I aquesta la faríeu?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

I aquesta la faríeu?

EntradaAutor: DeepButi » 30 nov. 2007, 21:41

Delegat
Oro: Rei-Sota-8-x
Copa: Manilla
Espasa: Manilla
Basto: As-Rei-Cavall-8-x-x

... :twisted:

Si és que es veu de tot! Dos semis de Manilla ja és curiós ja.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 nov. 2007, 22:35

Jo faria bastos... massa arriscat fer Buti.

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 01 des. 2007, 15:29

Ostres, ostres, ostres!!! deep... cada vegada compliqueu més el tema; pero aquesta butifarra es mol mes arriscada que l'anterior.... ara be, com sempre, depen de l'estat del marcador.. almenys a mi hem condiciona molt. Pero si no perdo mol clarament, faria bastons. Fent butifarra tinc moltes posibilitats de prendre mal.

Si, es veu de tot!!!... pero es part de la grandessa del nostre joc.... no??

plana



Pd: Si es joc modern.... butifarra sense pensar!!!! oi nirvanna????

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 01 des. 2007, 19:49

Bé com sempre tot es relatiu, com la botifarra es un joc de companys segur que el meu aguantara una miqueta un dels dos pals que nomes tinc manilla i si no es aixi mala sort, jajaja el passerell d'en Jordi segur que faria botifarra sense pensar pero jo que soc una mica mes racano m'ho pensaria dos segons per acabar fent lo mateix

apa a reveure
psc

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 02 des. 2007, 11:51

Amb 6 bastos i dos semis de manilla, jo trumfo bastos. La clau són els dos semis de manilla. No vull patir tenint molts punts assegurats d'aquesta manera.

Amb marcador molt en contra penso que també trumfaria basto.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 02 des. 2007, 12:02

És curiós com veiem cadascú de diferents les coses. Jo aquesta la veig molt menys arriscada que la que parlàvem l'altre dia.

Que pot sortir malament? Sí, clar, tot hi pot sortir. Però sense situar les cartes pequè surti malament, pensem una mica ... "només" poden (i això en el pitjor dels casos):
1. Desfilar UN pal i encara d'As ... o sigui, amb un pal de 6, només faran 5 bases (d'aquest pal). Estem suposaant que el company no atura precisament aquest pal ni tan sols de Cavall ...
2. Dues bases d'oro. És pràcticament impossible que en facin tres amb Rei-Sota-8-x.

I això, suposant que porten TOT, és a dir, Manilla de basto, TOT un pal i Manilla-As d'oro en mans contraries. Perquè si el company atura el pal o té un oro o la Manilla de basto ... en fem un grapat.

Què pot passar? "Previsiblement" surtiran de copa o espasa. Agafarem (quin remei) i Cavall de basto. Ara poden desfilar el primer pal i fer-se Manilla-As d'oro. Res més. Que és molt, ja hi estic d'acord, però estic en el pitjor dels casos possibles.

Ara coloqueu una carta qualsevol (Manilla basto, Manilla oro, As oro, aturar pal de sortida) en mans del company i feu números ... multiplicats per 2.

A trumfos es fan un mínim de 17 punts ... vol dir que amb 10 a botifarra ja ho superem. I 10 són fàcils de fer amb UNA carta del company.

Qui no s'arrisca no pisca. :P

Tingueu manilles.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 03 des. 2007, 17:19

DeepButi ha escrit:Jo aquesta la veig molt menys arriscada que la que parlàvem l'altre dia.


Hauré d'anar a cal metge, estic d'acord amb tu.

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 06 des. 2007, 23:22

:shock:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 07 des. 2007, 23:29

6_euros ha escrit::shock:

6_euros ... el teu anàlisi profund em deixa astorat, palplantat, esmaperdut i garratibat!

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Ara no sé si alucines de les meves butis o de que en fritz estigui d'acord amb mi en alguna cosa :!:

Ai, si no fos per mi ... qui us rescataria de tanta vulgaritat?

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

nivel
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 13 oct. 2005, 12:47

EntradaAutor: nivel » 17 des. 2007, 23:47

depen del marcador pero al preu que es juga a la web BUTIIIIIIIIII

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 18 des. 2007, 09:47

Tota la raó estem en el mateix cas que anteriorment. Els 4 pals estan ben defensats, l'unica entrada la tindrien per copa o espasa contant que el company no tingués res. M'ha agradat aquesta, és molt maca. Tan pots perdren pocs com guanyar-ne molts. D'acord que per molts val més punts al sac, i ben lligats però jo no ho veig mai així, la diferencia que hi ha entre una buti, en la que el teu company pari un sol pal ja en feu tot un grapat (més de 6 x 2), i un cant en el que te n'enportes entre 6 y 12 punts, es grossa, val més probar a veure que passa.
Salut!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants

cron