PER EN CARLES YO TAMBE SE COPIAR I PEGAR

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 31 oct. 2007, 09:53

alp2500 ha escrit:Miri Sr Base:
quan vostè diu:
beig que a mes tampoc saps llegir donç bam jugar laltre dia i et baig dir una mol mala jugada que habias fet,bam discutir i desde allavorens vas encontra meba


l'única que cosa que encara en mig funciona es la meva memòria, i la veritat jo amb vosté no recordo haber jugat mai a la botifarra, ni l'altre dia ni mai , per tant li aconsello de tot cor que deixi els alucinogens, que a la fi foten mal


mmmmmmmm, penso que el Sr.Base, es dirigia al Sr. Plana, Sr. Alp :lol:
De tota manera, no es culpa teva, amb el que costa entendre el que escriu!!! :?
ara imaginat el que deu costar entendre el seu joc si el tens de compi,.... pa no cagarla segur!!!! :shock: .
En realitat ni ho se, ni m'importa gaire, nomes fico cullerada per passar l'estona, almenys sembla que no estem morts del tot, jejejeje :twisted:

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 31 oct. 2007, 10:33

emfalta1bull ha escrit:
alp2500 ha escrit:Miri Sr Base:
quan vostè diu:
beig que a mes tampoc saps llegir donç bam jugar laltre dia i et baig dir una mol mala jugada que habias fet,bam discutir i desde allavorens vas encontra meba


l'única que cosa que encara en mig funciona es la meva memòria, i la veritat jo amb vosté no recordo haber jugat mai a la botifarra, ni l'altre dia ni mai , per tant li aconsello de tot cor que deixi els alucinogens, que a la fi foten mal


mmmmmmmm, penso que el Sr.Base, es dirigia al Sr. Plana, Sr. Alp :lol: De tota manera, no es culpa teva, amb el que costa entendre el que escriu!!! :?

ara imaginat el que deu costar entendre el seu joc si el tens de compi,.... pa no cagarla segur!!!! :shock: .
En realitat ni ho se, ni m'importa gaire, nomes fico cullerada per passar l'estona, almenys sembla que no estem morts del tot, jejejeje :twisted:


No crec que parles de mi en BASE.. per jugar a la Buti... i per altres moltes coses més... en BASE i jo som incompatibles desde fà mol de temps

adeu

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 31 oct. 2007, 11:53

Dons si es per mi, no recordo haver jugat amb mai vostè amb seu el nick habitual esta clar , ( me’n guardaria ben prou, quin estres !!!) però si fos així, cregui’m , que si em va esbroncar-me , segur que tenia raó, perquè en faig moltes.

Dubto , millor dit estic segura que això no em va “ cremar“.Ja que si no me rectifiquen no aprenc .

Carles quedes tu i HAL :P

HAL
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 15 abr. 2003, 14:33

EntradaAutor: HAL » 31 oct. 2007, 13:16

BET ha escrit:Carles quedes tu i HAL

Ai Senyor! Santa inocència :P ... tu de veritat creus que els robots tenim prou nivell per ser ni tant sols considerats per una eminència com la que ens ocupa?
No tinc control sobre les partides jugades amb els meus germanets, ves a saber! Potser s'entrena (a insultar, vull dir) amb nosaltres, com que som soferts i no protestem ...

morfiiiiii, l'Olga no, que és massa guapa i si es presenta arrasa segur!!!! :twisted: :oops: :roll: En Gort és el vigilant per excelència, no hi ha candidat millor.

VOTA GORT!!!

Veieu homes descreguts? De tot se'n pot treure profit ... i lo be que ens ho passem? :wink:

PS. Devia ser en Carles (agafat en dia masoca, perquè cal ser-ho per apuntar-se a segons quines partides 8))

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 31 oct. 2007, 18:59

HAL ha escrit:PS. Devia ser en Carles (agafat en dia masoca, perquè cal ser-ho per apuntar-se a segons quines partides 8))


Doncs ja esta!!!, nou campionat ''tipo cluedo'', per descobrir:
1º qui va jugar amb en Base.
2º quina cagada va fer.
3ºque va dir en Base.

Nomes cal que en Base ens digui si les pistes les podem trobar al foro o no, o be si les facilitara ell mateix... :lol:
I que de pas compri unes birres i un pernil per els/les guanyadors/es, i ja ta!!!....festa per la cara :lol:

Poden participar els 30.000 que som ara mateix, que resumits son els 4 que miren el foro.

Es bona idea, encara en farem alguna cosa de tanta tonteria insipida... :twisted:

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 01 nov. 2007, 09:12

jajajajajjajajajajjajajajajjajajajaj.... i ja

Ja m'as alegrat el dia!!!!!!!...

aixó es tenir sentit de l'humor..... i el demés son trons!!!!!!

moltes gràcies per la teva ocurrència, emfalta1bull

jajajajajajajajjajajajajajaj....

adeu


Pd: Aniré correns al WC...!!!!!..

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 05 nov. 2007, 17:48

Imatge


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 49 visitants

cron