Fer sonar l'avis......

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Fer sonar l'avis......

EntradaAutor: plana » 24 abr. 2007, 20:41

Hola Carles: M'agrada escoltar música quan jugo.... i de vegades m'emporto més d'un "cobriment de cor" quan un dels components de la partida, excesivament nerviós, fà sonar l'avís.

Es pot suprimir individualment la botxina???. La veritat es que no li sé trobar l'utilitat.... pero almenys que cadasqú la pogués suprimir al seu ordinador, com una opció mes.

Com o veus???

Salut

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 24 abr. 2007, 23:39

Salut Plana, salut a tothom!

Ja fa anys i panys (i danys?) que vaig fer la mateixa proposta que tu pel que fa a la ditjosa botzina. Et poso l'enllaç perquè vegis el que es va dir:
http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?p=4276&highlight=#4276

De fet, però, pots desconnectar el so de l'ordinador i assumpte solucionat. Ara bé, he de reconèixer que jo sóc una mica dràstic en aquest afer: m'espanta molt el so estrident i em poso nerviós de seguida. Mira, Plana, reconec que no està ben fet, però si alguna vegada m'oblido de desconnectar la botzina i em piten, aviso que a la pròxima botzinada plegaré. I si ho tornen a fer, doncs plego i s'ha acabat!

No cal dir que m'apunto incondicionalment altra vegada a la lliga antibotzina.

Una abraçada!

Josep (rimbombante)

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 24 abr. 2007, 23:59

Rimbombante: Ja sè que desconectant el só.... s'arregla el problema de la botxina, pero el càs es que la mùsica l'escolto per l'ordinador i l'ensurt es de collons!!!. Poso molta música clàssica i m'agrada forteta... no et dic res mes!!!!.

Viam si tenim sort i el Carles pot solucionar el tema...

Apa, siauuuuuu

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 abr. 2007, 11:51

No em digueu que no es emocionant ??? :-p

Se pot fer que la botzina nomes li soni al qui li toca tirar ... o eliminar-ho directament :-p

Ja m'ho pensaré.

Adéu !

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 26 abr. 2007, 08:52

En el Windows Vista tens l'opció de desconnectar el so d'alguna aplicació, mantenint-lo en d'altres (cosa que crec no es podia fer en les anteriors versions).

Això no vol dir que recomani instal·lar-lo, perquè no faig publicitat gratuïta de ningú i sóc totalment ignorant de si té inconvenients que potser no compensen aquest indubtable aventatge.

CarlesG


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 65 visitants

cron