop estabilitzat el nombre de nicks, ja es podrien fer les estadístiques d’abandonaments de partides, que tan debat han portat en aquest foros.
Concedint un percentatge d’abandonaments diguem-ne “tècnics”, posem.............. del 5% de partides jugades, o del 10% que no ve d’aquí, quedaria clar qui abandona per menyspreu als competidors i per tant quedaria marcat ;
ostres que lleig que sona això de marcat, ho reconec..........El “marcat” tindria dues opcions, meno tres, La primera canviar el nick, vale, pos peles per el jefe que per això s’ho curra. La segona dedicar-se a la Playstation que es lo seu. La tercera, que es la que em deixava, per poc creïble, comportar-se com una persona normal.
Un espai a investigar, debatre, raonar, o pensar seria si seria possible desmarcar al marcat............... Au pos penseu-hi.
Tampoc em sembla, com a complement mala idea, però coi la llista de coses a fer es encara tant llargaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lo de crear una utilitat que et permeti crear una llista que limiti a determinats nicks poder entrar a una partida creada per tu, aquí si que sincerament jo apart del erx i el sami i dos mes, que no diré, no me’n recordo mai de amb qui m’he enfadat i per tant crec que em seria útil una ajuda a la meva escassa memòria recordar-me el niks no compatibles
Per a mi, no es un problema que la gent tinguin dos o mes nicks, jo els tinc per que a vegades es còmode entrar i que no tinguis que estar fent “smuackis” i coses similars contínuament o simplement vols entrar a mirar qui hi ha. Amb cap d’ells, excepte problemes tècnics, he abandonat mai una partida, meno tampoc es cert ............ en cinc anys que fa que estic al Butinet, posem unes 3.500 partides, per dir un nombre aproximat, dues vegades i sempre per insults greus a mi o amb algú de la mateixa partida.
I aixo que no es Nadal eh Carles, ja et pagaràs unes Birres