Ranking antiguitat

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

Ranking antiguitat

EntradaAutor: QjQ » 03 jul. 2007, 10:25

Ja ser que la lluita per l’educació i el civisme a Butinet es una causa perduda. Per tan no insistirem.

Però un tema que potser si seria d’ajuda,apart d’una curiositat morbosa, seria la data d’antiguitat de cada nick. Sembla raonable pensar que si un nick es antic es per alguna raó, o dit al revés no hi ha hagut cap raó per canviar-lo, que es el mateix que dir que ha estat acceptat per la comunitat. Tot nick amb poca antiguitat o ho es per que realment es nou, i aixó també es ùtil saber-ho, o be per que ha estat expulsat alguna que altre vegada , o be per que vol ocultar-se. Poden haver-hi moltes mes raons inconfessables, com que.... tothom te una mica de voyeur ................ O que es el seu nick d’estar tranquil, la majoria ja ens els coneixem els nicks alternatius i per tan ja sabem que si entra amb aquell es que no vol ser ni saludat ni molestat.....................o no. Però seran les seves raons.

Això es podria fer de diverses maneres:
1.- Colorejant els diferents nicks en funció de les diverses antiguitats amb escales d’un any per exemple Menys d’un any, entre un i cinc, o mes de 5 anys, tampoc calen masses colors :oops: .
2.- Posant la data de registre. Ja se que els “viejos del lugar” direm que no es una data real , per que hi van haver varis anys sense registre de nicks, “pos mala suerte”. La veritat es que jo, per a tots aquests (homo, dona “antecesor”) demanaria el detall de posar-los un color o un adjectiu com per exemple “ prehistòrics”, “dinosaures”, etc . etc. Total també ho fem als foros posant la barretina no?.
Que per cert jo no tindre mai, per que quan mi acosto canvio de nick, burru que soc.
3.- Posant una lletreta al costat tipus (N) nou; (A) mes d’una any (V) vell mes de tres anys (MV) mes, molts mes................ :shock: .

En fi feina per el jefe, deu ser que com que nosaltres no en tenim pensem en la que pot fer ell.
Au

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 03 jul. 2007, 18:32

Salut a tothom!

Generalment em solc enrotllar com una persiana. Aquesta vegada seré ben breu: molt bona pensada QjQ, em sembla una idea excel·lent!

Bon estiu a tothom!

josep (rimbombante)

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 03 jul. 2007, 22:57

Ah no! "Ni hablar del peluquin!" Em nego q em posin una V, o pitjor encara un MV al costat del meu nik! No s'hi escau pas......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Si es pot demanar... demano colorets..... i jo em demano...... em demano..........ROSA.... :oops: :lol:


baby
muaksssssss ( de colorets!!!!)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot], Google [Bot] i 41 visitants