ES VEN JUGAT AIXO SI O NO?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
nivel
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 13 oct. 2005, 12:47

ES VEN JUGAT AIXO SI O NO?

EntradaAutor: nivel » 12 des. 2007, 15:24

ells fan copes delegadas el de la meba dereta surtu de 8 de copes el seguent done el 6 el meu company pose la sota i el ultim mata, arrastra de rey yo tinc nomes un triunfo que el posso el que a fet un petit el meu company mata el rey de as de triunfo per lo tant posiblement gaira be segur te la manilla d etriunfo i yo com he dit no tinc mes, el meu company surt de rey d ebastos ,el seguent pose manilla ,yo basto ,petit i el que a fet triunfos basto petit, el que agafa de manilla toca espases entra el meu company de manilla els altres dos em donat espasa petita el meu company juga de cavall de copes ,el seguent no mata yo poso copa petita tinguen el as ,donç el de avans avia donat el 6 sobre el 8 es posible que falli o te el 7 i com yo no tinc triunfo i el meu company posiblement gaira be segur te la manilla li carregare amb ell ,queda dins el meu company i toque espases entra el que a fet triunfos el de la meba dereta i arrastra el meu company mata de manilla i yo li carrego el as d copas i ell em recrimina perque no li he posat avans , es ven jugat per par meba no posarlo avans sapiguenlo carregat en la seba manilla de triunfo o el tindria que averi posat , digueu que penseu.

nivel
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 13 oct. 2005, 12:47

EntradaAutor: nivel » 12 des. 2007, 15:30

perdo el que surt d e8 de copes soc yo el de la meba dereta a fet delegat

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1380
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 des. 2007, 16:39

ufff ... a veure si sóc capaç de posar-ho en clar perquè no m'hi aclaro :P

"Diria" que són trumfos oros (i no copes?) delegades a Est.

Sud surt de 8 de copa, Est el 6, Nord Sota i Oest Manilla (suposo?). Obligada (suposo?) per tant Est només pot tenir el 7. També podem deduïr que Nord porta Cavall i Rei (o Oest barrotaria). Nord no en porta cap de petita perquè amb Sota-Cavall-Rei no li cal apretar el 8.

Oest arrastra de Rei (insisteixo: oros?), Sud petit (i únic), Est petit, Nord As. Diguem que Nord porta Manilla ... o bé que Oest o Est són uns aprenents :twisted:.

Nord Rei de basto (no torna pal, per tant defensa As intuiria jo), Oest agafa de Manilla, Sud i Est petit.

Oest espasa (i no arrastra contra la Manilla de Nord, discutible), Sud i Est petita, Nord Manilla.
Coi, Nord ja sembla que porti Manilla-As de trumfo, Manilla d'Espasa, As-Rei de basto, Rei-Cavall-Sota de copa ... quasi per contrar, no?

Nord Cavall de copa ... ai coi!!! Cavall i no Rei? :twisted: ... Oest no mata ... Est només pot tenir el 7 ... Nord només té el Rei ... amb el nostre As i una petita (al menys) ja són nou copes ... el Cavall és ferm i l'As carregable sobre la Manilla de trumfo sense problemes. Oest podia tenir-ne perfectament 5 i delegar ... especular amb el 4-1 ... mmm

Ben jugat no posar-lo. L'únic que "perds" és l'oportunitat d'apretar el basto. No sembla massa greu.

Tingueu manilles

nivel
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 13 oct. 2005, 12:47

per en deep buti

EntradaAutor: nivel » 12 des. 2007, 19:48

exacte deep buti axis mateix a sigut la jugada me he liat una mica en la explicacio pero es que venia mol calent perque em deia que era mal jugat que habia de posar el as yo li explicava lo del fallo de copes i lo de la seba manilla de tirunfo i no em volia entendre per aixo me ha posat per els nubols pero tu las aclarit be gracies.nomes era aixo que volia sapiguer encara que per mi es ven jugat. ell me a posat en el dupte.

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 12 des. 2007, 21:18

Després de llegir (tres cops) tots els posts he arribat a les següents conclusions:
- Que sort que en DeepButi sap idiomes.
- Que penso que és ben jugat no posar l'As.
- Que per tenir nivel cal tenir una bona base.
- Que per primer cop l'autor del post en qüestió ho ha publicat en el lloc
adequat.

nivel ha escrit:ell me a posat en el dupte.


Doncs tiu, ell t'ha fet més humà.


Tingueu paciència.

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 12 des. 2007, 23:39

No, culdetaverna, no. Crec que vas un xic errat: per tenir nivel el que cal és una bona BASE :wink:

Ah! I felicitats, que acabes de fer-ne cent :D

primavera

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 13 des. 2007, 13:26

Aisenyor.... jo si que estic fet un lio!!!!!!
Ara ja no sé si en nivel es en BASE camuflat (i sense majúsqules)
Si estem averiguant l'àrea del triangle (amb tanta BASE)
O intentem averiguar si una jugada està ben feta o no...
I jo que cada dia estic més convençut que les veritats absolutes no existeixen!!!!

apa, estigueu bons..... i si teniu manilles, millor!!!

lexus
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 23 ago. 2006, 09:52

EntradaAutor: lexus » 15 des. 2007, 12:00

Ben jugat, no ho sé.

Però ben escrit, segur que no.

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

EntradaAutor: noiremas » 17 des. 2007, 22:48

Yo penso que no se enten res..


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron