Llibre de botifarra.

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Companys
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 18 jul. 2007, 13:55

Llibre de botifarra.

EntradaAutor: Companys » 27 jul. 2007, 13:11

Felicitats per endavant per la vostra web i portal, sovint tinc el plaer de connectar-m’hi i de gaudir-ne. No em puc treure del cap una petita idea, i no és altra que escriure un llibre relacionat amb el joc de la botifarra. Dit això, no veig millor lloc on exposar-lo que en la vostra butigueta. Essent un projecte encara molt embrionari, només necessito temps per copsar i plasmar aquesta il·lusió, essent un treball força laboriós i que donaria els seus fruits com a mínim l’estiu vinent. Jo mateix em faria càrrec de les despeses de publicació, per la qual cosa no sense abans concedir-vos el dret de llegir-lo i rebutjar aquesta proposta, només en tindríeu que donar publicitat, obtenint els beneficis que considereu adients per la seva venda, tota la resta aniria de la meva part. He llegit per aquí que manca finançament, doncs un servidor no en vol treure ni un ral, es donaria més que per satisfet si aquest escrit servís per augmentar i difondre una mica més i si és possible, la passió vers aquest majestuós joc.
Espero impacient la vostra resposta. Gràcies per la gran tasca que esteu desenvolupant i no m’estaré de donar-vos la meva més que sincera enhorabona.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 27 jul. 2007, 14:44




... hola Companys!

Per si et serveix d'alguna cosa mira el post http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?=&p=8139 a on parlem dels llibres sobre la butifarra q s'han publicat.

Anims i sort amb el teu projecte!


:wink:
peach l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 jul. 2007, 00:02, en total s’ha editat 1 vegada.

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 30 jul. 2007, 23:34

Benvolgut company Companys (!),

T'encoratjo a seguir endavant en el teu projecte d'escriure un llibre sobre el joc de la botifarra. Espero i desitjo que aporti alguna cosa nova a tot allò que ja hi ha publicat.

No sé si ets novell en aquests paratges virtuals però cal que sàpigues que el ButiNet no pertany pas a la comunitat que en gaudeix gratuïtament, sinó a un particular, en Carles Vallvè, el qual n'és el creador i qui ens permet seguir-hi jugant. Per molts anys! A ell, doncs, has d'adreçar qualsevol cosa que vulguis integrar dins del ButiNet, sigui publicitat o sigui el que sigui.

Et comentaré un secret, benvolgut Companys, ja fa temps que tinc al cap la proposta d'elaboració d'un llibre sobre la botifarra aprofitant el gegantí bagatge del ButiNet (només cal que facis un petit cop d'ull als infinits fòrums). Crec que en cap altre lloc hom pot trobar un elenc de persones tan enteses en tots i cadascun dels apassionants aspectes d'aquest joc. Jo, per desgràcia, sóc un nouvingut amb ben poca categoria botifarrística que amb prou feines podria coordinar un projecte com aquest. Ara bé, penso tenir acabada la carrera universitària que estic estudiant en aproximadament un any i mig. Si, arribat aquest temps en continuo tenint ganes, t'asseguro que tinc les persones indicades, dins del ButiNet, per a elaborar un producte de primera categoria! Altra cosa serà que elles estiguin il·lusionades en la tasca ...

Res més amic Companys, ànims i endavant!
Cordialment,

josep (rimbombante)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants

cron