El renuncio com a recurs

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

El renuncio com a recurs

EntradaAutor: 6_euros » 15 set. 2007, 12:04

Un dia vam estar "discutint" amb Jordi i Deep (amb bones paraules sempre) sobre el renuncio com a recurs, com a posible jugada.

El renuncio com a tal esta penalitzat pel que ¿perqe no arriscar-se a fer-lo? ¿la partida la pots tenir perduda igualment? ¿pots perdre 33 tantos a la ma, i si refalles d'as de trunfo sol nomes perdras 22 i en canvi si t'enganxen perdras 36? ¿És étic?

Si aquell que va fer les normes ho hagues trobat tant greu, ho hagues sancionat amb la perdua de la partida. Jordi, estava en contra, clar, es politic. Jo estic per fer-ho. Que en penseu?

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 15 set. 2007, 17:56

Hola 6,

Jo no estaria mai d'acord en fer un renunci voluntàriament per evitar perdre tants tantos.

Perquè si estigués d'acord, seria el mateix que acceptar que també valdria estirar el coll i mirar les cartes del contrari, o fer un senyal al company per indicar-li el meu joc, o comptar malament els tantos (al meu favor clar) .... etc, etc, etc.

El joc net val més que qualsevol picaresca. I si jugant net guanyes, ja és l'hostià :wink: Petons.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Re: El renuncio com a recurs

EntradaAutor: plana » 17 set. 2007, 22:59

6_euros ha escrit:Un dia vam estar "discutint" amb Jordi i Deep (amb bones paraules sempre) sobre el renuncio com a recurs, com a posible jugada.

El renuncio com a tal esta penalitzat pel que ¿perqe no arriscar-se a fer-lo? ¿la partida la pots tenir perduda igualment? ¿pots perdre 33 tantos a la ma, i si refalles d'as de trunfo sol nomes perdras 22 i en canvi si t'enganxen perdras 36? ¿És étic?

Si aquell que va fer les normes ho hagues trobat tant greu, ho hagues sancionat amb la perdua de la partida. Jordi, estava en contra, clar, es politic. Jo estic per fer-ho. Que en penseu?


Jo crec que mes que un recurs, el nom mes adient es TRAMPA pura i dura!!!!:oops: :oops: :oops:

o no?????

salut

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

Re: El renuncio com a recurs

EntradaAutor: Gort » 18 set. 2007, 11:06

plana ha escrit:Jo crec que mes que un recurs, el nom mes adient es TRAMPA pura i dura!!!!:oops: :oops: :oops:

o no?????

salut

Tan absolutament d'acord que en la meva opinió el ButiNET només hauria de tenir l'opció d'ajuda màxima.
Els renuncios a la vida real estan penalitzats perquè no hi ha manera d'evitar-los i d'alguna manera s'han de regular. Però una de les gràcies dels jocs informàtics és que es poden controlar les coses, per tant permetre el renuncio electrònic em sembla absurd.

Apa, tingueu manilles i no feu renuncios.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 18 set. 2007, 22:39

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:34, en total s’ha editat 1 vegada.

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 19 set. 2007, 14:48

No veieu l'esperit...

D'aquest 10% de partides q et fan trampes, q veus q el rival pica fort o a vegades passa de veu, obre tanca cartes, toca cartes, mira, desa, mil històries. Tens tú alguna actuació regulada pel campionat a part de foter-li al tio les cartes al cap o aixecar-te o cagar-se en la mare q el va parir? Sempre et diran q és algo subjectiu.

El renuncio en canvi es objectiu i està regulat, per tant, quin problema.

Jo no els faig; pitjor són els nul·les q els fan i foten el camp, clar q s'ha de denunciar i vol dir q s'ha d'estar pel joc i no tothom ho està; sobretot aqui.

martaBDN
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 10 feb. 2005, 00:52

Re: El renuncio com a recurs

EntradaAutor: martaBDN » 30 oct. 2007, 10:40

Hola 6_euros!
tot i que fòra bó per guanyar punts, penso que fer un renunci voluntari fòra jugar molt brut. Crec que seria com amagar una carta.... i dir que estan mal reprtides....

És clar que seria una tàctica que fòra al límit. A mi a priori no em convenç!

petons
marta

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 30 oct. 2007, 16:55

ostres 6_euros bona aquesta,

utilitzar el renunci com a recurs per guanyar una partida , sincerament jo crec que no vals mal encaminat, a molt llocs hi ha gent que ho prova, i si no ets dons compte ja t'han fotut si portes un control dels punts que s'han jugat fins el moment es factible utlitzar aquest per no perdre una partida, aquí clar entre en joc el control del joc de la parella contricant, i clar segons on jugues hi ha gent que només ens dediquem a aguantar cartes llavors en poden fotre per qualsevol costat,

També tindriem que diferenciar dos tipus de renunci, el que no s'entera deres i ho fa sense voler, del que ho fa exprés per així guanyar ventatge en el joc, però des de el meu humild punt de vista el millor càstig seria perdre la partida i ja està el proper cop la persona que ha fet el renunci estarà per el joc i no mirant els ocellets

vinga siau
psc

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 19 nov. 2007, 12:59

Doncs jo estic totalment d'acord amb el 6 euros. Si tu jugues a la buti per passar l'estona i passar un rato agradable y entretingut i divertit, etc, etc, etc. que es lo que fan el 99% de la gent del ButiNET entenc que la gent vegi que un renuncio es una trampa, pero no es pas una trampa qualsevol, és una trampa legal. No hi ha cap obligació (es a dir, no perds la partida) a no fer renuncio sino que si ho fas tens penalització, aquesta és la norma de la buti. Hos poso un exemlpe:

Tema d'actualitat, el carnet per punts: La gent sap i es concient, que si la carretera te una velocitat máxima de 80KM/H i tu, per qualsevol motiu apretes i et poses a 90KM/H (Per no sobreexagerar) saps que aixó no es legal y saps que aixó te una penalització de retirada de carnet X temps, X euros de multa y X punts menys, pero... realment, cuants de nosaltres sobrepassem el límit de velocitat algun cop conscientment? Se que hi ha bons conductors que no ho farien mai per no arriscar-se a la penalització però també qui no ha dit, coi, avui arribu tard, o coi, tinc unes ganes d'arribar a casa o a qualsevol destí i... (FOTOOO) ^^ Es una "trampa" penalitzada, peró no es presó (sempre i quan no et sobrepassis massa)

Com estaba comentant sabent que un renunci NO es una obligació (ja que no perds directament la partida), sino que és una táctica penalitzada trobu be que es faci servir, hos diré més: hi ha tornejos i tornejos. Si un torneig és entre la gent del poble, del barri, de la ciutat... que coneixes i sou benavinguts i encara que no ho sieu, moralment no crec que ningú faci renuncio més que res per no agafar emprenyades perque aquesta táctica no s'ha usat mai. Però si parlem d'un torneig de gent arreuvinguda de Catalunya amb unes 128 parelles o més amb uns quants calerons sobre la taula i bons premis i es tracte de guanyar, com ja he dit consideran que es una táctica penalitzada, no trobaria bé que una parella que en prou feines ha jugat 10 partides a la butifarra, que en prou feines conta els pals i demés que tingués sort i fossin cagamanilles 100% (encara que la posibilitat es mínima com tots sabeu), pero la possibilitat i es, i consideran que renunci es part del joc, guanyaria qui realment en sap més. I si parlem de 2 bones parelles a la final qui sápiga hauria de guanyar, si les 2 en saben si un fa renuncio els altres se n'han de donar conte de seguida, sino, es que no en saben tant.

Temps de reflexió.
Salutacions.

EDIT: Si parlessim que fer renunci és perdre la partida entendria més als que defensen que no es faci.

romin
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 27 gen. 2006, 10:25

EntradaAutor: romin » 23 març 2009, 20:49

Doncs, el sr 6 en el campionat d'ahir diumenge 22 de març de 2009, va fer un renunci.

Falla el basto i al cap d'una estona, veiem que tenia bastos.

Se li diu: "has fallat bastos abans 6 euros és un renunci"

La seva resposat va ser: <6_euros> tu mateix

Resulta que quan li vam dir que això era fer trampes, diu:

<6_euros> esta reglamentat és una jugada més.

Evidentment la màquina va acceptar el renunci i van perdre.

Es va ofendre, quan vam dir que això era fer trampes.

Sabia que era un impresentable, però aquest fet m'ho va reafirmar

Tot dit.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 25 març 2009, 15:29

Viam Romin, jo crec que abans de "calificar" ningú, tindriam de contar fins a 100.

1er. Si el ButiNET no volgues, seria molt fàcil que no es pogués fer renuncis. A mi com no m'agrada el renunci, en comptes de faltar a ningú, em posso ajuda màxima... i llestos. En el seu dia no es va aceptar que totes les ajudes fossin màximes..... "pulutan", es legal!!! :oops: :oops: :oops:

2on. Que altres persones interpretin el reglament de diferent manera, no dona dret a ningú a dir trampós els altres. :oops: :oops: :oops:

3er. Fa anys que jugo amb en 6_euros i mai l'he vist fer voluntariament res que no permeti el reglament. Altre cosa es que porti el reglament al límit.... cosa perfectament legal. (Si no t'agrada, no hi juguis). :shock: :shock:

4art. Tothom sap que les faltes dintre de l'àrea son penalti, pero els jugadors les fan.... i si l'arbitre no la pita?..... i si el porter la falla?.... i si la falla el que la tira? :roll: :roll: :roll:

... d'aqui a dir "impresentable" a una persona.... tu mateix :oops: :oops: :oops:

fest-ho mirar!!!!! aisenyor

marcaramelo
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 16 gen. 2003, 20:01

EntradaAutor: marcaramelo » 25 març 2009, 18:52

Sr Romin, T'he de dir que si no fos per "l'impresentable" del 6_euros no haguessis tingut els 72 punts del renunci, ja que va ser ell mateix el que es va denunciar. Ho recordes? :roll: No va ser la màquina que ho va acceptar soleta....

romin
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 27 gen. 2006, 10:25

EntradaAutor: romin » 25 març 2009, 22:37

I tan que ho recordo! nosaltres no tenim per costum denunciar renuncis, i no sabíem com fer-ho. I per colmo dels colmos el 6 euros se'n va fotre de nosaltres, per què no en sabíem. Et recordo que el que va provocar el renunci ( i sembla ser que intencionadament, ja que ho defensa en aquest post) va ser el teu company, i que la partida era contrada per part nostre, i per tan és evident els 72 tantos. Però clar sembla que pressuposava que no ens adonaríem) N'esteu orgullosos?. En quant al comentari d'en Plana, discrepo totalment, no puc entendre i no comparteixo en absolut el que diu. Plana el 17 de setembre del 2007, tu mateix anomenes la paraula "trampa pura i dura" !!!!!!!!

marcaramelo
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 16 gen. 2003, 20:01

EntradaAutor: marcaramelo » 25 març 2009, 23:00

A veure Romin, puc entendre que la jugada de l'altre dia no t'agrades, jo no soc partidària dels renuncis, però en cap moment se't va faltar al respecte ni ens vam burlar de tu per no saber fer renuncis, si no tot el contrari, vam denunciar nosaltres el renunci perque tinguessiu els 72 punts. Crec que les coses s'han d'explicar bé.

marcaramelo
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 16 gen. 2003, 20:01

EntradaAutor: marcaramelo » 25 març 2009, 23:19

romin ha escrit:
Sabia que era un impresentable, però aquest fet m'ho va reafirmar

Tot dit.


Tan de bo hi haguès més gent com ell :oops: :oops: :oops:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 10 visitants

cron