Butinet amb Windows Vista

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
gallina
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 06 nov. 2005, 20:14

Butinet amb Windows Vista

EntradaAutor: gallina » 07 març 2007, 14:27

Hola, quan intento executar el Butinet amb windows vista home edition, aquest no em carrega. Em queda el process butinet.bux agafant el 90% dels recursos de la CPU... alguna idea?? Gracies

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 març 2007, 13:43

Doncs .... a veure com ho dic per que no soni malament :-p

El ButiNET ara per ara (com has dit), no crec que vagi be sobre Windows Vista, degut als canvis que han fet i tots els controls que fan. Realment, molts programes actuals no van al Windows Vista.

Per desgracia, no tinc planejat fer que hi funcioni a curt termini, basicament, per que NO tinc el Windows Vista, i sense tenir-lo es impossible fer-hi res.

Així que de moment, la meva recomanació es que ... tornis al Winsows XP :-p

Adéu !

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 12 maig 2007, 15:59

Hola, bones.

Doncs aquesta setmana vaig instalar el butinet al pc d'un cosí que té el windows vista i va funcionar correctament.

No vaig poder provar la creació de partides perque encara no tenen internet, pero espero provar-ho en breu, ja diré quelcom ....

Salutacions,

cris83
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 11 feb. 2007, 01:41

Windows XP

EntradaAutor: cris83 » 01 juny 2007, 12:56

Bones!!!! :D

Doncs jo tinc el Windows Vista i em funciona perfectament el butinet, l'únic inconvenient és que no puc crear partides, però això també em passa amb l'altre ordinador (amb el Windows XP). 8)

Aps :idea: !!! I el que no sé si és problema del Windows Vista, de l'ordinador, o meu, és que el text del xat es salta i he d'estar baixant-lo continuament, per poder seguir les converses (Això només em passa en aquest ordinador, al del XP no...)

Vagi bé i salut!!!

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 01 juny 2007, 14:58

Hola cris83.

Encara que tinguis el Vista, dins del Butinet, a Opcions - General - Control del xat, selecciona la opció de Windows XP/2000, em va funcionar en un pc que ho vaig fer.

En quant a lo de poder crear partides .... si tens router i/o firewall has d'obrir un port (normalment diem el 9113, perque es el que el sistema estableix com inicial).

Per aixó, primer has de saber la ip del teu pc:

Inicio - Accesorios - Ejecutar - escrius cmd i aceptar - excrius ipconfig e intro.

La primera ip (direccion IP) es la del teu pc (enllaça el pc amb el router)
La tercera ip es la que permet entrar al router (puerta de enlace predeterminada).

Saben aixó, i saben la marca i model del router .... pots mriar les ajudes que hi han a www.adslayuda.com i adslzone.net, sobre els diferents routers.

Bàsicament es direccionar el port 9113 a la ip del teu pc amb protocol TCP, pero aixó cada router ho fa diferent.

També pots mirar el pdf d'ajuda que hi ha al apartat descargues de la web del butinet.

Per cert, si tens com a proveidor d'adsl Tele2, has de trucar directament al 1552, i demanar que t'obrin el port 9113, protocol tcp a la ip del teu pc.

I si tens Telefonica, i també tens contractat el Imagenio ..... mira't aixó: http://www.adslzone.net/imagenio-9.html.

Salutacions


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 81 visitants

cron