windows vista

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
pecat
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:00

windows vista

EntradaAutor: pecat » 04 jul. 2007, 20:48

abans teniem el windows xp i no teniem cap problema amb el butinet, ara ens hem posat el windows vista i a l'entrar al butinet, ens diu: no s'ha pogut copiar la DLL, no s'ha pogut carregar la DLL, torna a descarregar el programa, però no hi manera de fer-lo funcionar correctament, no sabem que hem de fer, algú ens pot ajudar?

gràcies

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 05 jul. 2007, 14:03

Hola pecat, el Vista és una mica temperamental. Jo no tinc problemes però sembla q hi ha q sí q els te.

Mira un post anterior sobre el mateix tema i prova de baixar-te el programa des de aqui

http://joc2.butinet.org/fitxers/2.0.2/b ... _2.0.2.zip

lluisf
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 03 abr. 2006, 09:03

EntradaAutor: lluisf » 05 jul. 2007, 22:32

aiiiii peach, segueixo igual, conformant-me de jugar amb la makina, pero no es el mateix... a veure si algu em llegeix i em pot ajudar. La finestreta de conexio amb les partides on line se m'0bre i diu: Connectat!! Comprovant versió Butinet!!.... i a sota diu HTTP Connectat !! Descarregant.... y aki s'em keda la finestra aturada.
HELPPPPPPPPPPPPPPPP !!!!

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 05 jul. 2007, 22:39

lluisf posa't en contacte amb mi aveure si ho solucionem.


maduxaa@hotmail.com

Piketh
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 06 feb. 2007, 21:42

EntradaAutor: Piketh » 21 ago. 2007, 19:44

Estic com el pecat, amb el Vista i amb els problemes de "no es pot copiar dll", etc... No puc jugar ni contra la màquina...Ah! i soc administrador...
Guillermito Puertas fa les seves Finestres cada vegada mes estretes..

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 22 ago. 2007, 01:05



... per solucionar el problema de les DLL per jugar amb els robots, amb el Vista jo vaig copiar les 4 DLL d'un ordinador amb XP (archivo de programas - butinet - boots - tpm) i copiarles a la mateixa carpeta a un portàtil amb Vista)

sort!


Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 22 ago. 2007, 12:33

A veure si ho aclarim una mica.

1) W/Vista ha estat dissenyat per paranoics.
Així, crear una carpeta es considera pràcticament delicte d'alta traició. Copiar-hi fitxers és una prova de perversitat moral i depravació.

2) El ButiNET és un programa (.exe)

3) Els robots són DLLs. DLL=Dinamic Linked Library, Llibreria d'ensamblat dinàmic. En clar, funcions per un programa que s'afegeixen al mateix durant la seva utilització (i no pas en el moment de crear el programa, això seria estàtic).

Això permet que ButiNET i robots siguin dues peces separades, sense més coneixement l'una de l'altra que el protocol que utilitzen per comunicar-se. Jo no he vist mai una línia de codi del ButiNET (bé, unes vint línies, però això és tema per un altre dia ... o any :roll:). I en Carles podria no haver vist mai una línia de codi dels robots (que hi hagi fet o no és irrellevant pel què ens ocupa).

4) El ButiNET, quan cal posar un robot (o dos, o tres), copia la DLL "original" que es troba a la carpeta boots cap a la carpeta boots\tmp.

5) EL ButiNET, que no està dissenyat paranoicament :P assumeix que aquesta còpia retorna un resultat de OK. En cas contrari, com que no podrà ferla servir dóna el famós missatge d'error en la còpia de la DLL (amb error ortogràfic inclos :evil:).

... ja tenim el plat preparat.

Heu provat de copiar un fitxer en W/Vista?

Dona un avís de "PERILL!!! algú està intentant manipular de manera irreversible el vostre ordinador, sort que el W/Vista és aquí per protegir-vos!!! Segur que voleu copiar?" ... o algo així 8).

Si ho feu a ma, cap problema, responeu "Apa va tio, no em maregis" i llestos.

Però si sou el ButiNET que no espera cap resposta excepte "OK" ... doncs què passa? Que només podeu suposar que "NO OK" ... et voilà!!! Error al canto.

Jo que sóc antitecnològic no tinc W/Vista (per sort i mentre pugui), però fa poc vaig poder potinejar-ne un d'un amic altament tecnològic :wink:.
La meva intenció era eliminar les proteccions perquè copiar en la famosa carpeta no fos considerat delicte de lessa majestat.
No ho vaig aconseguir.
L'endemà el meu amic, insisteixo, més tecnològic que jo, va dir-me que ho havia aconseguit i que ja funcionava. Però ... ja se sap, els paranoics sempre ténen raó ... i per ocults i insondable misteris, el sistema va autorestaurar-se ... Desde aquest dia el meu amic no ha estat capaç de repetir la seva proesa.

Però potser algú sàpiga com fer-ho ... (ja se sap, sempre hi haurà criminals sueltos que copiïn fitxers impunement).

En resum, clar i català:

És un problema de proteccions. Si algú sap com desprotegir la carpeta boots\tmp de manera simple i genèrica ens farà un favor.


Apa, tingueu manilles i no compreu W/Vista (o assumiu-ne les conseqüències).

Piketh
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 06 feb. 2007, 21:42

EntradaAutor: Piketh » 22 ago. 2007, 13:40

Bé, crec que ho tinc arreglat. Ho he fet així - que no vol dir que funcioni amb altres ordinadors amb el Vista -:

1) Desinstalar qualsevol altre instal.lació anterior
2) Instal.lar com administrador, però ATENCIÓ, en el directori arrel, o sigui c:\Butinet per exemple, NO a c:\Program Files\Butinet o c:\Archivos de programa\Butinet.

No he tingut cap problema mes.

No sé si heu vist que el Vista té dues carpetes idèntiques de nom - direu que això es impossible que té que haver un espai, accent, etc, però no, el W95 ja ho permetia i alguns del errors del W95, W98, 2000, XP venent per aquí - però una d’elles està oculta.

I el nom de les carpetes es "Archivos de programa" GENIAL!!

A la que està oculta no pots ni entrar. Jo entenc que si instal.les el Butinet al Archivos de Programa - el que està visible es clar -, i en el moment de fer la còpia de les DLL al temporal, Vista creu que vas a la carpeta oculta,...no et deixa. El bó del cas es que no comprova que a la oculta no existeix un subdirectori Butinet. Simplement un intent d'access al directori protegit, ja produeix l'error. Perquè agafa el directori ocult i no l'altre? Que amaga allà el Guillermito?

Si ho heu posat al Program Files es el mateix, perquè el Vista es molt llest i tradueix...O sigui que si tu instal.les un programa que per defecte et surt a Program Files, però el teu sistema està en castellà o català, ell crea efectivament Program Files i l’instal.la allà, però a tots els efectes de sistema està al Archivos de Programa.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 28 ago. 2007, 11:05

Citant amb en Gort:
És un problema de proteccions. Si algú sap com desprotegir la carpeta boots\tmp de manera simple i genèrica ens farà un favor.

Pos si, aquets es el problema i pos no, no te una solució fàcil, al menys ara com ara. Jo ho he resolt en tres ordinadors amb S.O. Vista. I si voleu que us digui com ho he fet ................ no ho ser pas, trastejant amb els permisos, unes vegades ho aconseguia i altres no. Com que soc molt suïcida, tecnològicament parlant, he canviat gairebé tots els permisos, de tots els tipus a les carpetes que fan referència a Butinet i al final me n'he sortit, ara no em demaneu pas com, ja no ho recordo, glupsssssssssssss.

I a mes a mes no ho recomano pas com a solució general podeu muntar un “ciri” considerable i que al final hagueu de reinstal•lar el Windows XP que es el que segurament hauríem de fer tots.

Hi ha una solució factible, segura i bonica, que per això hi ha, el auto-executable d’actualització quant iniciem el programa que ho faci el creador, ala.........................

De fet es possible que en alguna d’aquestes tardes d’estiu calorós, torni a desinstal•lar el Butinet i ho torni a provar des de cero. Si ho faig us asseguro que apuntaré pas a pas el que he fet i us ho passaré.

Per el moment solució només reservada als “suïcides tecnològics”
:roll: SOBRETOT LA RESTA ABSTENIU-VOSSSSSSSSSSSSS

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 30 ago. 2007, 23:32

Bones.

Tinc windows/vista (ja sé, gort, soc un masoca ... però què hi vols fer....)

Sols dir-vos que jo tenía el mateix problema (cada cop que volia jugar amb els robots, la màquina em deia que no s'havien pogut copiar les dll's).

Primer ho vaig sol.lucionar .... reinstalant el butinet, just abans de arrancar-lo .... i llavors podia jugar-hi.

Però finalment vaig seguir el consell de peach i vaig copiar les dll's a la carpeta c:\archivos de programa\butinet\boots\tmp i desde llavors ja no he tingut cap més problema.

Sí em va demanar "permis d'administrador" i el "windows necesita su permiso para continuar", ... els hi vaig donar i .... tot funciona ...

Salutacions,

divendres
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 27 abr. 2007, 16:59

Donant permisos es soluciona

EntradaAutor: divendres » 12 nov. 2007, 20:43

No sé ben bé perquè està tant restringit el Windows Vista. El problema tal com comenta algú més amunt en aquest tema és que el butinet quan corre amb un usuari normal no té permisos dins la carpeta Boots.
Per donar-li permisos nomes cal:
Feu click a

Codi: Selecciona’ls tots

Inicio -> Equipo -> C: -> Archivos de programa -> ButiNET

En aquesta carpeta feu click amb el botó dret sobre la carpeta Boots i escolliu Propiedades. A la pestanya de Seguridad feu click a Editar.
En la finestra que apareix escolliu de la llista Nombres de grupos o usuarios el que diu Usuarios i marqueu la casella Permitir de la opció Modificar de la llista Permisos de Usuarios.
Premeu Aceptar a totes les finestres obertes i ja està.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 nov. 2007, 22:38

Aleluia!!!! Per fi unes instruccions que funcionen de veritat :).

Ni tant sols podia probar els nous robots en W/Vista i finalment puc.

Nano, et mereixes un parell de manilles ... demanales al xino de part meva :P :P.

atanagia
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 14 gen. 2007, 00:49

solucio al vista

EntradaAutor: atanagia » 28 gen. 2008, 23:17

Us escric una solució que m'ha funcionat en el Vista:
Col.locar el cursor a sobre del icono del Butinet,
clicar al botó dret del ratolí :

propietats + compatibilitat + Executar aquest programa en modo de compatibilitat per windows XP.

No sé si a tothom li serveix, pero a mí m'ha anat bè.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants