Pantalla gran

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
GLAUC
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 06 abr. 2007, 10:35

Pantalla gran

EntradaAutor: GLAUC » 22 abr. 2007, 05:22

Bones!

Hi ha alguna possibilitat d'ampliar el joc del butinet a la pantalla? Em surt un quadre petit com la meitat de la pantalla.
Moltes gràcies :D
GLAUC

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 22 abr. 2007, 20:23

Hola GLAUC,

Pots canviar la configuració de la pantalla si vols veure les coses , les cartes i tot més gran.

Per fer-ho clika dintre de la pantalla de l'escriptori el botó dret del ratolí i ves a propietats, configuració, la resolució de la pantalla posa-la a menor i accepta.

Prova així a veure si és el que volies.

A reveure

GLAUC
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 06 abr. 2007, 10:35

EntradaAutor: GLAUC » 22 abr. 2007, 21:42

Gràcies Angeles, però no és això el que demanava. Jo veig la pantalla del butinet, la meitat de petita que la pantalla de l'ordinador. L'opció de fer la pantalla més gran està, per defecte, desconnectada. És a dir, jo veig el símbol, però no el puc prémer.
La meva pregunta és si tothom ho té igual que jo, o hi ha la possibilitat que tota la finestra de joc (amb el xat inclòs) ocupi tota la pantalla de l'ordinador.

Gràcies per endevant!

Glauc

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 23 abr. 2007, 13:42

Òndia ... el jefe diu que coneix un Glauc d'un altre fòrum per on ell també ... "navega" :P :P :P

Pel que fa a la pregunta, no pots canviar-ho, la pantalla del ButiNET no és dimensionable (si és que aquesta paraula existeix), tots la tenim com tú.

Que els vents et siguin favorables 8).

GLAUC
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 06 abr. 2007, 10:35

EntradaAutor: GLAUC » 23 abr. 2007, 13:54

[quote="Gort"]Òndia ... el jefe diu que coneix un Glauc d'un altre fòrum per on ell també ... "navega" :P :P :P

Pel que fa a la pregunta, no pots canviar-ho, la pantalla del ButiNET no és dimensionable (si és que aquesta paraula existeix), tots la tenim com tú.

Que els vents et siguin favorables 8).[/quot

Hola!
Moltes gràcies per les respostes tan ràpides. És una llàstima que no es pugui ampliar. Potser ho podríem suggerir :roll:

PS. no soc el mateix GLAUC que coneix el teu "jefe" :(

GLAUC

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 abr. 2007, 11:53

Doncs com ha t'han dit, no es pot fer mes gran la finestra.

S'intentarà en pròximes versions.

Adéu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron