Adoptar un gos

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

Adoptar un gos

EntradaAutor: mafalda » 10 juny 2007, 01:47

A aquesta epoca del any, hi han molts desaprensius que es desfan del seu gos perque els hi fa nosa per les vacances. La majoria estan condemnats a una mort segura al ser abandonats a la carretera. Bè, a la urbanització on jo visc, cada estiu recollim al menys una dotzena d'aquets innocents abandonats i una amiga i jo els intentem trobar una llar on puguin viure tranquils.
Ja tenim la primera d'aquet any, es un podenc famella, que vam trobar morta de por al vial que divideix la urbanitzacio. Despres de parar la circulacio dels cotxes la vam agafar perque estava paralitzada per la por i exposada a ser atropellada.
Te uns dos anys i es evident que no serveix per caçar, l'espantan els sorolls forts, es molt timida, carinyosa i maca i despres de 15 dies ja te bon aspecte (el menjar i el carinyo fan miracles)
Si hi ha algun butinetaire que estigui interesat en adoptarla es pot adressar a mi, be al xat, per telefon o per e-mail. Li portarem a casa seva sigui on sigui, i os sorprendrà lo agreit que es un animal recollit en aquestes condicions. Jo tinc 2 adoptats i ho se.
El meu e-mail es:
mafalda043@hotmail.com
telef. 686 44 74 53
A vere si hi ha sort
petonets
mafalda

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 72 visitants

cron