es trist...........

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 set. 2007, 20:51

Doncs el pròxim cop digues les coses mes específicament. I en comptes de dir que qui "permet això te una baixa categoria moral", digues directament que no et sembla correcta que estigui la conversa enganxada.

Per que primer ho he entès que et referies a la presencia del tio aquest al xat, després he entès que et referies al post sencer. Apart de sentir-me personalment atacat i insultat.

I si, s'està parlant d'un problema del xat, i aquesta conversa, que no tindria que ni estar aquí ni enlloc, n'és un clar exemple.

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 07 set. 2007, 21:19

DeepButi ha escrit:Ni en la més esotèrica i rebuscada interpretació d'un mal entés concepte de la llibertat d'expressió és tolerable ni digne que aquest post segueixi visible.

Amb tots els respectes, per ser ben educat, els administradors del ButiNET que permeten que encara hi sigui demostren una molt baixa categoria moral.

Ni a la paperera ni enlloc.


Enlloc he dit qui "permet això te una baixa categoria moral". He parlat clara i específicament d'un post. He parlat de la paperera. Em costa veure com algú pot entendre que em referis a la presencia d'aquest tio al xat.

Tú t'has sentit atacat i insultat? Em pregunto com es deuen sentir les persones que surten citades al post.

Efectivament, aquesta conversa no tindria que estar aquí ni enlloc. Un administrador està per administrar. I en aquest cas no veig cap altra manera d'administrar aquest fòrum que eliminar aquest post de soca-arrel. Incloses les meves intervencions, per descomptat.

Però, com ja he dit, tenim categories morals diferents.

I ja que surt ... impedir que algú parli al xat del ButiNET "diria" que no és massa complexe. Una altra cosa és que evidentment es requereix temps per fer-ho i això ningú t'ho pot pas demanar ni exigir.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 set. 2007, 21:41

Jo també se ficar colorets:

Amb tots els respectes, per ser ben educat, els administradors del ButiNET que permeten que encara hi sigui demostren una molt baixa categoria moral.


En un post que s'està parlant d'un troll, tu dius que "hi sigui". Jo he entès que parles del troll. Que el "troll encara sigui al butinet".

Em costa veure com algú pot entendre que em referis a la presencia d'aquest tio al xat.


A mi em costa veure com pots atacar-me personalment per això. Quan es podia dir el mateix mes educadament i sense insultar a ningú.

Tú t'has sentit atacat i insultat? Em pregunto com es deuen sentir les persones que surten citades al post.


Doncs aquestes persones son lliures de dir que es senten insultades. Tal i com he fet jo.

Però, com ja he dit, tenim categories morals diferents.


Per sort.

I ja que surt ... impedir que algú parli al xat del ButiNET "diria" que no és massa complexe. Una altra cosa és que evidentment es requereix temps per fer-ho i això ningú t'ho pot pas demanar ni exigir.


Sobre impedir que algu parlí es el mateix que banejar i ho he respost públicament 100 cops, NO es pot impedir que algú no entri (parli) per sempre. Puc trigar setmanes per fer un sistema de baneig per MAC. Però per canviar la MAC es triga 5 minuts. O creus que si fos tant fàcil no estaria fet ??

L'única opció és fer pagar o demanar targa VISA.

Weno, es pot desabilitat el xat per TOTHOM .... però val al pena per això ? Ho dubto molt.

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 07 set. 2007, 23:44

Si algú em cita, agraïria que no posi entre cometes paraules que jo no he dit (escrit), així m'estalviaré posar colorets. Per qui no ho sàpiga i per evitar malentesos, posar un texte entre cometes s'interpreta com a cita literal, per tant posar com a cites literals coses que no ho són, porta a confusió.

En qualsevol cas, la discusió és estèril, perquè no pot donar fruits, i absurda, perquè no té cap lògica que tu i jo ens discutim quan l'objecte és un altre.

T'he ofés? Et demano disculpes.

He dit i repeteixo, que aquest post és indigne. També he dit i repeteixo que mantenir-lo -el post- em sembla igualment indigne. Per evitar malentesos, no és tot el post el què em sembla indigne, sinò el missatge on es reprodueixen insults personals.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 07 set. 2007, 23:50

... sincerament, també es penós llegir-vos en aquest tó.

La conversa del xat suposo q es va ficar aquí per demostrar, amb indignació, el q havia passat... i ja ha cumplert la seva funció.

Ha quedat clar q ni tan sol el Carles te l'eines per treure fora a un usuari q no cumpleix les normes del Butinet (q si es poden incumplir no sé pas per q hi son...) però sí les de Administrador del foro, per treure un post.

Estic totalment d'acord amb el Deep de q s'hauria de enviar a la paperera definitiva e invisible aquesta conversa al xat, ni q sigui per respecte al usuari q -es queixi, o no en aquest foro- ha sigut agredit.

... però si us plau... no ens ataquem entre nosaltres (i quan dic "nosaltres" em refereixo als usuaris habituals q SI cumplim les normes del butinet) q ja prou hem d'aguantar amb usuaris com el protagonista del incident al xat.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 08 set. 2007, 00:32

Deep-Buti i Carles:

Soposso que per alusions (si més no), dec poguer dir alguna cosa:

Es una llàstima que per culpa de un.... "res", dos persones de be, es discuteixin. Crec que aquesta deu ser l'intenció d'aquest "res" (troll).

Si mireu l'inici d'aquest post, ja deia... i repetiré que sé que el problema no es fàcil de resoldre; pero també deia que a mi no m'afecta (massa).

Soc un convençut de que no ofen qui vol i la veritat es que a mi em rellisca tot el que pugui escriure un "res".

Contrariament a l'opnió d'en Deep, jo crec que no es pàs dolent que la gent pugui veure algo que realment a pasat. Crec que pot ser una manera més d'ajudar a resoldre el problema.

Aquest "res" està abocant tanta porqueria damunt seu, que morirà ofegat amb ella; només es questió de temps. Aviat només podrà jugar amb els robots.... (ui perdonam Deep)

Jo continuaré sense fer cap càs...... els gossos sempre borden!!!!!
alfons/plana

Pd. ahhhhhhh informo que, segons els metges que son els que entenen, hores d'ara la meva salut es perfecte!!!!. els darrers anàlisis (del mes pasat) han sortit més que be, i a principis d'estiu vaig poder pujar fins el Niu de l'aliga a 2537metres!!!!! :lol:

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 08 set. 2007, 17:37

No soc partidaria d'escriure per replicar als trolls, però si vull donar el meu suport al escrit d'en Alfons

plas, plas, plas plas muakssss plana

Marels

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EntradaAutor: Adonis » 26 set. 2007, 03:46

Quin pastis heu muntat per uns “trolls”.
Jo no sabia lo que era gràcies al Josep1945, asies company !!
Fa temps que ho sentia a dir als meus fills i jo em pensava que parlaven de un cau de rates o de un niu de escurçons ... meno, més o menys be a ser lo mateix ... de bo, no en te res! Maleducats fora!...i si estan malals del "coco" que prenguin tila !i si no a la llarga acabarem com ells ! Posemi entre tots mesures radicals, menys matals totes valen!
Ja fa temps que vaig parlar amb el Carles sobre el tema de com es finançava el Butinet , ja que en aquet país tenim de pagar per tot i vaig trobar molt estrany que no ens costes ni un “ral”.
Carles ! si vols treballar per el Butinet no cal donar-hi voltes, la solució es fer pagar! Si portem el cotxe al pàrking ens costa per una hora 2,60, i dintre del Butinet que pràcticament i fem vida es gratuït !
Si recordes al principi et vaig trucar i no entenia ni encara entenc, com es pot mantindré una idea sensa cobrar ! Aquesta es la “clau”!.. i de pas molta gent que “campa” de la manera que vol, tindrà una “barrera” i s’ho pensarà... si el seu nick esta vanejat i te que entra amb un altre i tindre de pagar un altre cop.( rebut anual) faltaria més! I assequible, no et passis.
Deep i Carles, ja fa temps que dono voltes per aquet planeta de “simios”i al fer-te gran , el coratge i l’orgull els mesures una mica més , els “piques”... per si jo e fet això... i tu allò, només demostren poca experiència de la vida i per altres, l’espectacle de dos galls que no tenen “lloca” per clavar-li ! Moderació companys , que si volem veure mals “rollos” ens posem el GRAN HERMANO !
Companys/es , ja es hora de que entre tots ajudem al Butinet i busquem la manera de tirar endavant , busquem idees i ajudem al Carles a conservar aquet espai tant valuós.( sols es valoran les coses quant s'han perdut).
Per suposat es la meva opinió, adéu-siau. :roll:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 78 visitants

cron