mmm... a ke nu sabeu d'on ve el meu??

jejeje .. doncs us ho explikaré perquè la història es entranyable!! (ja us podeu assentar! jeje) Doncs...
...Hi havia una vegada que una noia va decidir entrar a un xat perque veia que hi havia molta gent que s'ho passava molt bé parlant amb amiguets i amiguetes que trobava dins l'ordinador i va pensar: calla!! que encara estarà bé això de l'interné!

jejeje però... corxolis! no hi havia un sol xat!!!!!!

n'hi havia un munt!!!!!

sales i sales diferents! totes amb la seva temàtika particular que deixaven bastant pal·lesa en el seu nom (a títol d'exemple: #el_senyor_dels_anells, #solo_amigos, #Barcelona, #el_rincon_de_poesia, #solo_xicos, #mas_de_30, #sumisas_y_cachondas....) després de valorar de que em vindria de gust parlar en vaig escollir un (eiiiii eiiiii que costa lo seu eh?? que a mi em van ensenyar que cada elecció és important a la vida!!

jeje) doncs això! un cop elegit el canal (pels mes tafaners la elecció va ser marcada per la meva edat i idioma o sigui el de 20 a 30 català que de sumisa res jo eh????

juas) pensava que això ja seria bufar i fer ampolles i... RECORXOLIS!!!! grgrgrr

ara em sortia una finestra que posava: ESCRIBA SU NICK

mi ke????? mi nick??? ejem!!!!! JO NO POSU EL MEU DNI AKI NI DE CONYA!!!!!! (eiiiiii que ningú neix ensenyat eh????) al final vaig entendre que m'havia de posar un nom i.. quin nom em posaria???? jo sok de les que pensa que el nick diu molt del qui el porta (si si tinc tota una teoria dels nicks que ara no explikaré per no avorrir-vos però si mu demaneu... jejeje vaaaaaaaaaaaaa demaneu-muuuuuuuuuuuuu

jajajaja) o sigui que el meu nick tenia que tenir caracter, personalitat, glamour, bon gust, savoir faire....és a dir un mirall de mi mateixa! i.. de cop!!!!!!!

el vaig veure entre les lletres del meu teclat!!!!!!!

estava allà.. kiet, posadet esperant a que algú se'l fés seu, algú l'adoptes! amb els seus quatre palets i els seus quatre puntets ben posadets a sobre de cadascun! ooooooooooooooooooh! era una munada!!!!!!!

era un "ellmaihofaria" i... ves per on que me'l vaig quedar!!!!!
j i j i !!!!!!! i a partir de llavors que sok la vostra jiji que hi farem! ja se que seriu seriu nu es, tampok te glamour ni tantsols akell caràcter que li volia donar però... a ke dóna bon rollet que cada vegada que obri la boka abans hi surti una rialleta pillina??? jijiji... i vetuakiungat vetuakiungos que...... EL CONTE SA FOS!!!!!!
Una abraçada!!!
jiji/montse
PD: Profeta bumbunet!! felicitats pel foro crec que ha sigut a part de original... divertit i GENIAL com tu! muack@@@