Crec que seria interesant.

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
travel
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 05 maig 2006, 22:13

Crec que seria interesant.

EntradaAutor: travel » 06 març 2007, 15:10

Cada dia hi han mer persones que el seu unic proposit es no dejar jugar a les altres persones. Insultan a mitja partida o plegan quant el hi sembla sense dir res ni avisar. En principi si son pocs no es dificil evitar-ho, pro quant ni han tans ja es imposible enrrecordar-te de tots.

Crec que seria una solucio mol practica incloure una llista de persones que no interesa jugar amb elles. Es evident que no tots pensem igual. La millor solucio y no es masa complicat seria que cada jugador podes crear una llista particular dintre del seu programa del butinet amb les persones que ell cregui que no es mereixen jogar amb ell. Quant una d'aquestes persones entres a la partida seria rebutjada automaticament.

Les llistes serien particulars i sols afectarian al usuari del pc. d'aquesta manera es evitariem moltes emprenyades i mai ensopegariam dos copsamb la mateixa persona.

Es una proposta per els programadors i crec que seria una bona solucio per evitar el cada dia mes abundans carallots que no respecten res mes que les idees propies faltan al respecte al demes dia redera dia.

Aqui queda dit. si es pot inclure aquasta opcio a una propera versio del butinet crec que molta gent estaria contenta i ho agrairia.

Salut

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

Re: Crec que seria interesant.

EntradaAutor: Gort » 06 març 2007, 21:03

travel,
tothom es crea nicks permanentment ... o de veritat algú creu que hi ha 26.000 persones diferents? ... de manera que les llistes no serveixen absolutament de res.

L'impresentable que avui es diu xxxxx demà es dirà yyyyy i demà passat zzzzz: no tens sol·lució ... lamentablement!

Tingueu manilles

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 08 març 2007, 12:21

De fet si que n’hi ha una de solució, clar que tu com que l’oli t’el paga el teu amo, ......en Gort es un robot per els “novatillos” ………..no la tens en compte, i es la següent:

Donar valor al registre de nicks, .......dit en plata, fer pagar per el registre i el manteniment del nick. Mes peles per el registre i menys per el manteniment, coi no ens passéssim ara........A partir d’aquí s’estabilitzaria el registre o en tot cas els hi costaria molt car amb els que abusen dels abandonaments de partides o tenen un comportament diguem........ inadequat al Chat general, anar creant nicks nous i conservar el seu anonimat.

Un cop estabilitzat el nombre de nicks, ja es podrien fer les estadístiques d’abandonaments de partides, que tan debat han portat en aquest foros.
Concedint un percentatge d’abandonaments diguem-ne “tècnics”, posem.............. del 5% de partides jugades, o del 10% que no ve d’aquí, quedaria clar qui abandona per menyspreu als competidors i per tant quedaria marcat ; :cry: ostres que lleig que sona això de marcat, ho reconec..........El “marcat” tindria dues opcions, meno tres, La primera canviar el nick, vale, pos peles per el jefe que per això s’ho curra. La segona dedicar-se a la Playstation que es lo seu. La tercera, que es la que em deixava, per poc creïble, comportar-se com una persona normal.
Un espai a investigar, debatre, raonar, o pensar seria si seria possible desmarcar al marcat............... Au pos penseu-hi.

Tampoc em sembla, com a complement mala idea, però coi la llista de coses a fer es encara tant llargaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lo de crear una utilitat que et permeti crear una llista que limiti a determinats nicks poder entrar a una partida creada per tu, aquí si que sincerament jo apart del erx i el sami i dos mes, que no diré, no me’n recordo mai de amb qui m’he enfadat i per tant crec que em seria útil una ajuda a la meva escassa memòria recordar-me el niks no compatibles :lol:

Per a mi, no es un problema que la gent tinguin dos o mes nicks, jo els tinc per que a vegades es còmode entrar i que no tinguis que estar fent “smuackis” i coses similars contínuament o simplement vols entrar a mirar qui hi ha. Amb cap d’ells, excepte problemes tècnics, he abandonat mai una partida, meno tampoc es cert ............ en cinc anys que fa que estic al Butinet, posem unes 3.500 partides, per dir un nombre aproximat, dues vegades i sempre per insults greus a mi o amb algú de la mateixa partida.

I aixo que no es Nadal eh Carles, ja et pagaràs unes Birres
:roll:

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

EntradaAutor: Muntana » 08 març 2007, 18:36

Hi ha un altra forma de abandonament de partides que aqui no s ha comentat i que crec que es la que es posaria en practica si hi hagues un llistat de abandonaments que seria llençar la partida, es a dir contrar sensa res sant vicens si et recontren o buti boja (amb dolent ) aixo no seria considerat com abandonament pero seria semblant :evil: :evil:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 març 2007, 13:53

Com diu el QjQ, l'única solució "factible" es identificar nicks amb persona reals ... i això només se pot fer com be diu, fent pagar.

Segui atent a les vostres pantalles :-p

Adéu !

sangdelprim
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 19 set. 2002, 00:30

crec que seria interesant

EntradaAutor: sangdelprim » 12 març 2007, 19:02

es posible q no descubreixi rés q molts no sapigueu fa temps....pero o deixo anar....
ja una pagina de jocs q es diu ludoteka q per a participar es paga...per exemple... 15 euros cada sis messos. las partides q fas donen punts i per tant es crea un ranking (pero aixo del ranking pot ser q sigui lo menys preocupant per a mi) lo q si q permet aqueste pagina és q puguis posar a "favoritos" el jugadors q vulguis jugar i als "no favoritos" tambe marcar el seu nick per a futuras partides.
aixi dons, evidenment, serian aquestes dues coses las q sol-lusionarian molt el problema....el fet de pagar permeteria montar un programa més sofisticat q podria incloure el q poguesim marcar els nicks.
adeuuuuuu

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 13 març 2007, 09:44

Alta: 30€. Dos nicks.
Cuota: 1€/mes. Semestral anticipat.
Línia al xat: 0.01€ (opcional: els smuackas 0.02€ :twisted:). Les 100 primeres línies/mes gratis.
Abonament al creador per partida a 101 acabada: 0.02€ amb un màxim de 10 partides/mes.

No caldrien llistes negres. S'acaben en 24h.

Tingueu manilles.

Crusoe
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 17 gen. 2007, 10:02

quota

EntradaAutor: Crusoe » 13 març 2007, 15:53

Carles ha escrit:Com diu el QjQ, l'única solució "factible" es identificar nicks amb persona reals ... i això només se pot fer com be diu, fent pagar.

Segui atent a les vostres pantalles :-p

Adéu !


Si no vaig errat, l'espai del butinet( que ja va ser creat pagat amb diners de tots, a traves d'una beca publica), aques espai és cedit per, Tinet, un ens públic, cosa que no em sembla compatible amb el fet de fer pagar una quota. Pagar quota semblaria mes propi d'una entitat privada, amb finalitats de lucre.

Per altra banda afegiria que també els INDESITJABLES, poden pagar la quota. Per tant pagar no erradica els indesitjables.

Adeu!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 13 març 2007, 17:45

Res mes lluny de la veritat.

El ButiNET va ser creat (per mi) sense cap ajuda pública. Un cop creat, va ser presentat a un concurs (public, o sigui, que si podia presentar TOTHOM), i vaig guanyar. La participació al concurs i el premi NO comportava res.
Per tant el ButiNET (fisn ara) ha estat pagat amb el meu temps i els meu diners, i amb les donacions d'alguns usuaris. Es podria dir, que el ButiNET està becat per mons pares, que es qui em van alimentar i allotjar durant el inicis del ButiNET.

Un altre tema és que el ButiNET està parcialment a un espai cedit per Tinet. Ja que el ButiNET te tres servidores, una a Tinet, una a Minorisa, i un de particular. Evidentment, abans de fer res, es tindrà en compte això.

Per acabar, hi han moltes entitats publiques sense anim de lucre en que tens que pagar quotes.


I el fet de pagar, no erradica els indesitjables, però estaran MOLT mes controlats.

Adéu !

PD: Per cert, el pròxim cop, fes servir el teu nick de veritat :roll: que aquí totes les opinions son benvingudes.

Crusoe
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 17 gen. 2007, 10:02

EntradaAutor: Crusoe » 13 març 2007, 19:01

Gort ha escrit:Alta: 30€. Dos nicks.
Cuota: 1€/mes. Semestral anticipat.
Línia al xat: 0.01€ (opcional: els smuackas 0.02€ :twisted:). Les 100 primeres línies/mes gratis.
Abonament al creador per partida a 101 acabada: 0.02€ amb un màxim de 10 partides/mes.

No caldrien llistes negres. S'acaben en 24h.

Tingueu manilles.


26.397 usuaris per 30 euros.... 791.910 euros
26.397 usuaris per 12 euros anuals... 316.764 euros :roll:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 13 març 2007, 19:05

Ojalà fos així de fàcil :twisted:

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 13 març 2007, 21:20

Crusoe ha escrit:26.397 usuaris per 30 euros.... 791.910 euros
26.397 usuaris per 12 euros anuals... 316.764 euros :roll:

Però tú d'on surts? De l'hort?

De veritat et creus que hi ha 26.000 usuaris? Hi ha 26.000 nicks donats d'alta que no té res a veure.

Si mirem el nombre d'usuaris connectats i extrapolem una mica dubto molt que arribin a 1.000 usuaris reals amb una certa presència habitual.

Quan d'aquests pagarien? No ho sé ... però les xifres no donen per gaire ... en el mateix moment en què es cobri, caldrà pagar un servidor en serio. No dic que els actuals no siguin serios, dic que ara són gratuïts perquè el ButiNET també ho és. Si el ButiNET deixa de ser-ho, per definició caldrà buscar servidors de pagament.

La possibilitat de convertir el ButiNET en negoci mínimament rentable, no pas per fer-s'hi ric, simplement per no perdre-hi diners, és més aviat baixa.

Però si n'hi ha alguna, em semblaria perfecte.

Respecte al teu primer post, o acabes d'arribar, o no t'enteres de res o tens molt mala idea.

El ButiNET existeix gràcies a que en Carles hi ha dedicat milers, sí, milers, d'hores seves. Sense res més a canvi que la satisfacció d'haver-nos donat un espai com el que tenim -que cadascú el valori com vulgui-. Per descomptat, altra gent hi ha col·laborat en la mesura de les seves possibilitats, però el mèrit és pura i simplement seu.

Subvenció pública? Vinga home no ens facis riure. Cada vegada que s'ha intentat no ha servit de res. Les úniques subvencions públiques les va rebre la (inoperant) Federació Catalana del Joc de la Botifarra per organitzar els campionats nacionals. Campionats que van deixar d'organitzar-se quan l'empresa encarregada de fer-ho i que es quedava les subvencions, va decidir que no era negoci. I no m'ho invento perquè conec les persones implicades personalment.

Vols aportar quelcom al debat? Doncs primera no t'amparis en l'anonimat, i segona digues coses interessants.

Deep ressucitat (també Gort, també formati i també alguns més que ara mateix no recordo).

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 13 març 2007, 22:41

Hi ha una cosa que no entenc:
Si per una casualitat de la vida en Carles es fes ric (ho sento tio, peró és més fàcil que jo em faci lliure) amb el programa que ell mateix ha creat, on seria el problema?


DeepButi ha escrit:Deep ressucitat



Collons quin sustu!

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

suggeriments

EntradaAutor: CarlesG » 14 març 2007, 08:27

Ja fa temps vaig escriure això, però no em va semblar oportú en aquell moment publicar-ho, perquè ningú legitimat per fer-ho havia donat peu a que ho fes. Ara, però, la situació ha canviat i aquí van les meves suggerències (que pel que veig mantenen l'actualitat). Si alguna és útil mot bé, si no, doncs a la paperera, on estaran ben acompanyades.

Aquì va:

Futur del butinet

1er.- El butinet ha de ser una institució privada, promoguda bé per una persona individual, o bé per un conjunt de persones agrupades en qualsevol de les formes admeses en dret: societat mercantil, fundació, associació. cooperativa...

2on.- El butinet s’ha de finançar amb les aportacions o quotes dels seus usuaris (amb total independència que hi hagi o no ànim de lucre en el promotor, això no té res a veure: també es paga una quota per pertànyer a la Creu Roja). I això ha de ser necessàriament així tant si es mira des del punt de vista del promotor com de l’usuari:

a) Punt de vista del promotor. 1er.- Perquè no té sentit que algú pagui de la seva butxaca un servei del que en gaudeixen uns altres. 2on.- Perquè les coses, com més clares millor: no hi haurà cap mena de dubte d’on surten les misses i ningú podrà dir que les finança “el oro de Moscú” o l’Opus Dei o la masoneria. 3er.- Perquè així podrà garantir la continuïtat del servei i la seva eficàcia. (Per exemple: sens perjudici dels col·laboradors desinteressants, actuals @, hi podrà haver alguna persona que de forma permanent controli les incidències).

b) Punt de vista de l’usuari: Qui paga, mana. Només un usuari que paga una quota per accedir al butinet pot exigir el servei i el compliment de les normes establertes (siguin les que siguin). Aquest indubtable avantatge compensa segons el meu criteri l’inconvenient d’haver-se de rascar la butxaca.

3er.- Conseqüència de l’anterior és que només un usuari registrat podrà entrar al butinet. Es poden establir els períodes transitoris que es vulgui, però al final haurà de ser així necessàriament. Aixó també comporta que no es podrà impedir l’accés de cap usuari registrat des de qualsevol ordinador i per tant s’haurà de canviar el sistema de “banejament” per referir-lo, exclusivament, a un o diversos usuaris registrats. Es podrà permetre, per exemple, l’admissió d’invitats per un temps determinat, i tantes excepcions com es vulgui per tal de fer fàcil i còmoda la integració de qualsevol interessat a la comunitat d’usuaris. Pero el “desideratum” és clar: només usuaris registrats. Això no representa cap mena d’”exclusivisme”, perquè en definitiva el butinet estarà obert a tothom que hi vulgui pertànyer.

4rt.- També com a conseqüència de tot l’anterior, el promotor del butinet podrà fixar les normes que consideri convenients, i els usuaris les hauran d’acceptar, com acceptem les normes de funcionament de “La Vanguardia” o del cafè de la cantonada, i si no hi estem d’acord, doncs senzillament comprem un altre diari o anem a un altre bar.

5e.- Amb aquest sistema s’acabarà automàticament amb molts problemes (afortunadament menors) del butinet: el boicotejador de partides, l’insultador professional... I no perquè sigui més fàcil controlar qui entra o no, sinó per una raó molt més senzilla: no crec que ningú (si no ningú, molt pocs) tingui gaire interès a pagar una quota per entrar al butinet per marxar d’una partida a la primera carta que surt, o escriure mil vegades al xat “los catalanes sois unos hijos de puta”, o ... (els exemples ja els coneixeu).

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 14 març 2007, 16:19

Molt ben escrit CarlesG.

Mes o menys és el que penso jo, és el que tinc "plantejat".

Weno, el teu punt 3 no m'acaba de convèncer, ni que tothom (els experts en el tema) opinen que tindria que ser així, de moment soc reticent al canvi dràstic del ButiNET, i provaré alternatives.

Adéu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 62 visitants

cron