URGENT! No puc crear partides, i ja no sé què fer...

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Rivanazzano
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 29 nov. 2006, 18:46

URGENT! No puc crear partides, i ja no sé què fer...

EntradaAutor: Rivanazzano » 02 juny 2007, 14:35

Us demano ajuda per a crear partides. He obert el famós port 9113, he desactivat el firewall de windows xp, el firewall del Norton i segueixo sense poder crear... Què més he de fer? La meva connexió és un adsl de Telefónica, amb router inalàmbric i també tinc imagenio. El router és el que posen sempre a telefónica, un Zyxel 660hw, de color blanc.

Algú em pot ajudar???

És urgent,

gràcies

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 02 juny 2007, 16:14


... Si ho has fet tot bé... crea una partida privada, comprova q tinguis el port 9113, activa la casella ip i canvia amb la fletxeta la ip 192.... per l'altre q et surti...

Si després de fer-ho encara no pots crear... torna per aqui

Rivanazzano
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 29 nov. 2006, 18:46

EntradaAutor: Rivanazzano » 02 juny 2007, 23:05

Crec que ho tinc tot ben fet, per obrir el port fins i tot vaig trucar al telèfon d'assistència tècnica de l'Adsl de Telefónica... I els firewalls és bastant clar quan estan desactivats, he seguit el tutorial de no sé quina pàgina web i he arribat a desactivar el de Windows, és fàcil de fer, fins i tot he afegit el butinet a la llista de programes segurs per al firewall. El del Norton no té cap problema per desactivar-lo.
Quan creo partida privada, tinc clicada la casella IP, i seleccionada la última tirallinga de números que m'apareix.... I NO PUC CREAR!

Més ajuda please!

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

urgent ¡¡ no puc crear partides

EntradaAutor: mafalda » 03 juny 2007, 02:16

hola rivanazzano: Crec que el millor es que quan vegis al xat algun dels que portem + o @ devant el nik, ens cridis i t'ajudarem a repasar el que has fet per obrir port i desactivar firewall. Pensa que de vegades qualsevol rucada com un punt mal posat, per exemple, fa que el port no quedi ben obert. No desesperis :) que ja t'ajudarem

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 04 juny 2007, 21:10

Hola, bona tarda.

Donat que tens contractat Imagenio, el procés es una mica diferent del normal.

Encara que et puguem ajudar, necessitaràs saber el següent:

La IP interna del teu PC.
Per aixó:

Si tens XP: Inicio -Ejecutar - escrius cmd i aceptar - escrius ipconfig e Intro

Si tens Vista: Inicio - Todos los programas - Accesorios - Ejecutar - escrius cmd i aceptar - escrius ipconfig e Intro

La IP que et dona a Dirección IP ... es la Interna del teu PC, (es la que enllaça el router amb el teu pc), per exemple potser 192.168.1.33


També has d'estar registrat a Telefonicaonline.com ....

Un cop fet aixó, es podrà seguir en el procés, tal i com s'explica en el manual adjunt http://www.adslayuda.com/imagenio-portal.html

Del que en resum ... s'hauria de fer:

Accedir al portal:

http://www.telefonicaonline.com/imagenio

on et demanarà usuari i password (de telefonicaonline.com)

després et demanarà el número de telèfon on tens contractat Imagènio

De la pantalla que apareixerà, cliques a Administración

Cliques a Gestión de puertos

I ara pots Crear o Modificar

Crear:
Protocol TCP
Puerto externo 9113
IP interna: La que t'ha donat al fer el ipconfig (per exple 192.168.1.33)
Puerto interno: 9113

Modificar. pots revisar si els de telefonica eho van fer bé ... clica a Mapeo i selecciona el port 9113 ... i si no està bén configurat ... ho pots corretgir.

Respecta els firewalls:

Si tens el Norton, el del Xp ja està bén desactivat, pero si fós el meu pc, deixaría el firewall del Norton activat i entraría dins de configuració del firewall, permisos de programas i donaría permis al butinet entrante i saliente.

Bé, ha quedat com ...el quixot ... de llarg .... pero .....

I finalment, recorda el que t'ha dit mafalda .... si entres al xat i veus algún @ o + .... cridans ....

Salutacions,

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 05 juny 2007, 00:42


... josep gràcies ja pot crear.....


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants

cron