que es deu posar jugant de companys?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
nivel
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 13 oct. 2005, 12:47

que es deu posar jugant de companys?

EntradaAutor: nivel » 20 des. 2007, 14:30

Faig copes delegades surt oest com dieu voslatres de sota de oros, sud no mata, est tampoc, i nord te manilla i as de oros amb cavall i algun triunfo mes per arrastrar quina es la jugada correcte que ha de fer nord? contesteu sisplau.

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

Re: que es deu posar jugant de companys?

EntradaAutor: 1717 » 20 des. 2007, 14:44

nivel ha escrit:Faig copes delegades surt oest com dieu voslatres de sota de oros, sud no mata, est tampoc, i nord te manilla i as de oros amb cavall i algun triunfo mes per arrastrar quina es la jugada correcte que ha de fer nord? contesteu sisplau.

no entenc nivell, dius que surten de copes, pero que nord te mani, as, cavall i algun trunfo mes?. Les copes o els oros son els trunfos?.
En tot cas se soposa que tu ets sud, copes delegades, no mates la sota de oros. Nord te que entrar de cavall i jo jugaria manilla de oros abans de arrastrar, amb risc, crec que petit de que oest surti de semi. Depenguen de les cartes sortides, y si nord no te cap altre entrada, tornar de as sensa arrastrar. Tu sud te puc donar aixis alguna anada.
Soc dolent ja ho se, viam que dieun els entesos?

nivel
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 13 oct. 2005, 12:47

per en 1717

EntradaAutor: nivel » 20 des. 2007, 14:57

has llegit malament 1717 per una vegada es ven escrit jejeej torna a llegir faig yo copes delegades que soc sud es sopose si surt oest i surt d esota d eoros yo i el seu company no matem i el meu te manilla i as de que ha de matar de as o de manilla aquetsa es la pregunta

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1364
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 des. 2007, 15:40

Sud fa trumfos copes delegades.
Oest surt de Sota d'oros, ni Sud ni Est maten.
Nord porta As i Manilla d'oros i també varies copes de Cavall.

Nord ha de matar d'As, així Sud sap que té la Manilla. Si mata de Manilla, Sud es pensa que l'As és a Oest.
I a continuació arrastrar de Cavall, clar.

Aquesta jugada, que també ha de fer si es dóna el cas el segon jugador, és de principiant ... però la veritat és que hi ha molta, moltíssima gent que no ho sap o no l'entén.

Fins i tot, quan en segona posició la fas a trumfo directe del company, n'hi ha que et recriminen: "a trumfo directe no es barrota mai" !!!! Però això no és barrotar, això es donar informació, valiosíssima, al company.

La jugada contraria, agafar de Manilla, se'n diu "amagar l'As" i també pot tenir sentit. Per exemple ... a botifarra. Així el company del que ha sortit es pensa que té l'As el company i, quan pugui, li tornarà el pal fent-nos, sense saber-ho, el joc.

Però en la jugada que pinta nivel, la cosa és evident: d'As.

Una altra cosa és que el nivell d'educació del nivel li faci abandonar la partida (tal com va fer). Potser sap de botifarra, però és un mal jugador, perquè un bon jugador no marxa de les partides.

Curiosament, només marxa quan té mals companys (segons el seu parer, clar) ... no pas quan els contraris són dolents! D'això se'n diu fer trampes. Només juga quan li sembla bé! Si el company es dolent ... apa, pleguem.
I tot i així, no us penseu pas que les guanya totes ... segons les meves dades té una estadística regular ... tot i triar-se els companys.

Una joia, vamos.

nivel, perquè no les fas privades i convides a qui tú et sembli? Així podries deixar tranquila a la gent normal.

Plegar és MOLT pitjor que amagar l'As. Demostra un nivell d'educació per sota de la base mínima exigible.

Ah! i a mi sí que m'importa escriure correctament, no com a tú que "te la trae floja" (sic).

Deep, fart de mala educació i de gent que plega.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1364
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 des. 2007, 16:07

Sí, ja ho sé, ara dirà "les meves partides es diuen EXPERTS, si no ho són que no entrin", "al meu poble pagues 10€ si perds" etc etc

A veure si te n'enteres nivel: ningú fa cas dels noms de les partides. Podries posar "imbècils" i entrarien igual. Som així. Quan algú vol jugar, s'apunta a la primera partida que apareix.

O aprens a no plegar o ves-te'n al poble i deixan's en pau.

Ostres, que fart que em té.

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 20 des. 2007, 16:10

No sempre ha de tirar l'as. Si Oest surt de puta, Nord i posa el 4, Est i posa el 3, vol dir dues coses, segons el meu parer. Sud no te el rei i de primera sortida Oest surt de puta, per tant jo crec que tampoc té el rei (També és raro que Est no apreti amb el rei). Per tant: Oest com a mínim té el 2 i Est com a mínim el rei (Jo pensaria). Mato de manilla i surtu d'as, no fos cas que el semi fos del meu company, i després lógicament arrastro.
DiaBLiLLo l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 des. 2007, 16:14, en total s’ha editat 1 vegada.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1364
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 des. 2007, 16:12

No DiaBLiLLo, el Cavall és de trumfo, no pas d'oro. Llegueix el mini-resum al començament del meu post.

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 20 des. 2007, 16:14

Sisi, actualitza jeje

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1364
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 des. 2007, 16:28

DiaBLiLLo ha escrit:Mato de manilla i surtu d'as, no fos cas que el semi fos del meu company, i després lógicament arrastro.

Molt discutible.
El semi pot estar a Est (Sota, Cavall i Rei a Oest, per això Est no apreta: no pot).
O pot ser sortida de semi (Cavall i Rei a Est, per això no apreta: no cal). Sí, ja sé que "jugador de carta sola, jugador de can titola", però hi ha molt jugador fluixet suelto pel món :?, o pot portar quatre trumfos i ser perfectament raonable la sortida de semi.
Ganes de còrrer riscos.

Jo agafo d'As i arrastro.

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 20 des. 2007, 16:48

Si Est te cavall i rei, Oest te el 2 ;P

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1364
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 des. 2007, 16:55

Estas donant per suposat que ni Sud ni Est han posat el dos ... i que és obligada 8). Però cap d'aquestes tres dades forma part de l'enunciat :P.

I encara et queda el semi d'Est.

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 20 des. 2007, 18:51

Parlant BASE/icament és obligada. Sip encara faltaria el semi d'Est

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1364
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 des. 2007, 19:01

No hi ha tampoc cap motiu per pensar que Sud tingui semifallo, de manera que només fas que còrrer un risc innecesari.

Opinió personal, clar. :D

nivel
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 13 oct. 2005, 12:47

per en depp

EntradaAutor: nivel » 20 des. 2007, 19:20

en primer lloc a mi com juguin els contraris se men fot yo no jugu amb ells i aixo no es fe trampes com dius tu es problema seu si no saven prou per on es foten a jugar, en segon terme si estas fart de mi aixo me la sua pero molt, res mes

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1364
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 des. 2007, 19:25

Compra't una tovallola i assecate-la, se't podria fer malbé si la portes tan suada.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants

cron