ELECCIONS MUNICIPALS 2007

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

ELECCIONS MUNICIPALS 2007

EntradaAutor: Adonis » 28 maig 2007, 21:13

Es veu que nomes els interessa a la meitat dels catalans a qui posem als ajuntaments, el desencís i la falta de il•lusió es patent arreu de Catalunya, ¿ es que ja no tenim seny? L’em perdut? :oops:
Personalment crec que molta culpa (tota, no ) es de la classe política, per no saber “enganxar” a la gent del poble, segons les tertúlies del cafè on vaig, mols estan fins els nassos de “tripartits” i pactes, que tot i ser legítims fa que els votants digui allò de ... ¿ Perquè votar si manaran els de sempra? Aquí tenim un dels problemes ! La mala imatge que ofereixen quant surten als mitjans de comunicació, per les desqualificacions als partits contraris , n’és un altre! La culpa o pecat dels votants es no entendre RES DE LO QUE ELLS PARLEN .... ES XINO !!! Seria hora de implantar segones voltes, es la meva opinio, mols paisos ho fan.
A la ciutat de MANRESA ara tindrem PSC(7054VOTS)CiU(7665)guanyador de les eleccions,ERC(3153)ICV-EUA(2146)PP(1833)CUP(1590)PxC(1539).
8 Regidors del PSC, 8 CiU, 3 ERC , 3 ICV-EUA, 2 PP, 1 CUP, 1 PxC.
Lo més significatiu es els partits CUP i PxC , entraran a l’ajuntament, s’han perdut uns 8000 vots de l’electorat que va participar fa 4 anys ... ah, i Manresa a crescut ! la participació a tocat fons en unes municipals. I per acabar-ho d’arreglar, 1062 vots en blanc !
On anirem a parar, la gent no vota, el tripartit segueix, i la CUP creix del del 3,55% al 6%, i ara el gran guanyador ....PxC del o% al 5,8 %,.
Això si , tots els partits son guanyadors o... s’han mantingut dintre dels límits previstos i ara cal posar fil a l’agulla per esbrinar el perquè de tot el que a passat. :idea:
MARE DE DEU DE L’EMPENTA , AJUDEU-NOS ! :roll:

Els butinaires podriem crear un partit amb aquestes sigles BNoBaPoS...
que vol dir...BUTIFARRA NEGRA o BLANCA amb PEBRE o SENSA. :twisted:

SALUT i VISCA CATALUNYA !

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

elleccions

EntradaAutor: Muntana » 28 maig 2007, 21:57

Adonis: Si ja ens han posat un xinés de president es llogic que els politics parlin amb aquest idioma no? :twisted: :twisted: :twisted:

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

Re: elleccions

EntradaAutor: Gort » 28 maig 2007, 22:56

Muntana ha escrit:... ens han posat ...

ens han? Qui?
Que jo sàpiga el Molt Honorable President de la Generalitat (suposo que parles d'aquesta persona) ha estat triada seguint tots els mecanismes legals d'aquest pais, per tant, ens l'hem posat nosaltres.

Muntana ha escrit:... un xinés ...

lamentable. Diria que lleugerament xenòfob el comentari.
Que jo sàpiga complia tots els requisits legals per ser candidat. Tota la resta sobra.

Que jo no l'hagi votat no és motiu per tolerar la mala educació.

Apa, tingueu manilles.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

EntradaAutor: Muntana » 28 maig 2007, 23:42

Cuando xinito meal cogelsela con papel de fumal

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 29 maig 2007, 18:05

:mrgreen: Ondia jo no sabia que els robots votaven :mrgreen:

Bromes a part, tant de bo els robots votessin, perque el teu escrit Gort es de lo mes assenyat que he llegit aquestos ultims dies per aqui.

De fet cada cop m´extranya menys que amb tanta germanor com es respira ultimament (no nomes en aquestos forums) si no també per tot arreu, el partit del Sr. Anglada (si es que se li pot dir Sr.) tregui els resultats que ha tret.

Jo a part de tenir manilles us vull dessitjar que tingueu una barreja feta de : una mica de bona educació, una mica de tolerancia i una mica de respecte per tots els demés.

Potser seriem tots mes feliços.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 29 maig 2007, 19:05

Bones,
Adonis, no entenc massa el sentit del teu post. Si dones la culpa de l'abstenció al tripartit encara menys. Entenc que els més perjudicats del pacte tripartit van ser els de ziu. Si tant emprenyats estant els seus votants raó de més perquè hi vagin, a votar. Si els emprenyats son votants d'ERC perquè volien un pacte nacionalista amb els de ziu, la solució no és no anar a votar si no anar a votar els de ziu, no?
A més, no hem ni podem oblidar que hi ha molts ajuntaments on governa ziu gràcies a pactes amb altres forces politiques. Forma part del joc, pactar. Com avui em deia un amic, els catalans en som pioners en això dels pactes.
Les pujades de partits a priori minoritaris no son conseqüència de la mala llet acumulada, si no de la
inconsciència de la gent i, no trobo encertat que comparis les Cup amb els demagogs de la pxc.

Estariem d'acord en què els politics no fan prou per motivar la població i tot el què vulguis, que serà cert. Peró sembla que oblidem per sistema que, aquests mateixos que sembla que només triem el 55% dels ciutadans amb dret de vot, ens han de: gestionar els diners, protegir, curar, escolaritzar, oferir serveis, etc. Si a nosaltres mateixos ens és igual com ho fan, que esperes de la classe politica? Collons! al amo quan menys l'emprenyis millor.


muntana ha escrit:Adonis: Si ja ens han posat un xinés de president es llogic que els politics parlin amb aquest idioma no?


Encara que fos xinès faria menys faltes en català que tu i, a més, et guanya per golejada en educació.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

EntradaAutor: Muntana » 29 maig 2007, 20:56

i aquets parlen de tolerancia, respecta, educacio ? i tot aixo per un sencill comentari a l adonis en clau de humor? que deuen ser capaços de dir si la questio fos mes greu :?

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Eleccions municipals 2007

EntradaAutor: Adonis » 30 maig 2007, 00:14

Hola ! 8)
Fritz, en el post, la meva intenció era donar una petita explicació de les eleccions de Manresa i no culpo a ningú i menys al tripartit, faltaria més !
La culpa es de color negra, i amb això vull dir que no entenc com un partit ultradreta com PxC a pogut tindre tants votants, i tenim el deure de preguntar-nos qui fa que persones a les que tu qualifiques inconscients els voti. :cry:
¿No t’has preguntat mai qui te la culpa quant s’ensorra una casa? Es del paleta? Es del manobre? O del arquitecte? ¿ qui son els arquitectes del ajuntament de Manresa? :wink:
Segur que as entès malament el tema sobre el CUP, res a dir per aquet partit minoritari el qual no a tingut les mateixes oportunitats que els grans, per la teva informació estic més que content que tingui un regidor.....visca el CUP ! :lol:
En quant al emprenya-me’n d’ERC, per no pactar segons tu amb ZIU, es el seu problema i no el dels ciudatans de Manresa, ja van pactar amb el PEZOE de Catalunya i ara surten “cosetes” com les que va dir el MOLT HONORABLE ex President de Catalunya senyor Maragall .... el Carretero de Puigcerda te les coses més clares sobre el tema de Nació que volem.
La mala llet fa que pugin partits com els ultradretans de idees feixistes,i saps el perquè ? Dons, sobre el tema de gestió dels nostres diners, protecció? quina? on?qui? a Manresa els darrers anys em estat a les mans de “bandolers, pirates, macarres i criminals” de tota mena, curar? Ves al Hospital General de Manresa i veuràs a gent que no son del país amb gran majoria, escolaritzar? Idem de lo mateix i a les escoles concertades on tothom paga ni “flowers”, i tenen el deure de curar i els altres pagar!! :twisted:
Oferir serveis? Obres i obres censa planificar adequadament i passant-se dels límits més d’un any amb els perjudicis que comporta al comerç i al poble, els únics serveis que donen bé, son quant fan els “correfocs i corre-aigües” per la feina que donen als metges per les cremades i brosses als ulls dels participants, això si tenen molta cura amb l’aigua amb temps de secada ... ho fan amb aigua de Vichi. :shock: ,
Mira Fritz, jo, ja fa anys que no em sorprèn res i els politics que tenim siguin del partit que siguin, només busquen notorietat a nivell personal i sempre amb alguna excepció, pro aquets no tenim la sort de que tinguin el poder. :arrow:
De la classe política no espero res company, pro de la gent de la meva Nació si, i els amos no son ells, som nosaltres! i per tant tenim la obligació i el deure de fer tota mena de critica quant no fan les coses com cal. :shock:
L’abstenció la produeix el qui governa i no el “manobre” ¿On son els estudis del conseller d’interior senyor Saura? No sap on te el peu esquerra i volen que sàpiga lo que vol el poble? El PEZOE de Catalunya, no te gent més preparada per aquet càrrec? El MOLT HONORABLE, te que claudicar per governà! i tot gràcies els pactes! :idea: :idea: :idea:

Visca Catalunya i visca els catalans! ah, i a tota la comunitat restant !

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 30 maig 2007, 07:13

Gracias a la libertad de expresión hoy ya es posible decir que un gobernante es un inútil sin que nos pase nada. Al gobernante tampoco.
Jaume Perich (1941-1995) Humorista español

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 30 maig 2007, 09:15

"L'elevat nivell d'abstenció s'explica perquè els ciutadans ja estan contents amb els governants que tenen". (José Montilla, humorista català del segle XXI).

pluto
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 20 nov. 2002, 21:22

EntradaAutor: pluto » 30 maig 2007, 20:39

Tant fa uns o altres , cuan fan falta no hi son .

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 21 juny 2007, 15:59

adonis digué
el Carretero de Puigcerda te les coses més clares sobre el tema de Nació que volem


Adonis company saps com acava el compte del reagrupament del sr. carretero, en que un cop que pot governar el consell comarcal de la Cerdanya els sr. de Can fanga prefereixen que manin els de Ciu abans que uns quans barbars capitanitzats per el sr. Carreterio (erc) això es la politica del nostre país. http://www.reagrupament.cat

Catala de Vocació, espanyol per imposició

psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 60 visitants

cron