A VEURE AQUESTS EXPERTS....

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
T1000
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 17 set. 2006, 12:29

A VEURE AQUESTS EXPERTS....

EntradaAutor: T1000 » 17 des. 2007, 22:36

Bé en primer lloc comentar que ja fa temps que jugo i em considero d'un nivell força avançat, però aquí vull escriure les jugades/situacions en les quals encara tinc dubtes de vegades i vull saber la vostra opinió i el vostre raonament.

SITUACIÓ 1 .- As penjat d'un pal. Sortiu d'as?

- La meva opinió en aquest cas es NO EN CAP CAS.
Raons:
1.- Si el teu company té la manilla ja te'l faràs.
2.- Pots esperar un mini-miracle i que algu s'abarroti la manilla i surti de petita.

Ja sé que si el company té manilla i rei et dóna un descart amb el rei, però és una mica improbable no? .. No se.. que en penseu?

SITUACIÓ 2.- Et passen el trunfo i tens 3 de cada. Feu buti per poc que tingueu?

- La meva opinió en aquest cas es "Faig trunfo del pal que millor tinc.". Una buti es massa bestia si no esta clar i si cantes pal el desgavell sol ser menor. Que en penseu?

SITUACIÓ 3.- A trunfo passat arrastreu per norma?

Jo opto per arrastrar només si tinc joc (manilles i asos) sinó no... enfí que si arrastres dones a entendre que tens bo.

Que feu vosaltres? ...

Exposaré més situacions.

Salutacions.

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 18 des. 2007, 09:34

1. Jo també esperu que vingui a mi i crec que es lo millor per lo que tu mateix has dit.
2. Sempre que tingui 2 manilles i un as cantaré butifarra. Aixó és una loteria, pot ser que en treguem , que empatem o que perdem , pero tu tens força bon joc.
3. Aquesta no le entés gaire bé. Qui canta trunfo? Suposo que volies dir que tens bon joc i a sobre 4 de trunfo cantant els contraris + o menys. No la veritat jo no arrastraria a no ser que no tingués altre més opció (3 manilles, 0 asos), els 4 trunfos no tenen perque destrunfar els rivals, jo intentaria buscar el seu pal curt primer.
Salut!

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 31 des. 2007, 14:23

Situació 1:

La cosa no està en q tingui la manilla, si no en q no la tingui.
El teu company agafa, i t'obre pal de rei, mort a la banyera!


Tú l'as a terra.......

I a triunfo del rival igual, as sol, a terra. A menys q jugueu contra meu.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants